Probudily mě jemné doteky prstů,které mi na holá záda kreslily různé obrazce.Poznala jsem čtverec,kolečko a ten následující byl nějaká složitá motanice.Pousmála jsem se a otevřela oči,ležela jsem polovinou těla na Adamovi,který mě sledoval s hloupým úsměvem.
"Ahoj.Jak dlouho jsem spala?"
Zeptala jsem se a chystala se zvednout když mi omotal ruce kolem pasu a přitiskl mě zpátky.Zasmála jsem se a bradou se opřela o jeho hruď abych mu viděla do obličeje "Skoro čtyři hodiny" naklonil se ke mě a políbil na čelo "musel jsem být totiž hodně dobrý,protože si spala jako mrtvola" zazubil se na mě.
"Já zírám.Tvoje ego roste a roste,bacha nebo brzy neprojdeš dveřmi"
Pokrčil rameny a pohladil mě po bradě "Tak se budu plazit" vyplázl na mě špičku jazyka "ale vážně.Nemohl jsem tě probudit" dodal s vážnou tváří a rukou si projel vlasy.Zavrtěla jsem se a zjistila věc,která mi nahnala krev do tváří.Červenala jsem se,znovu."Ty..ty jsi nahý?" zeptala jsem se ho a Adam spokojeně přikývl na souhlas."Proč?" položila jsem mu další otázku a nevěděla kam s očima.
Adam se začal smát.
"Děláš si srandu? Já tě ojel a ty se červenáš,protože jsem nahý?" zalapala po dechu a zaklonil hlavu.Za dobu co spolu chodíme jsem poslouchala jeho smích ráda,má krásný smích jenom ne teď."Jsi roztomilá když se červenáš a rád ti odpovím na otázku" zašeptal hlubokým sexy hlasem,který mi roztřásl kolena.Naklonil se ke mě blíž až mě vlasy,které mu padaly do očí lechtal na čele "protože jsi mě ty zalehla" zašeptal a začal se znovu smát.
Měl pravdu.
Ležela jsem na jeho obnaženém hrudníku svým obnaženým hrudníkem.Kousla jsem se do rtu a rychle se dostala z jeho těla,vylezla jsem z postele a omotala kolem sebe tenkou deku.Postavila jsem se na nohy a zakolísala.
"Jsi v pohodě?"
Otočila jsem se k němu a držela si deku tak aby mi nespadla,usmála jsem se a přikývla "Jsem v pohodě..možná i víc než v pohodě" pověděla jsem mile a kousla se do rtu když jsem očima přejela po ležícím Adamovi na mojí posteli.Po nahém Adamovi na mojí posteli.Dech se mu znovu zrychlil a já zatoužila aby se mě znovu dotýkal.
"A tam dole taky všechno dobrý?"
Krátce jsem se zasmála a protočila očima "Tam dole taky všechno dobrý" odpověděla jsem mu a on spokojeně přikývl.Rozešla jsem se ke dveřím kolíbavou chůzí ale ještě než jsem dveře otevřela jsem se otočila na Adama,který se smíchy popadal za břicho.
"Čemu se zase tlemíš?"
"Tomu jak chodíš"
"To je kvůli tobě!"
"To mě vůbec nemrzí"
Popadla jsem bačkoru,která ležela na zemi a hodila jí po Adamovi.
"Auuu!"
"Pitomče"
Zmizela jsem v koupelně.Deku jsem nechala spadnout na zem a dívala se na sebe do zrcadla.Viděla jsem tam sebe.Holku s dlouhými hnědými vlasy spadající jí na ramena,oči v barvě tmavé čokolády,nos a ústa,která byla celá zarudlá od dravých útoků Adama.Neviděla jsem žádnou změnu,taky co jsem čekala? Že se změním? Nevěřícně jsem zavrtěla hlavou a vešla do sprchy,ještě než jsem pustila vodu jsem si stáhla vlasy do drdolu a začala se umývat.
Ve sprše jsem dlouho nebyla a když jsem si utahovala ručník vešel mi do koupelny Adam.
"Klepání neznáš?"
"Proč bych klepal? Nahou jsem tě viděl a viděl bych tě rád ještě jednou"
Mrkl na mě a než zmizel ve sprše taky políbil mě na rty,rukou mi zajel k vlasům a stáhl z nich gumičku.Usmál se když se odtáhl od mé pusy "Takhle ti to sluší víc..kotě" provokativně se na mě zazubil a šel do sprchového koutu a tak mi poskytl krásný výhled na jeho zadek.Kousla jsem se do rtu a počkala až si pustí vodu.
Pak jsem šla spláchnout záchod.
"Já tě varovala ať mi kotě neříkáš!"
Křikla jsem na něho a rychle zmizela v koupelně..ještě jsem však uslyšela jeho hlas jak na mě křičí "TOHLE JE VÁLKA!"
____
Holčinám,kterým jsem slíbila názor na story žádám o strpení a trpělivost.Nahromadilo se vás hodně a je toho na mě moc,děkuji :)
A pro čtenáře Rivality..od pondělí nebude možná Rivalita tolik aktivní,protože začínají moje hororové měsíce ve škole..musím zlepšit průměry známek,rozhodnout se o školách a do konce ledna odeslat přihlášky,potom už na mě čekají jenom přijímací zkoušky a dvou týdenní čekání ve stresu jestli jsem nebo nejsem přijata.Potom už budu mít ve škole 'volno' :D takže vám už dopředu říkám ať se mnou máte pevné nervy!
Zítra vyjde jenom jedna kapitola,protože i když jsem na to měla celý týden nechala jsem úkoly až na poslední den :D
Tasha
ČTEŠ
Rivalita
RomanceŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...