47

209 23 2
                                    

Hari perkahwinan tiba . Pengantin lelaki dan perempuan bersiap di bilik yg ditetapkan . Semua sedara Suho datang untuk memeriahkan majlis .

Kris : Omma , kenapa wedding kitorg tak buad mcam ni ? *pout*

Pn. Byun : Eh . Dia kawin kat galaxy tu untung lah . Tak pernah dibuat orang .

Kris : Hehe

JinKyung : gedik dia ni , omma .

JinKyung yg kini sudah berbadan dua duduk di kerusi yg ditetapkan untuk tetamu VVIP .

Pn. Byun : Namja ? Yeoja ?

JinKyung : yeoja *senyum*

Pn. Byun : Nak letak nama apa ?

JinKyung : mmm . Byun Chaekyung .

Kris : Byun Chaeyeon .

Pn. Byun : mana satu ni ?

Kris : Dedua .

Pn. Byun : Aahhh *senyum* *peluk JinKyung* twins !

Kris : amboi .. yg sini taknak peluk ?

Pn. Byun : yg kat sana tu taknak peluk . Buchukk .

Kris : allooo .

JinKyung : Eleh . Tak yah layan dia ni , omma . Gedikk .

Pn. Byun : Hahahah . Mama dah tau ke ?

JinKyung : Dah .

Pn. Byun : Mana dia ? Dah lama tak jumpa . Last jumpa pun time omma tak betul dulu

JinKyung : Tu . Kat bilik bersiap . Dia tolong pengantin perempuan bersiap .

Pn. Byun : Oh . Nantilah omma jumpa dia . Lagipun mjlis nak mula dah .

" Semua tetamu yang hadir diminta duduk di tempat yg telah disediakan kerana majlis akan bermula sebentar lagi . "

Semua tetamu yang pada mulanya berdiri dan bersembang sesama sendiri mula mengambil tempat masing-masing .

Author : sebelum scene kawin bermula , author nak bagitau yg author tak suka sgat buad part ni . Kalau ada salah tu , abaikan je . Sebab author tak pndai sgat

Semua mata tertumpu di belakang dewan . Kelihatan dua orang lelaki sedang mengiriringi dua orang perempuan .

Suho yg melihat dri jauh menayangkan muka peliknya . Dua orang ? Since when pulak ni ? Dia membuang rasa peliknya dengan tersenyum memandang bakal isterinya yang memakai gaun putih sambil memegang bunga di tangannya diiringi oleh En. Taemin .

Haih cantiknya isteri aku . Jap . Sebelah tu En. Jung ! Takkanlah appa nak buat surprise lagi smpai kan aku kawin dua ?

Suho takleh tgok perempuan yg lagi satu sebab mukanya ditutup dengan kain putih yang jarang .

Dua org perempuan tersebut pergi ke pasangan masing-masing manakala appa mereka duduk di tempat yg disediakan .

Para tetamu mendiamkan diri .

Author : Sebgai penghormatan , keluarga Byun guna nama keluarga asal Suho , Lee .

Paderi : Lee JunMyeon , adakah awak berjanji untuk setia kepada Shin Min Ah ?

Suho : Nae .

[ C ] anak tong sampah° kjmWhere stories live. Discover now