"Mám tu zmrzlinu a krabici mlíka"
Zazubila jsem se na Adama,který si pomalu sedl a zády se opřel o pelest postele.Sedla jsem si k němu na postel a podala mu skleničku s vanilkovou zmrzlinou a šlehačkou na vrchu,opřela jsem se zády stejně jako on o měkkou pelest postele a pokrčila nohy.Zabořila jsem lžičku do kopečku šlehačky a zasmála se nad Adamovo bručením.
"Přijde ti vtipný,že trpím?"
Zavrtěla jsem hlavou "Ne,já trpím taky" zamumlala jsem přes lžičku,ze které jsem olizovala šlehačku.Adam pozvedl obočí a přiložil si studenou skleničku k čele "Jak to?" zeptal se chraplavě a zavřel oči.Nabrala jsem lžičkou zmrzlinu "Ráno jsem měla rande se záchodovou mísou" pokrčila jsem rameny.
"Ty jsi toho ale moc nevypila..nebo jo?"
"Měla jsem toho značně méně než ty,očekávala jsem,že to ty budeš objímat mísu a ne já"
Adam se pousmál "Já jsem na pití 'zvyklý'" naznačil prsty uvozovky a pokrčil nohy pod sebe "chodím pít celkem často,ale včera jsem to asi trochu přehnal"
"Trochu?"
"Dobře,hodně"
Odložila jsem skleničku na stolek vedle postele a prohrábla si vlasy,to samé udělal i Adam a začal na mě koukat.Otočila jsem hlavu k němu a povytáhla obočí "Co tak koukáš šmudlo?" zeptala jsem se ho a v širokém úsměvu odhalila řadu bílých zubů.Adam sedící vedle mě se opřel rukou o postel a oblízl si horní i spodní ret jako mlsné zvíře,které má na něco chuť a očima hypnotizoval mé rty.
"Co takhle novoroční pusu?"
"Tu jsme si dali přesně o půlnoci"
Pokrčil ramenem "Ta tedy neplatí,protože já si jí nepamatuju a tebe chci líbat vždycky a za jakékoliv příležitosti" našpulil rty a přibližoval se obličejem ke mě,během malé chvíle spojil naše rty.Ze začátku to byla obyčejná pusa než Adam začal pohybovat rty a jazykem mi přejíždět po zubech a tím žádat vstup do mé pusy.Pousmála jsem se nad tím slastným pocitem,který mě zavalil kdykoliv se naše rty setkaly a on toho využil.Dostal se jazykem k mému a začala válka.
Docházel mi dech,tlukot mého srdce jsem slyšela až ve spáncích a krev se mi vařila v těle.
Přemístila jsem se na Adama.Seděla jsem na něm obkročmo a rukama se opírala o jeho hruď,ruce jsem měla položené na jeho prsních svalech a cítila jak mu stejně jako mě bije srdce.Divoce,nepravidelně.Mezi prsty jsem svírala látku jeho trička a neodtahovala se od jeho rtů,rukama mi jezdil po zádech a bocích až na zadek.
Nepatrně jsem se nadzvedla a Adam mi zavrčel do rtů.Rukama mi zajel pod tričko a chvíli laskal mou holou kůži než se dostal k zapeklitému rozepínání mé podprsenky.V té době jsem ho zadržela,zase.Odtáhla jsem se od jeho narůžovělých rtů,které musely stejně jako ty mé pulsovat.Pohladila jsem ho po tváři "Ještě ne" zavrtěla jsem hlavou.
Můj přítel ležící pode mnou se usmál "Počkám si.Ale nemůžu si odpustit otázku.Kdy?"
Naklonila jsem se k němu a políbila ho na špičku nosu "Už brzy" vyjel rukama zpoza mého trička a omotal mi je kolem pasu,přitáhl si mě k sobě tak,že já ležela na jeho hrudi a vnímala jak oddechuje.Pousmála jsem se,na prst si natáčel pramen mých hnědých vlasů a měl u toho hrozně přemýšlivý výraz.
"Nicol,můžu mít otázku?"
"Hmh..jo"
"Proč je ta matrace na zemi i s polštářem a dekou?"
Posadila jsem se na něho a kousla se do rtů "Spala jsem na ní" zastrčila jsme si neposlušné prameny vlasů za ucho a usmála se.
"Proč?"
"Protože někdo hrozně chrápe a tulí se"
Adam se nadzvedl a zasmál se "To,že se tulím vím ale že bych chrápal? To lžeš" pověděl a začal vrtět hlavou,povytáhla jsem obočí a ukazováčkem ho strčila do prsou "Chrápeš!" řekla jsem hlasem,kterému nemá smysl odporovat a políbila ho.
____
Tak jaký byl Silvestr?
Já mám menší bolest hlavy a pořád dětskou radost z ohňostroje :D
A doufám,že váš Nový rok dopadl lépe než u mě..já se celý den jenom válím v posteli,jím a koukám na televizi.Jestli tedy platí "Jak na Nový rok,tak po celý rok" mno...vypadá to,že to bude ještě zajímavé :D
Vaše Tasha
ČTEŠ
Rivalita
RomanceŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...