Lepas meeting tu habis , keluarga Byun pulang ke rumah dalam pukul 10.30 malam . Sampai rumah .. masing-masing mula cari katil apalagi kan .
Tapi hanya Suho yang tak boleh nak lelapkan matanya . Dia tak bersedia nak kerja . Baru dia nak senang-lenang kat umah . Haih .
Fast forward .
Suho memakai kot hitam . Dah ready nak gi kerja . Dia bukak wassep . Adalah beberapa message daripada beberapa chat . Ada satu chat yang dia nampak .. dan pelik .
Chapangie
Aik ? Mana dp dia ? Takkan private kan kot ? setahu Suho , Chanyeol kata dia tak kan private kan apa² kat wassep dia . Takkan dia block kut ?
Suho taknak fikir panjang . Dia menutup wifi phone dia , dan memasukkannya ke dalam poket . Bye ! Junmyeon nak gi kerja .
Di office .
Suho masih memikirkan tentang apa yang dilihatnya di wassep pagi tadi . Dia check lagi sekali . Memang takde dp chanyeol .
Dia me-message Chanyeol .
Cutie Junmyeon :
Weh ? Asal kau block aku kat wassep ?
Dia menunggu reply . Ting !
Chapangie Yeol :
So ?
Aik marah ke ?
Cutie Junmyeon :
Asal weh tetiba sentap ni ? aku ada buad salah ke kat kau ?
Chapangie Yeol :
Jangan kacau aku .
Kenapa ngan Chanyeol ni ? Suho ada buad salah ke ? Suho mengecheck wassep nya semula . Tengok Minsoo punya lak . fuh ! Nasib baik dia pun tak ikut Chanyeol . Kalau tak , beratlah masalah dia .
Sedang dia melayan fikiran dia , pintu kaca officenya diketuk dari luar .
Eunji : Weh tak nak makan ke ? Dah kul 1:45 dah ni . Tau lah kau bos . Boleh keluar bebila masa je .
Suho : Ya ya . Kau ni datang sini mulalah adegan mak joyah kau .
Lalu mereka berdua keluar dan pergi ke cafe yang disediakan di syarikat tu .
" Weh dia out "
" dengan dia ? "
" aah "
" bye ! Sakit hati aku dgar "
_____
Exo released their [ OFFICIAL ] EXO_LUCKY ONE_MUSIC VIDEO TEASER . pi tengok
YOU ARE READING
[ C ] anak tong sampah° kjm
Fanfiction+ siapa je suka , hidup dalam kepalsuan ? kalau ada yang suka , meh dm aku thanks