Suho : tapi .. kenapa suho ada dalam keluarga ni ?
En. Kim : dua tahun lepas kami ambik kamu tinggal dengan kami , appa ditukarkan untuk bekerja dengan syarikat Nadiah_7luhan di Malaysia . Semasa di sana . Tiba² ada wabak zika . Wabak tu boleh bawa maut . Jadi kami kembali ke Korea untuk tinggalkan kamu dan kakak kamu kat sini . Kami taknak kamu sakit . Jadi , kami suruh Keluarga Byun jagakan kamu . Kebetulan Puan Byun nak anak masa tu . Dan kami sebulat suara untuk jadikan kamu anak angkat Keluarga Byun . Kakak kamu pula kami hantar dia ke universiti untuk sambung belajar . Selesai urusan penukaran , kami pulang semula ke Malaysia .
Suho : *stres* siapa kakak Suho ?!
JinKyung : noona .
Suho : noona ..
Pn. Byun : Suho , maafkan omma . Omma taknak bagitau Suho perkara ni sebab .. *nangis*
Suho : *marah* Sebab taknak bagitau yang Suho ni takde mak bapak ! Dan omma dan appa taknak Suho tau yang Suho ni anak angkat je dalam family ni . Asyik merempat dan menumpang dekat keluarga orang lain . *suara sedih* takpe . Suho tau . Semua orang rasa Suho ni beban . Mulai sekarang Suho nak hidup berdikari . Suho taknak dah susahkan orang lain . Omma dan appa byun , terima kasih sebab jaga Suho . Omma dan appa Kim , gomawo sebab ambik Suho daripada Rumah Anak Yatim tu dan jaga Suho . Terima kasih semua .
Lalu Suho berlari keluar dari rumah tu bersama tangisan nya . Kebetulan , ada teksi yang lalu di hadapan rumah tu . Suho menahan teksi tersebut .
Pemandu teksi ( PT ) .
PT : Ya nak pergi mana ?
Suho : Hanta saya ke . Kawasan Reinassance Villa . Rumah nombor 78 .
PT : Nae . Adik kenapa nangis ?
Suho : Takde pape .
Pada masa yang sama , di rumah keluarga Kim .
Pn. Byun : *nangis teresak-esak*
10 minit kemudian .
Suho tiba di hadapan rumah dia . Dia meluru masuk ke rumah . Maid²nya berasa pelik . Melihat Suho yang dibasahi air mata .
Suho menuju ke biliknya . Dia ambil segala barang dia . Baju² dia . Sume dia sumbat dalam 3 bagasi ; 2 warna pink , 1 warna putih . Kalau bagasi dia besar , dia nak sumbat almari² dia sekali kalau boleh . Takpe author tak dibenarkan . Bagasi tu hanya sementara ya untuk ff ni . Jin punya yang wane pinky tu . Author cilok jap . So Suho jangan nak rosakkan bagasi tu . Kang aku jadi Old Forever pulak kang okay takde kena mengena .
Suho membuka laci meja soleknya , dan mengambil satu sticky note dan pasport nya . Ya , dia akan melarikan diri ke mana je yang dia nak . Dan di sticky note tu , dia tulis ;
Omma ngan appa jangan risau . Suho ni bukan anak sebenar omma ngan appa . Jadi Suho taknak susahkan orang lain . Nak kena jaga Suho . Biar Suho hidup sesorang . Hidup berdikari . Senang sikit . Omma dan appa tak susah , Suho pon senang hati . Okay bye omma ngan appa . Kata kat Puan dan Encik Kim terima kasih tau . Jangan cari Suho . Bagitau Minsoo ngan Chanyeol sekali .
Love by Kim Jun Myeon .
Lalu Suho membawa bagasi dia keluar dari bilik tu . Dia menampal colour note tu kat pintu bilik dia .
_____
Hai ! Sorry for the late update yaa . Aii busy gilaa sejak dua menjak ni . Btw thanks kepada yg sudi baca , vomment dan msuk kan story ni dalam rl korg . I really appreciate it .
YOU ARE READING
[ C ] anak tong sampah° kjm
Fanfiction+ siapa je suka , hidup dalam kepalsuan ? kalau ada yang suka , meh dm aku thanks