27

232 32 13
                                    

Suho membawa bagasi nya turun dan pergi ke bus stop .

Dia tahan bus . Suruh hanta kat Incheon Airport .

3 jam kemudian .

Suho : Aku akan terbang ke London .

Lalu Suho naik flight dan berlepas ke London . Ingin mencari ketenangan lah katakan . Pergi lah jauh sikit . Lagipon bukan dia yang bayar . Author yang bayar kankan . =„= takpe author pon ikut sekali . Kalau tak , tak menjadilah cerita ni . Kan readers ?

Dalam flight .

Suho : *dalam hati* kenapa ? Aku memang anak tak guna . Aku yang sebabkan kematian omma dan appa . Kalau tak kerana aku , appa takkan beli patung ultraman tu dan appa takkan mati . Ini salah aku . *nangis* mungkin .. aku patut mati ..

Sampai di London .

Suho berjalan menuju ke sebuah hotel 5 bintang .

Sebelum dia melangkah masuk ke lobi hotel tu , dia ambil phone nya . Dan keluarkan sim card . Lalu dia patahkan sim cardnya dan buang ke dalam longkang .

Suho : aman . Takkan ada orang yang akan call aku lepas ni .

Dalam perjalanan ke London tadi , Suho menerima 78 panggilan dari setiap orang ahli keluarganya . Risau lah katakan ~

Suho masuk ke dalam lobi hotel dan menuju ke kaunter .

Yeoja : Yes , can i help you ? *loghat dia pekat makk aii*

Suho : One room with a queen bed .

Yeoja : Okay . Please wait for a while . You may sit there .

Suho : Okay .

5 minit .

Yeoja : Sir ( ? ) , there is a room that you want . What's your name ?

Suho : K-kim . Eh , Byun Suho .

Yeoja : When do you want to check out ?

Suho : 5 days more .

Yeoja : Okay . RM 780 ( ada aku kesah kalau ni duit msia ) .

Suho : Credit card ?

Yeoja : yes , you can .

Suho : Here .

Yeoja : thanks . Okay . This is your key . Your room is on the 3rd floor . Thanks .

Suho : Welcome .

Lalu Suho naik lif . Naik tangga ? Jangan haraplah . Mamat ni nak naik tangga pon merangkak . Gayat lah katakan .

_____


[ C ] anak tong sampah° kjmWhere stories live. Discover now