No to snad nemyslíš vážně!

10.6K 694 46
                                    

"C-co,co to děláš?" zeptala jsem se koktavě když se Adam vysvlékal z trička a rozepínal si knoflík od kalhot.Podíval se na mě s klukovským úsměvem a povytaženým obočím "Jdu do sprchy po dlouhém dni na svahu kdy ze mě lil pot jako z konve.Chceš se přidat?" zeptal se mě a kousl se do spodního rtu.Já jsem zavrtěla hlavou a svalila se na jeho postel "Mmmne" pokrčila jsem nohy a dívala se jak si stahuje kalhoty přes zadek.

Páni..tady se ale oteplilo.

Odkopl kalhoty k posteli,na které jsem ležela a protáhl se.Zalapala jsem po dechu,protože jsem viděla všechny jeho svaly jak se napjaly.Očima jsem jela po jeho svalnatých rukách přes ramena až na pevnou hruď s plným pekáčem buchet a poté přes boxerky na pevná lýtka..páni.Spolkla jsem veškeré množství slin,které se mi nahromadily v ústech,protože by nechybělo málo a já bych začala slintat jako buldoček.

Adam se zasmál.

"Líbí se ti co vidíš?" 

Pevně jsem semkla víčka k sobě a zhluboka se nadechla než jsem je znovu otevřela a podívala se mu do očí.Přihlouple jsme se pousmála."A co vidím?" zeptala jsem se provokativně a hlavu zabořila do polštáře,ruce jsem si spletla na břiše a zakousnutá do rtu pozorovala jak ke mě Adam jde,jak se naklání a pokládá ruku vedle mé hlavy aby se mohl opřít.Tyčil se nade mnou.Tyčila se nade mnou hromada pevného mase.

Adam se svým obličejem přiblížil k tomu mému a políbil mě na tvář.

"Vidíš svého naprosto dokonalého přítele s bezchybným tělem,které tě nutí vyloženě slintat" zachraptěl a políbil mě na druhou tvář.Prohnula jsem se do luku až jsem se svým poprsím otřela o jeho hruď a zasmála se "Neskutečné.Ty jsi věříš víc a víc broučku" pověděla jsem přes smích a našpulila rty,na které mě Adam políbil a poté zmizel s nevěřícně vrtící hlavou v koupelně.Nebyl v koupelně moc dlouho a už se přede mnou procházel jenom v ručníku.

"Nechceš se obléct?" 

Adam se na mě otočil a zazubil se "Nechci" prohrábl si mokré vlasy,ze kterých mu ztékaly kapičky vody na pevná záda.Polkla jsem.Mezi prsty jsem pevně sevřela deku a snažila se odtrhnout oči od jeho pevných zad orosených kapičkami vody,to ale nebylo to nejhorší jak jsem si myslela..bum a bílý ručník byl na zemi a já viděla i jeho zadek.

"No do prdele" 

Zašeptala jsem pro sebe a zvedla se z postele,rychlým krokem jsem mířila ke dveřím.Vzala jsem za kliku a chtěla otevřít dveře,dveře však byly zamčené ale to ještě nebylo všechno..já nemohla pustit kliku.

Měla jsem ruku přilepenou ke klice.

"No to si ze mě děláš srandu!" vyjela jsem na Adama,který na sobě měl už volné tepláky a smál se."To ty?!" zamračila jsem se na něho a škubala rukou.Adam přikývl a na tváři se mu objevil pyšný úsměv "Věděl jsem,že budeš chtít zdrhnout" poznamenal.

"Tobě nestačilo zamknout dveře?! Musel jsi namazat kliku lepidlem?!" 

Pokrčil rameny.Povzdechla jsem si a pořádně škubla rukou až jsem udělala několik kroků dozadu a zády silně narazila do zdi.Oddychla jsem si když jsem se dostala od těch dveří ale když jsem se na ně podívala zjistila jsem,že na nich chybí klika..zvedla jsem ruku a vykulila oči.Já tu kliku měla pořád přilepenou k ruce.

"Hups" 

"Co?" zeptal se nechápavě Adam a když jsem mu zamávala s klikou v ruce složil se smíchy k zemi.Zamračila jsem se na něho "Fakt dík" zabručela jsem otráveně a zmizela v koupelně kde jsem pustila studenou vodu a snažila se oddělit kliku od mé ruky.

Tohle vyžaduje pomstu..a velkou!

______

Hoj moje milé! 

Omlouvám se,že kapitola dlouho nebyla ale jednou mi watt vůbec nešel a nechtěl mě vůbec pustit k mým příběhům a podruhé jsem toho měla moc a už se mi potom nechtělo nic psát :) děkuji za vaše pochopení.

Jinak první z třešniček - urvaná klika - ještě nás jich pár čeká :D

Tasha 


Rivalita Kde žijí příběhy. Začni objevovat