Hal yang Suho dan Minsoo bakal bergelar suami isteri tersebar ke seluruh pelosok Korea . Yalah , dua-dua keluarga ternama . Sape tak kenal En. Byun Baekhyun yang memiliki syarikat Pamoga dan syarikat Jamu Mak Dara milik isterinya , Pn. Byun Taeyeon ? Sape yang tak kenal En. Lee Taemin yang merupakan jutawan terkenal Korea ?
Suho mengambil cuti selama 3 minggu untuk membuat persiapan perkahwinan nya . Alah , dia bos so nak cuti setahun pun boleh . Takde sape pun nak marah .
Persiapan baju ditempah dari seorang tukang jahit yang professional yang mempunyai kelulusan dri luar negara dlam bidang kemahiran rumah tangga .
Author : dah smpai manalah aku merepek ni =„= abaikan kay .
Segala persiapan pula disediakan oleh pembantu rasmi keluarga Byun . Hohohoho takde sape knal dia pun . Author pun takenal .
Tiket honeymoon ke Maldives dah ditempah awal-awal lagi bagi mengelak kan kesesakan di kaunter tiket penerbangan .
Aku taktau lah kalau tetiba wedding tu dibatalkan . Bazir duit je .
Suho : Appa , boleh tak Suho nak keluar ngan Minsoo ?
En. Byun : takyah lah .
Suho : Ala . Waeyo ? Dia kan bakal isteri Suho jugak .
En. Byun : sebab dia bakal isteri Suho lah , Suho tak yah jumpa dia . Bukan nak halang . For this time , biarlah Suho tak yah jumpa dia dulu . Kut kut lah time wedding nanti , muka dia jadi cam bidadari dri langit . Ha . Time tu tgok lah muka dia pepuas .
Suho : okay lah kalau cemtu . Takpe Suho , sabo . Lagi seminggu je . Appa dah sedia ?
En. Byun : Dah .
Suho : Bgus .
En. Byun : Sebenar nya .. sedia apa ? *sengih*
Suho : aish appa ni . Dah sedia ke nak jadi atok ? HAHAHAHAHAHA
En. Byun : Entah lah . appa kan muda lagi . hasil minum pamoga ngan jamu mak dara . Hilang kedutan di muka . Mana sesuai nak jadi atok .
Suho : *blah dri situ* *pegi tndas* *muntah*
En. Byun : *geleng*
Tiba - tiba , Pn. Byun duduk di sofa bertentangan dengan En. Byun .
Pn. Byun : Yeobo , ada berita baru .
En. Byun : amende ?
Pn. Byun menceritakan segala nya kepada En. Byun dengan suara yg pelahan .
En. Byun : so , nak bebaik lah ni .
Pn. Byun : Aah .
En. Byun : Nak taja diorg tak untuk honeymoon ?
Pn. Byun : yeobo lah decide . And diorg taja untuk wedding sebab terhutang budi sgat .
En. Byun : Hm okaylah . apa lah susah-susah depe je . Cakap thx kat depe , nae ?
Pn. Byun : Jgan smpai Suho tau perkara ni . Nak buad suprise .
_____
Yey lagi dua chp ! *lompat dri tingkat 5 dan msuk dlam tong sampah* and i be the new anak tong sampah k merepek
YOU ARE READING
[ C ] anak tong sampah° kjm
Fanfiction+ siapa je suka , hidup dalam kepalsuan ? kalau ada yang suka , meh dm aku thanks