Hari terakhir di Galaxy .
Kris : Gnoeynna ! Imak naka gnatad igal sapel ini . Agaj irid .
JinKyung : Owamog kutnu aunes nagnanek id inis .
Suho : Imak naka gnatad igal sapel in ualak ada ikezer .
Semua : Eyb !
Lalu mereka semua menaiki kapal angkasa UFO tersebut . Dan mereka berlepas .
10 minit kemudian .
Keluarga Kim dan Byun tiba di Lapangan Kapal UFO Incheon .
Mereka mula pulang ke rumah masing² . JinKyung menginap sebentar di rumah Keluarga Byun . Sementara tunggu Kris cari rumah .
Di rumah .
En. Byun : Maid !
Lalu semua Maid turun ke ruang tamu .
Maid : Nae ?
En. Byun : Maid 1 , semua orang buat kerja tak time kami takde kat rumah ? Ada yang makan gaji buta tak ?
Maid 1 : Takde tuan .
En. Byun : How about Pakcik Lay ?
Maid 2 : Dia okay .
En. Byun : Ada orang buli dia tak ? *sindir*
Maid 4 : T-takde .
En. Byun : Okay tu je .
Lalu En. Byun masuk ke biliknya untuk tidur .
Kris : Suho kena tidur sorang hohoho !
Suho : Diamlah .
Kris : kalau ada sorang akak cantik rambut panjang , baju putih tengah bertenggek kat sudut bilik Suho macam mana ? Nak tendang ? Kalau dia tarik kaki Suho macam mana ?
Suho : Omma nak tidur dengan omma !
Pn. Byun : Hm yelah . Just for this night .
Suho : Mansae !
Kris : Tapi hantu tu tetap akan kacau Suho kalau dia nak . *evil smile*
Pn. Byun : Stop saying tht , Kris .
Kris : Arraseo omma . Chagi jom tidur . Oppa penat lah .
JinKyung : Nae .
Suho : Bersedia lah hyung . Kot kot ' akak cantik ' tu ada bawah katil hyung . And then dia tarik kaki hyung HAHAHAHAHAHA .
Kris : =„=
JinKyung : Tak habis² lagi dua beradik ni =„=
AAA : Kita kena terus terang dengan Suho pasal hal ni secepat mungkin .
BBB : Ya . Dia makin besar and dia mungkin terasa hati kalau kita terus terang kat dia lambat .
CCC : Dan dia mungkin akan rasa rendah diri . Sebab selama ni dia hidup dengan keluarga angkat .
DDD : Dan juga bukan dapat kasih sayang daripada ibu kandung . At the same time , kita kena jaga hati dia jugak .
AAA : Hati dia mudah rapuh . Dia boleh buad apa je kalau dia sedih .
BBB : So lagi tiga hari meet dekat rumah saya .
Semua : Nae .
_____
YOU ARE READING
[ C ] anak tong sampah° kjm
Fanfiction+ siapa je suka , hidup dalam kepalsuan ? kalau ada yang suka , meh dm aku thanks