31

168 32 2
                                    

Di Korea . Siasatan polis dilakukan . Manakala di London pula , Suho masih disana untuk hilangkan duka di hati ( =„= ) .

Suho minum di Cafe Hipsteria . Iced Americano . Minuman dia pada petang tu . Ralit dia main handphone , ada orang sapa dia dari belakang .

? : hai .

Suho : Eh hai . Duduklah . Waiter ! One more iced americano .

Krista : jumpa lagi kita kat sini .

Suho : *senyum* dah habis kelas ke ?

Krista : Dah . Awak dah habis belajar eh ?

Suho : emm tak .

Krista : then ?

Suho : takde pape lah .

Minuman yang dipesan sampai . Krista menghirup sedikit minumannya tu .

Krista : Awak ada masalah ke ?

Suho : ada . Tapi saya nak lupakannya . Dan tolong jangan ingatkan balik masalah tu ! *blah*

Krista : *tercengang*

Suho balik ke hotelnya . Dan dia menangis di atas katil . Sad life betul .

Selesai menangis sepuasnya . Dia capai tuala dan mandi . Dia nak buad something malam ni .

Jam 1900 waktu London .

Suho menaip sesuatu di handphonenya . Dia tekan butang send dan menunggu reply whatsapp nya .

Di rumah Krista .

Jam 1901 waktu London .

Ting !

Satu chat masuk . Dia membuka whatsapp nya . xxxxxxxxxx . Nombor yang tak dikenali .

Jumpa di Taman sebelah Hotel Flawless . Jam 2030 .

Dia keliru . Siapa yang hantar whatsapp ni ? Suho ? Mungkin ye . Tapi . For what dia nak jumpa ?

Setelah fikir masak² , Krista bersetuju untuk berjumpa someone malam ni . Dia mandi , bersiap dan makan .

_____

Sori pendek . 211 words jee


[ C ] anak tong sampah° kjmWhere stories live. Discover now