Di bilik Suho .
Suho sedang memikirkan tentang masa depannya . Juga keluarganya dan dirinya . Terngiang-ngiang kata-kata Krista di fikirannya .
Terutama mak awak . Even dia bukan mak kandung awak , tapi dia still mak awak .
Suho sedang menimbang-nimbang keputusan nya . Untuk balik ke Korea semula .
Okay . Dia akan checkout esok . Dan balik ke Korea .
Esoknya .
Panggilan telefon .
Suho : Nak meet . Kat Cafe Hipsteria .
Krista : Okay .
Panggilan tamat .
Lalu mereka berjumpa .
Krista : Kali ni kenapa pulak ?
Suho : Saya dah fikir masak-masak . Saya akan balik Korea tengah hari nanti .
Krista : syukurlah .
Suho : So saya nak minta maaf for apa yang saya dah sakitkan hati awak waktu saya kat sini . Mana lah tau satgi flight terhempas ke apa .
Krista : Saya maafkan awak . But please . Tolong jangan cakap benda merepek . Saya dah anggap awak ni macam abang saya dah . Btw , take care and have a safe flight .
Suho : Bye . My little saeng *gelak*
Krista : Bye too my old oppa .
Mereka ketawa sakan . Sebelum Suho balik , Suho ajak Krista jalan2 sekitar bandar tu . Shopping² bagai . Then , Suho checkout dan pulang ke tanah air .
" Dia kata dia takkan balik "
" tolong lah . Tolong paksa dia please "
" okay aku cuba "
" aku akan bayar kau kalau dia balik "
" tak payah . Aku tolong kau ikhlas . Kalau kau nak bayar jugak aku akan suruh dia duduk sini sampai bila² . Nae ? "
" okok "
_____
Nadiah_7luhan .
Vote / Comment .
♡
YOU ARE READING
[ C ] anak tong sampah° kjm
Fanfiction+ siapa je suka , hidup dalam kepalsuan ? kalau ada yang suka , meh dm aku thanks