12

259 47 7
                                    

Maid 4 : Ye encik . Wae ? Saya ada buad salah ke .

En. Byun : * baling surat khabar ke muka Maid 4 *

Pn. Byun yang melihat ' drama percuma ' itu hanya membatukan dirinya kerana dia tahu , kalau suaminya marah , apa² pun boleh jadi .

Maid 4 : * terkejut *

En. Byun : So how ? Sakit hati kan saya baling surat khabar tu kat muka awak tanpa awak tau sebab nya kan .

Maid 4 hanya membatu .

En. Byun : Saya nak tanya . Awak tunjal kepala Pakcik Lay dan simbah air kat dia sebab dia tak bangun tido kan .

Maid 4 menafikannya .

Maid  : aniya .

En. Byun : Tak yah menipu . Yuri dah cerita segala galanya dekat saya . Dia perhatikan dengan matanya sendiri .

Maid 4 : * senyap *

En. Byun : hm senyap . Awak senyap sebab awak memang bersalah . I know that . Okay . Saya malas nak cakap banyak . Bulan ni takde gaji . Okay ?

Maid 4 : Hm arraseo . Jeoseonghamnida .

En. Byun : Pergi !

Maid 4 menaiki tangga dan pergi ke biliknya .

Maid 4 : Macam mana nak bagi duit kat omma ni .

Kelihatan Yuri di situ menunggu kehadirannya .

Yuri : Siann orang tu . Tadi aku dengar orang tu tak dapat gaji bulan ni .

Hayoung : Kau diam . Sebelum aku suruh baboon kat hutan tu kentut kat muka kau !

Yuri : Eleh *cebik*

Pada masa yang sama . Di dalam bilik air . Dimana Pakcik Lay ada di dalam itu .

Pakcik Lay merenung ke arah tingkap yang terdapat dalam bilik air tersebut . Pakcik Lay terfikir something crazy . Dia keluar sebentar dan mengambil tali didalam begnya . Dia mengikat tali yang panjang lebih kurang 7 meter di besi tingkap tersebut . Dan dia menyeludup keluar melalui tingkap tersebut .

Maid 2 aka Namjoo yang hendak mengemas bilik tersebut berasa pelik apabila bilik itu kosong . Dia cek bilik air . Kosong . Seingatnya , sebelum dia masuk , dia tidak nampak Pakcik Lay dimana mana pon . Dia berasa musykil . Tiba tiba . Dia terlihat tali yang diikat di besi tingkap . Dia mula keluar dan memanggil En. Byun dan Pn. Byun .

______


[ C ] anak tong sampah° kjmWhere stories live. Discover now