"Co se tak mračíš?"
"Já se nemračím"
Zabručela jsem protivně a vylezla z postele abych se převlékla a zapletla si vlasy do copu.Ell se zasmála a šla za mnou "Copak ti Adam provedl? Nebo spíše co jsi mu provedla ty,že se přišel pomstít?" povytáhla obočí a opřela se o skříň.
Povzdechla jsem si.
"Přivrtala jsem mu bačkory k podlaze a on je zlej!"
Otevřela jsem skříň a přehrabovala se v oblečení,které jsem si do ní dala.Ell se začala smát a nevěřícně kroutit hlavou "Ty mu přivrtáš bačkory k podlaze,on o tom určitě neměl ani ponětí a předpokládám,že si rozbil hubu ale on z toho vyšel jako zlej..nezdá se ti to zvláštní?" zeptala se mě a povytáhla jedno dobře upravené obočí.Zarazila jsem se a našpulila rty.Chvíli jsem přemýšlela nad jejími slovy.
"Když to řekneš takhle zní to divně a hnusně.V mojí hlavě to zní mnohem lépe" pokrčila jsem rameny a otočila se k Ell zády,svlékla jsem si tílko,ve kterém jsem spala a nandala si černou podprsenkou s mašličkami na ramínkách.Poté jsem si oblékla černé tričko s dlouhým rukávem a kulatým výstřihem,který nebyl hluboký ale přesto byly moje holky ( prsa ) vidět.
"V tvojí hlavě vždy všechno zní krásně a nevinně.Pravda je však taková,že je to hnusný" zamumlala Ell za mými zády a začala se převlékat taky "Co ti teda provedl Adam? Doufám,že se ti pomstil pořádně,protože já bych tě za tohle zabila" přetáhla si volné tričko přes hlavu "brutálně zabila" dodala a k tomu se krátce uchechtla.
Zavrtěla jsem hlavou a stáhla si kalhoty..natáhla jsem si rychle spodní prádlo,kalhoty a teplé huňaté ponožky jsem vyměnila za normální.Otočila jsem se na Ell,která si rovnala krajky u kalhotek a vybízela mě abych začala zpívat.
Zhluboka jsem si odfrkla "On Adam.." zmlkla jsem,protože jsem se začala cítit trapně.Krev se mi hrnula do tváří a já chytala odstín raka nebo rajčete.Sklopila jsem pohled a obličej si schovala do rukou.
"Zpívej Nicol nebo do tebe začnu píchat!"
Obočí mi vyletělo nahoru.Nesnášela jsem když mě Ell svým dlouhým ukazováčkem s ostrým nehtem dloubala do boků a břicha,je to nepříjemné a zvlášť mě,protože já jsem ještě extra lechtivý člověk.Ruce jsem si zkřížila na prsou "On mě Adam.." nadechla jsem se a vydechla.
"On tě?"
Pobídla mě Ell a já bych byla radši kdyby držela jazyk za zuby.Jazykem jsem si přejela po horním patře a v hlavě tvořila větu,která by to vystihla nejlépe.
"On mě nedodělal"
Vypadlo ze mě nakonec a to už mi tváře hořely.Ell,která chtěla vědět Adamovu pomstu na mě chvíli jenom koukala ale potom se začala nekontrolovatelně smát."Takže ti Adam roztáhl nohy," vztyčila ukazováček abych chvíli počkala "něco začal a když jsi skoro byla tak přestal?" zeptala se a hřbetem ruky si otřela ústa.
Já protáhla koutky úst dolů a přikývla.
"Páni to je pomstychtivej hajzl"
"Ell!"
Pokrčila rameny "No co.Tohle je hnusný" vzala si do ruky taštičku,ve které měla zubní kartáček,pastu,hřeben s gumičkami a všechny různá malovátka,kterými si maluje nový obličej.Protočila jsem očima a vzala si svou taštičku,šla jsem za ní do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu a vlasy si spletla do copu.
Byl akorát čas na snídani a já i Ell jsme vcházely do jídelny kde to vonělo čerstvým pečivem a palačinkami.Kručelo mi v břiše,můj žaludek naprosto šílel hlady a já šílela z něho..rychlým krokem jsem si to namířila ke stolu s jídle a vzala si talíř,na který jsem dala tři palačinky a vzala si tři malé kelímky s mazací čokoládou.
"Tady má někdo velký hlad"
Promluvil Adam,který se jako duch objevil u mě a políbil mě jemně na spánek."No" olízla jsem si polštářky prstů od mastnoty palačinek a pousmála se na něho.
"Jsi naštvaná?"
Naklonila jsem hlavu na stranu "Naštvaná na to,že jsem díky tobě byla na cestě do sedmého nebe a když jsem byla za dveřmi ty jsi přestal a drze odešel? Ne,vůbec"
"Nechtěl jsem přestat,ale musel jsem tě potrestat"
"Potrestat jsi mě mohl i tak,že bys mi naplácal"
Navrhla jsem.Adam zalapal po dechu a oči mu potemněly touhou "Chtěla bys naplácat?" zeptal se mě hluboce a já zavrtěla hlavou.
"Teď už ne..přeci si mě už potrestal"
Pověděla jsem škádlivě a provokativně na něho mrkla,otočila jsem se na patě a šla si sednout k Pavlovi a Ell.Adama jsem měla těsně za sebou.
______
Chci vám moc poděkovat za hlasy,narůstající čtení a komentáře,protože to co předvádíte snad ani není možné! Jste úžasné holky! *_*
A také jsem si nemohla nevšimnout komentářů prosících mě o další díly Mafie.Rozhodla jsem se tedy tak,že Mafie3 nebude ale založím knihu s názvem 'BONUSY' kam budu psát krátké kapitoly obsahující pokračování o Mafii a i Panu Zlounovi.Co na to říkáte? Může být?
Tasha
ČTEŠ
Rivalita
RomansaŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...