19

209 36 6
                                    

Hari ini hari terakhir Suho dan keluarganya berada di Malaysia dan akan pulang semula ke Korea . Mereka sempat membeli buah tangan di Malaysia . Mereka sampai di Korea waktu petang .

Korea .

Di rumah .

Kris : *duduk atas sofa* Aih . Penatnya . *duduk terkakang*

Suho : Hyung sana sikit . Saeng nak duduk . Penat haih .

En. Byun : Maid 5 ( Sunny ) , Maid 1 ( Bomi ) dan Maid 2 ( Namjoo ) , tolong angkat bagasi kami naik atas .

Maid 5 , 1 , 2 : Nae .

Lalu mereka mengangkat bagasi yang berjumlah sebanyak 6 naik ke tingkat atas ( kekelingan sedang melanda =„= )

En. Byun : How was this holiday ?

Suho : Best appa . Suho tasyabar nak bagi hadiah kat chingu .

En. Byun senyum kepada Pn. Byun dan Kris . Senyuman penuh makna . Yang hanya mereka bertiga sahaja yang tahu .

En. Byun : Kris , bulan depan appa nak kamu sambung kerja appa kat syarikat tu . Appa dah malas nak kerja dah . Dah tua .

Kris : Hm . Tapi nanti macam mana barang² Kris kat UK tu ? ( Kris kan smbung belajar kat oxford . Dah tamat . So barang dia ada kat sana . Tapi author taktau betul ke tak oxford kat uk ~...~ JUST abaikan kalau salah . )

En. Byun : Itu nanti appa uruskan .

Pn. Byun : Btw , yeochin ?

Kris : Pasal tu minggu depan lah Kris bawak dia datang sini .

Suho : Suho pun nak kawin jgak .

Kris : Bisinglah kau . Belajar tak habis lagi dah mimpi nak kawin . Podahh . Entah² yeochin saeng lagi tinggi dari saeng ?

Suho : Mana ada lah ! *ambil kusyen , pukul Kris*

En. Byun : Geumanhae . Dah naik atas . Mandi . Suho . Homework dah siap ?

Suho : Rasanya tak sentuh lagi . Berkemungkinan ada labah labah buad sarang kat homework tu .

Pn. Byun : Haih naik cepat .

K & S : Arraseo .

Suho dan Kris naik atas .

Pn. Byun : Yeobo ?

En. Byun : Nae ?

Pn. Byun : Bila kita nak bagitau Suho pasal tu ?

En. Byun : Tu lah pasal . Hm . Kita bagitau dia lepas perkahwinan Kris dengan perempuan tu . Perkahwinan Kris dicepatkan . Okay ?

Pn. Byun : Hm ikutlah .

_____


[ C ] anak tong sampah° kjmWhere stories live. Discover now