Pohled ADAMA
"Nicol!"
Zakřičel jsem její jméno a ona se zastavila,pomalu se otáčela,bojovně vystrčila bradu a ruce semkla v pěst.Já jsem pootevřenými ústy lapal po dechu a rozešel se k ní,s každým krokem jsem byl blíž k ní a s každým krokem směrem k ní mi srdce bušilo více a více.Nicol zavrtěla hlavou ale to mi bylo jedno,já jsem šel dále k ní.
"Adame stůj"
Pověděla nahlas a já hlasitě polkl,nezastavoval jsem,chtěl jsem k ní.Chtěl jsem jí obejmout a za všechno se jí omluvit,políbit jí do vlasů a už jí nepustit.
"NE!"
Pověděla znovu a zamračila se.Já se zastavil a se značným šokem v tváři na ní hleděl,zavřel jsem pusu a polkl naprázdno,v ústech jsem měl vyprahlo a jazyk se mi lepil na horní patro.Zhruba jsem se nadechl a začal vrtět hlavou "Nicol prosím" pověděl jsem a díval se na ní,díval jsem se na její tvář,do jejích ubrečených,pevných očích,které mi ukázaly jak moc jsem tohle podělal.
"O co prosíš Adame?"
"Chci k tobě,chci se tě dotýkat,chci aby jsi byla moje"
Nicol popotáhla a falešně se usmála "Já už tvoje byla a jak to dopadlo?" zeptala se tiše a naklonila hlavu na stranu,měla pravdu..už byla moje a já si toho nevážil.Sklopil jsem hlavu a má láska odcházela,opouštěla mě a nechávala mě samotného stát na ulici pod pouliční lampou.Obličej jsem si schoval do dlaní a nechal z úst uniknout pár vzlyků,promnul jsem si uslzené oči a silou udeřil pěstí do sloupu od lampy.
"Au! Kurva! Do prdele!"
Chytl jsem se za pravé zápěstí,ze kterého mi vystřelovala bodavá bolest až do ramene a zády se opřel o oprýskanou zeď baráku,sjel jsem po ní na zem a nechal jsem své slzy stékat po tvářích.Hlavou jsem se opřel o zeď a pevně semkl oční víčka k sobě "JÁ JSEM VŮL!" zařval jsem na celou ulici,která se zdála být prázdnou ale nebyla..zíral se na mě nějaký pán,který měl na vodítku čivavu.Něco jsem pro sebe nesrozumitelně zabručel a vstal ze země,odešel jsem do budovy,ve které jsme ubytovaní abych si urovnal své vlastní myšlenky.
***
"Ona ti dala kopačky?"
Přikývl jsem.
"Kámo to mě moc mrzí" poplácal mě po zádech a usmál se na mě tím soucitným úsměvem,já pokrčil rameny a odhodil nakousaný rohlík zpátky na talíř.Neměl jsem chuť k jídlu,zvlášť když jsme dnes jeli domů..vzpomněl jsem si na den před odjezdem když jsem plánoval jak tohle bude náš společný nejlepší týden a on dopadl takto.Nevídaný zvrat událostí.
Natáhl jsem se pro hrneček s horkým čajem a pomalu se napil vařící tekutiny abych si neopařil jazyk,stejně jsem si jazyk opařil,protože jsem uviděl Nicol.Vypadala krásně.Tmavé vlasy měla svázané v drdolu,ze kterého jí vypadávalo pár pramenů vlasů,na sobě měla černé tílko,šedou mikinu a tmavě modré kalhoty.Pavel do mě drkl loktem "Neslintej po ní tak" povytáhl jsem jedno obočí "nebo na ní aspoň tak nezírej"
Zhluboka jsem si povzdechl a odložil hrnek s čajem na stůl,snažil jsem se jí ignorovat ale nešlo to..sledoval jsem každý její pohyb.
Přisedla si k nám Ell a mě zabíjela pohledem.Rukama jsem se opřel o stůl a podíval se na ní "Jak jí je?" zeptal jsem se a nepatrně hlavou pokývl směrem k Nicol.Ell si zkřížila ruce na prsou "Je jí dobře ale rozhodně ne kvůli tobě" zavrčela skrz zatnuté zuby,smutně jsem přikývl "Víš Adame,jsi hrozný idiot" naklonila se ke mě "nechat si utéct holku jako Nicol kvůli holce jako je Sára" ta část ohledně Sáry jí přes pusu moc dobře nešla.
Promnul jsem si bradu.
"Myslíš,že si toho nejsem vědom? Lituju toho!"
"Mě to neříkej,dokaž to jí!"
"Já myslel,žes mě sem přišla zmlátit a říct ať se od ní držím dál" řekl jsem k ní a Ell se sladce usmála."Měla jsem v plánu tě zmlátit,věř mi,že celou noc jsem nespala a přemýšlela nad tím nejbrutálnějším mučením,které existuje ale pak mi došlo,že ani jeden z vás to bez sebe nezvládnete" povytáhl jsem obočí.
"Tím myslíš co?"
"Myslí tím to,že vy dva jste na sebe závislí a prostě musíte být spolu" přidal se do rozhovoru Pavel a mrkl na Ell,která se začala červenat.
"Chcete mi tím říct,že jí mám šplhat k nohám aby mi odpustila?"
Oba přikývli.
______
Další kapitola zítra!
Moc vám za všechno děkuji a už dopředu vám můžu říct,že Rivalita bude mít dva díly!
Tasha
ČTEŠ
Rivalita
RomanceŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...