Svah

10.8K 697 33
                                    

"To si mám dát mezi nohy a ona mě ta věc vyveze nahoru?"

Zeptala se Ell a ukazováčkem ukázala na pomu,která zrovna jela nahoru.Já,Adam i Pavel,který do sebe lil zbytek čaje z plastového kelímku jsme souhlasně přikývli."A nemůžu si sednout?" další otázka znějící od Ell.Adam se uchechtl a natáhl si teplé rukavice na ruce "Můžeš si sednout ale hned skončíš na zemi a natlučeš si zadek" pověděl a zacvakl se s lyžáky do lyží.Já udělala to samé.

"Nicol,že si dělá srandu?"

Zavrtěla jsem hlavou."Nesedej si,spadneš na prdel a zablokuješ cestu ostatním a pak vznikne.." 

"Valná hromada!" skočil mi do řeči Adam a rozmáchl se kolem sebe rukama aby naznačil jak moc velká ta hromada bude.Protočila jsem očima "Jak řekl,vznikne velká hromada" zamumlala jsem přes šálu,kterou jsem si omotala kolem krku a zastrčila si pramen vypadaný z copu za ucho.Na hlavu jsem si nasadila helmu a zapnula jí,poté jsem se s ostatními vydala ke pomám,které nás měly vyvést až nahoru na svaz.

Asi by stálo za povšimnutí,že jsem na lyžích stála dvakrát v životě.Jednou to bylo na lyžarském výletě ještě na základní škole a podruhé to bylo s rodinou na dovolené.

Slyšela jsem Adama jak za mnou něco nespokojeně mrmlá.

"Co?" 

"I v těch lyžařských kalhotách máš dokonalý nohy.Mám chuť tě někde ohnout" 

"Adame!" okřikla jsem ho a otočila se dopředu kde stála Ell a zadržovala smích."Mám chuť někde ohnout" napodobila jeho hlas a vyplázla na mě jazyk,já jsem jí pěstí slabě bouchla do lopatky."Soustřeď se radši na pumu,ať ti neuteče" pověděla jsem protivně ale na tváři se mi objevil úsměv.

Těšilo mě to.

Ell pumu zvládla dobře a ona už jí táhla na svah nahoru,teď jsem byla na řadě já.Sledovala jsem přibližující se pomu,chytla jsem jí za řetěz pokrytý gumou a dala si pomu mezi nohy.Poma se mnou škubla když zjistila,že táhne nějaký náklad.Nohy jsem držela od sebe - tak aby se mi lyže nedotýkali a já nehodila zbytečně tlamu.

Hůlky jsem držela v jedné ruce a rozhlížela se kolem sebe.Bylo to tu jiné,byl tu sníh,hromada sněhu a přede mnou Ell válející se na zemi.

"Ell odkutálej se!" 

Zakřičela jsem na ní ale bylo pozdě..lyžemi jsem narazila na ní a spadla na záda.Povzdechla jsem si a snažila se z cesty vypadnout dřív než přijede další lyžař,v našem případě Adam.Tomu ale za něco vlezlo pod jednu lyži a spadl vedle mě taky na záda.Otočila jsem na něho hlavu a zasmála se "Koukám,že jsme na zadku skončili i my" nadhodila jsem a Adam zavrtěl hlavou.

"Jenom ty.Já spadl schválně" 

"To určitě" pokrčila jsem nos a vyplázla na něho jazyk.Adam se na mě zamračil,vzal sníh a dal mi ho do obličeje."Ty-ty pitomče!" zapištěla jsem sedla si,rukama jsem si hrnula sníh z obličeje a pohledem zabíjela Adama,který se pořád válel na zádech a sledoval mě s pobaveným pohledem.

"Baví tě ubližovat své přítelkyni?" 

"Ano.Protože já se své přítelkyni jenom mstím" 

"Za co?" 

"Sejmula si mě dveřmi" 

"Nechtěla jsem" 

"Vyhrožovala si mi" 

"To už je pravděpodobnější" 

Oba jsme se zasmáli a začali se sbírat ze země.Ell,která nás nejspíš nechtěla rušit už šlapala strmý kopec nahoru.Povzdechla jsem si a sundala si lyže,vzala je do ruky a po boku Adama vyšlapávala svah.

_____

Konečně tu je pátek! Tenhle týden nebyl vůbec lehký a ještě mě čekají cca 3 dny kdy budu muset umět všechno na každou hodinu a potom už je pololetí uzavřený,pak už budu mít více času na Rivalitu a celkově na vás.

Děkuji,Tasha





Rivalita Kde žijí příběhy. Začni objevovat