Doktor : Anak tuan dan puan tak dapat diselamatkan kerana banyak kehilangan darah .
Pn & En Byun : Apa ?! * terkejut * Doktor , tell us the truth .
Doktor : Ceyh , memain je la . Anak tuan dan puan ok . Dia normal . cuma kena rehat 2 hari . baru boleh pegi sekolah balik . nanti saya bagi surat MC . dan jangan lupa bagi dia makan ubat antibiotik 2 kali sehari . Untuk kurangkan sakit kepala .
Pn. Byun : ok . Boleh kami bawa balik anak kami ?
Doktor : Ok . bawak la dia balik . menyemak je kat sini .
Pn. & En. Byun : --" engko memang dah hidup lama kan dah lah uban macam raja taejo you knowww ergh nyampah --- okay kenapa scarlet heart masuk sini ehh gi main jejauh
Doktor : panjangnya , sekata pulok tu nampak sangat ikut skrip .
Pn. Byun dan En. Byun menghiraukan doktor gilaa tu dan membawa anak mereka pulang .
Semasa dalam perjalanan untuk ke tempat parking kereta , Suho yang kepalanya berbalut tu ternampak Pak Cik Lay sedang menunggu di kaunter ubat . Suho pergi menegur Pak Cik Lay .
Suho : Pak Cik buat apa kat sini ?
Pak Cik Lay : Pak Cik tengah tunggu nak ambik ubat .
Suho : Pak Cik sakit apa ?
Pak Cik Lay : Pak Cik batuk je . uhuk !uhuk !
Suho : kesiann pak cik .
Pak Cik Lay : Tak payah kesiann . biasa la . Orang tua mesti la ada penyakit . uhuk ! uhuk ! Pak cik ni kan dah tua .
Suho : Oh .
Tiba² En. Byun menjerit memanggil Suho .
En. Byun : Suho , mari balik cepat ! Kamu kena makan ubat .
Suho : Nae , appa !
Lalu Suho pun berlari ke arah appanya . Okay kechildishannya disitu agak terserlah so ignore it .
Pak Cik Lay : Macam pernah tengok jea budak lelaki tadi . Tapi , kat mana ya ? Eh lupa aku ni ada masalah amnesia sejak zaman unicorn so aku tak ingat okbye
Di dalam kereta .
En. Byun : Siapa lelaki tadi tu ?
Suho : Dia tukang kutip sampah kat sekolah .
En. Byun : Oh .
Pn. Byun : Dia sakit apa ?
Suho : Dia batuk .
Pn. Byun : Dia duduk mana ?
Suho : Entah . Tapi , Suho pernah nampak dia pergi kat sebuah pondok buruk sebelah sekolah . Pastu,dia baring kat situ . Mungkin tu kot tempat tinggal dia .
Pn. Byun : jinjja ! kesiannya . nak tak kita ajak dia tinggal ngan kita ? Tapi suruh dia bersihkan kawasan luar rumah setiap hari minggu . Suho nak ?
Suho : Boleh ke , omma ?
Pn. Byun : Anything for you .
Suho : Yeay ! Sayang omma ! * kiss pipi Pn. Byun *
Pn. Byun : * lap air liur * * bau *
eeee .. busuk la air liur anak omma ni !Suho : hish ! Omma ni jahat la . * buat muka sekupang *
Pn. Byun : Alolo anak omma ni . jangan la merajuk . btw , pasal tadi . Tanya appa dulu .
Pn. Byun memuncungkan mulutnya ke arah En. Byun .
Suho : Appa , bol ..
En. Byun : Boleh . appa benarkan .
Suho : Yeay yoohoo ! * lompat * aduiih sakit kepala . pening siaa .
Sesampainya di rumah .
En. Byun : Maid 2 , tolong bawak Suho naik atas dan suruh dia mandi . Sediakan bubur ayam dan bagi dia makan . lepastu bagi dia makan ubat . Then , driver tolong bawak Suho jalan² sekitar taman untuk hilangkan stress .
Maid 2 : Nae , Tuan !
Lalu Maid 2 pon menjalankan tugasnya seperti yang diarahkan .
Keesokan harinya , di kelas 5 Dab ( ♥ )
Chanyeol duduk seorang diri sambil merungut ..
Chanyeol : Boring la Suho tak de . Tak boley nak panggil dia anak mak lagi .
Minsoo : * termenung *
Eunji : Woi ! kau termenung apa tu ? Ok . Tak payah jawab . Aku tau . Kau termenung kan Suho en ?
Minsoo : Pandaii !
Eunji : Well well ! biasala . Ni kan Eunji . The most genius and febeles and marveles and gojes in the world no one can beat me okbye senah taknak cakap banyak
Minsoo : * ambik baldi * * muntah darah *
Tiba² Prof. Boram masuk ke kelas itu .
Murid² pun mengucapkan salam kepada Prof. mereka .Minsoo : Lepas abih sekolah , aku nak pegi rumah dia la .
Selepas sekolah .
Di hadapan rumah Suho .
Minsoo menekan loceng .
Ting ! tong !
Minsoo : Adoyaii ! tingginya pagar . aku tak nampak langsung dalam rumah dia .
Lalu , keluar seorang wanita berumur dalam lingkungan 30 han dengan senyuman di bibir .
Maid 3 : Ya . adik cari siapa ?
Minsoo : Saya nak jumpa ngan Suho . Is he home ?
Maid 3 : owh ok . so , you're his girlfriend , right ?
Minsoo : Yes , I am . * blushing *
Maid 3 : Masuk la . Suho ada kat dalam bilik dia . Tahu kan bilik dia ?
Minsoo : ok .
Lalu Minsoo pun menuju ke bilik Suho .
Dalam perjalanan ke bilik Suho ..
Minsoo : Wahh ! Besarnya rumah dia . Ni istana ke rumah ? uish .
Minsoo tiba di hadapan bilik Suho . Lalu dia ketuk pintu dan terus masuk ke dalamnya .
Minsoo : * terkejut *
Buah tangan yang dibawa olehnya terjatuh kerana terkejut .
Suho : Omo ?!
_____
Heyy ;)
YOU ARE READING
[ C ] anak tong sampah° kjm
Fanfiction+ siapa je suka , hidup dalam kepalsuan ? kalau ada yang suka , meh dm aku thanks