Kris : This head is brighter than my future .
Suho : -.-
Sesampainya di hotel .
En. Byun : Sleep tight yaa . Kris jgan kacau saeng aww . Appa ngan omma masuk dulu .
Kris : Arraseo appa .
Dalam bilik .
Suho : Diorg nak buad adik untuk kita ke ?
Kris : hotak mung . *dlam hati* jauh adik aku ni berfikir .
Suho : hm .
Kris : dah . Tidur .
Suho : Nae tiang lampu .
Kris : -.-
Sepuluh minit kemudian .
Kris : *dalam hati* aku tak boleh expect macam mana perasaan suho bila tau dia bukan berasal dari keluarga ni . Harap dia tak emo . Dan aku janji akan bersama sama dengan dia selamanya . Dan akan selalu protect dia . Yela . Pendek selalu dibuli ^__^ apa ? Betul kan ?
Esok pagi .
Kris : *keluar dari bilik air* bangun wahai anak muda .
Suho : Sudah wahai anak tua .
Kris : Gi mandi . Bau cam kerbau tak mandi seminggu .
Suho : Tak sangka hyung cakap suho ni sama cam kerbau . *merajuk* *cebik*
Kris : Adalah persamaan sikit . Warisan dan genetik macam kerbau tu adalah sikit kat saeng . *gelak*
Suho : Jahat ! *pukul Kris guna tuala* *masuk bilik air*
Setelah 4 hari bercuti di China . Mereka naik flight untuk ke Malaysia pulak .
Sampai di KLIA .
Suho : aih rindunya country ni . Last datang ngan exo time exoluxion 12/3 ritu .
Kris : saeng . Jgan lah ungkit exo luxion tu . Nanti author meraung kang .
Suho : mian .
Pn. Byun : Sayang ( s ) . Jom . Pegi hotel .
SK : Nae omma .
Mereka menaiki kereta sewa untuk menuju ke HOTEL PARK ROYAL ( hotel yang exo datang ritu ) .
Seperti biasa . Dua bilik .
Dalam bilik .
Kris : Kalau hyung tanya ni . Jawab tauu .
Suho : Apa ?
Kris : Bila nak kawin ?
Suho : Habis study maybe . Btw hyung ada gf jugak kan . Nak tgok face dia .
Lalu Kris keluarkann henfon nya dan membuka gallery .
Suho : Wah cantiknya . Muka dia . Peloles nyaa ! Pandai hyung pilih yeochin .
Kris : Well . And maybe kitorang akan kawin bulan 7 nanti .
Suho : Owh . Dapat anak sedara lah saeng .
Kris : hehe .
Pn. Byun : *ketuk pintu* Sayang . Siap nak pergi dinner .
Suho : Nae appa .
Di restoran mewah . ( Restoran Botak Berkilat Flawless ) ( restoran ini hanya wujud di dunia ANAK TONG SAMPAH je ye )
Suho : Omma . Betulke hyung nak kawin bulan 7 nanti ?
Pn. Byun : *tersedak* Jinjja ?
Kris pandang Suho dengan pandangan Apsal-kau-bagitau-omma-nak-kena-lepuk-budak-ni .
En. Byun : Baguslah klau camtu . Dapat omma ngn appa timang cucu .
Kris : Huh selamat . Nyawaku bagau dihujung tanduk rusa .
Pn. Byun : Cantik tak menantu omma ?
Kris : Eh mesti .
En. Byun : Lepas habis kita punya holiday ni . Appa nak kamu bawak dia datang jumpa appa .
Kris : Nae
______
YOU ARE READING
[ C ] anak tong sampah° kjm
Fanfiction+ siapa je suka , hidup dalam kepalsuan ? kalau ada yang suka , meh dm aku thanks