Dalam flight .
Kris : I got that good good i got that got that good good . *earphone kat telinga*
Suho : Bukan tu lagu suami author ( xd ) ke ? Luhan nama nya . Yang hensem and comel² tu . Kan ?
Kris : Aah . Kawan lama hyung tu . Tak sangka author isteri dia . Saeng tau dari mana ?
Suho : Dari author .
Kris : Owh .
Sebentar lagi kapal terbang akan mendarat di Beijing Capital International Airport . Sila pakai tali pinggang keledar anda untuk mengelakkan kemalangan . Gamsahamnida .
En. Byun : Suho , Kris pkai seatbelt . Nanti terguling appa taktau .
SK : Arraseo .
Turun dari flight .
Suho : Aahhh . Sejuknya . Eh . Tu bukan Luhan ke ? Yang hensem tu ?
Kris : Aah lah . Dia nak pergi sm kot . Nak bakar mueheheh .
Lalu Keluarga Byun menuju ke Beijing Qiao Bo International Convention Center Hotel ( berdasarkan pakcik google ) . Mereka check in hotel tersebut untuk 5 hari 4 malam .
Pn. Byun dan En. Byun masuk ke bilik tersebut . Giliran Kris pula .
Kris : *tunduk*
Suho : Ni lah masalah klau ketinggian melebihi had . 187 cm .
Kris : Bising lah . *tutup pintu*
Suho : Kris hyung !
Pn. En. Byun : *geleng kepala*
Malam itu .
Wah ! Wuh ! Wih ! Weh ! Woh !
Semua bunyi keluar dari mulut dua beradik itu . Riuh sebentar kereta tersebut .
Suho : Appa appa . Stop la jap kereta ni . Suho nak tgok Yangtze River tu . Cantiknyaa .
Kris : Saeng . Tempat ni lah yang Luhan jatuh dalam rm china tu . Sian dia . Naseb kaki dia tak darah kena batu .
Suho : Hyung demam eh ?
Kris : tak . Wae ?
Suho : Asal caring ni ?
Kris : Dipaksa oleh author .
Suho : Owh . Cuba tgok omma ngan appa .
Kris : Lantak lah depe nak berhoneymoon kejap .
Suho : Rasa cam taknak balik jea .
Kris : *dalam hati* Suho jgan lah cakap macamtu . *sedih*
_____
YOU ARE READING
[ C ] anak tong sampah° kjm
Fanfiction+ siapa je suka , hidup dalam kepalsuan ? kalau ada yang suka , meh dm aku thanks