"Takže dohodnuto" postavil se ředitel a podával si ruce s rodiči "rád jsem vás viděl" jediné co jsem slyšela z jejich tichého šeptání, prohrábla jsem si vlasy a vytáhla jsem si kalhoty nahoru "Jakoby nás hnali na popravu" zamumlal Adam a já jsem se na něho podívala "Taky, že nás tam ženou, já nevydržím s tebou několik hodin denně plánovat nejúžasnější večer pro všechny maturanty" zabrblala jsem a zkřížila jsem si ruce na prsou.
"Já bych s tebou těch několik hodin vydržel" pozvedla jsem obočí a naklonila hlavu na stranu "jenom kdybys měla roubík v puse a ruce přivázané k topení" dodal a já už jsem na něj chtěla skočit a začít ho škrtit, ale to už na nás mluvil ředitel "Běžte do třídy, ještě máte vyučování" odešel zpoza stolu a otevřel nám dveře "Ani už domů po průseru nemůžeme" zamumlal Adam a já jsem nad jeho dětinským chováním protočila očima. Chystala jsem se projít dveřmi ale to by nějaké prase vedle mě muselo o dva kroky odstoupit "Dva se do dveří nevejdeme, inteligente!" prskla jsem na něho Adam se zasmál "Nemůžu za to, že máš prdel jako valach!"
"Cože mám?!"
"Slyšela jsi, bylo by dobré omezit čokoládové tyčinky a začít dělat dřepy"
"Já tě.."
"Přestaňte!" zařval na nás ředitel spolu s rodiči, kteří pořád seděli na pohodlných křeslech, nahodila jsem sladký úsměv a odstoupila jsem od dveří "Slečinky první" řekla jsem směrem k Adamovi a nechala jsem mu volné dveře, aby naše slečinka s párkem mezi nohama mohla spokojeně projít. Adam se zamračil a zavrtěl hlavou, promnul si bradu a odstoupil "Mladší špunti první"
Nadechla jsem se a došla jsem před něj, stoupla jsem si na špičky a začala jsem ho dloubat ukazováčkem do hrudi "Za prvé jsem mladší jenom o měsíc, za druhé ještě minulý rok jsem byla stejně vysoká jako ty, nemůžu za to, že tě doma tahají za tvoje oslí uši" Adam povytáhl obočí, zvedl ruku a cvrnkl mě do nosu...vážně?! Chystala jsem se mu dát ránu přímo mezi oči, když se ozvala mamka "Nicol, to by stačilo!" podívala jsem se na ni a s velkým úsilím mu přeci jenom jednu nevlepit jsem přikývla, otočila jsem se a odešla.
Víte co je na houby? Když chodíte se svým největším nepřítelem do stejné třídy.
Se zatnutýma rukama v pěst jsem šla po dlouhé chodbě do třídy, slyšela jsem těžké kroky jak dopadají na zem za mými zády ale věnovala jsem jim minimální pozornost. Adam mi přehodil ruku kolem ramen a přitiskl si mě k sobě "Nesahej na mě" zavrčela jsem a Adam si mě k sobě přitiskl ještě víc "Jestli nechceš přijít o ruku dáš jí z mých ramen" varovala jsem ho.
Adam se jenom zasmál a prudce zastavil, popadl mě za boky a silně mě přitlačil na školní skříňky. Byl u mě moc blízko. Cítila jsem jeho dech jak se proplétá s mým, zalapala jsem po dechu a to ho rozesmálo "Vzrušuju tě, že jo?"
Zavrtěla jsem hlavou "Ty? Vůbec. Jenom mám vytahaný tílko a skříňky jsou studené" kysele jsem se ušklíbla, zčásti to byla i nebyla pravda. Adam byl sexy, to uznávám ale mou sexuální přitažlivost k němu kazí to, jak moc velký blb to je. Odstrčila jsem jeho přibližující se ruku k mé tváři "Nesahej na mě" pověděla jsem ještě jednou a o dost hlasitěji, dostala jsem se pryč zpoza jeho těla a skříňky. Upravila jsem si tílko a cítila jsem, že Adam jde těsně za mým zadkem.
Protočila jsem očima a otevřela jsem dveře do třídy, když jsem se však chystala, že udělám krok ten kretén mi nastavil nohu a já skončila na zemi jak dlouhá tak široká.
"Ty debile!"
Adam a jeho cvičené opičky se začali smát, takže celá třída, on byl oblíbený a já byla na poslední příčce žebříčku hezkých tvářiček společně s mou nejlepší kamarádkou Ell. Krom té se všichni smáli. Zvedla jsem se na nohy a oklepala si prach z oblečení "Nejsi normální!" zavrčela jsem a to už nás učitelka uklidňovala a říkala ať se posadíme.
"Hele Adame, proč jsi modrej?"
"To ta kráva" zašvitořila nějaká pipina ze zadních lavic, otočila jsem se na ní a nadzvedla obočí, ona se přestala houpat a smát. Výhoda mít reputaci holky, která se nebojí postavit někomu jako je Adam.
"Nicol" promluvil Adam a já jsem se musela uculit, i když je to debil nikdy jsme se nadávkami neshazovali před celou třídou. Bod k dobru. Došla jsem ke své lavici a sedla jsem si vedle Ell "Ahoj, dlouho jsme se neviděli" zasmála jsem se, ale ona se mračila.
"Co?"
"Velký průšvih"
"Budeme spolu plánovat maturitní ples"
"Cože?" vykřikla celá třída naráz, takže Adam jim to už taky řekl, super děkujeme za vaše nadšení.
ČTEŠ
Rivalita
RomanceŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...