23

232 34 24
                                    

2 hari sebelum wedding day . Keluarga Kim dan keluarga Byun berkumpul di rumah keluarga Byun .

Dinner .

En. Kim : Kita akan bertolak bila ?

Kris : Esok .

Pn. Byun : Kris dah order ke kapal angkasa UFO ?

Kris : Dah . Kris dah call V . Dia incharge bab tu . Oh ya . Yeoreobun . Kris nak ajar sikit bahasa kat sana . Kat sana . Kita kena cakap terbalik .

Semua : Hah ? *blur*

Kris : Kita kena cakap terbalik . Contoh . ' Kahwin ' . Kita kena sebut ' Niwhak ' . Arraseo ?

Semua : Arraseo .

Hari untuk berlepas ke galaxy .

Di dalam kapal terbang UFO .

Kita akan berlepas sebentar lagi dengan kelajuan 12 333 999km / 7 saat . Sila pakai tali pinggang anda dengan kemas . Kita akan mendarat di EXO Planet .

Lalu kapal angkasa itu pun berlepas . Asap putih keluar .

Selepas 7 saat .

Keluarga Kim dan keluarga Byun serta Author dan chingu² keluar dari kapal terbang UFO itu . Turut serta , Eunji , Chanyeol dan Minsoo .

Note : Sila baca secara terbalik ya . Harap maklum .

V : Tamales gnatad . Nitnagnep gnolot igrep ek kilib sahk kutnu sairatatid . Gnay nial helob kudud id tapmet gnay halet nakaidesid .

Semua : oessara .

Mereka semua patuh arahan V .

Majlis akan bermula lagi 1:30 jam . Mereka berbual bual dengan ' penduduk ' atau mesra digelar alien di situ .

Suho : *bisik kat Minsoo* one day , majlis ni akan berlaku jugak .

Minsoo : Sorry ?

Suho : Majlis untuk kita .

Minsoo : Oh faham .

Suho : *senyum*

Chanyeol : Wassup Suho .

Suho : Hai . Duduk lah . Lenguh kepala aku tengok kau .

Chanyeol : Kau takkan lenguh kalau kau tinggi *sinis*

Minsoo & Eunji : HAHAHAHAH

Suho : =„=

Chanyeol : Susah lah weh aku nak bercakap ngan makhluk kat sini .

Suho : Dah hyung aku nak kawin kat sini . Dia tu obses sangat dengan galaxy . Nasib baik kakak ipar aku tak banyak soal .

Chanyeol : Kakak ipar kau kerja apa ?

Suho : Model .

Chanyeol : Owh .

Perbualan di antara keluarga Byun dan keluarga Kim dengan alien² di situ .

En. Byun : Gnoeynna oyesah !

Alien : Gnoeynna *lambai* *tunduk*

En. Byun : Byun Baekhyun adinmi .

Pn. Byun : Byun Taeyeon adinmi . ( weird =„= )

Alien : Xiao Lu adinmi . Ini aumes nawak ayas .

Alien² : Iah !

Announcement .

Ratnebes igal siljam naka alumreb . Niridah atnimid kudud id tapmet gnisam² nad aidesreb .

[ C ] anak tong sampah° kjmWhere stories live. Discover now