Pohled ADAMA
Zvedl jsem oči od jejích dlouhých prstů polepených cukrovou vatou a zamračil se na zdroj hlasu.Nedovolil jsem Nicol aby ucukla rukou k sobě,zpevnil jsem její stisk a když pochopila ať to nedělá propletl jsem prsty s těmi jejími..zhluboka jsem se nadechl a podíval se na toho idiota.
"Ááá..krále kreténů pustili z nápravního ústavu na procházku?"
Věnoval jsem mu jedno sladké uculení a postavil se na nohy,pořád jsem svíral její ruku a nedovolil jí ucuknout.
Lukáš se zamračil a podíval se na Nicol "Copak? Naše kurvička si ukousla jazyk,že nic neříká?" pousmál se a já se zmohl jenom na prudké nadechnutí a sevření ruce v pěst..svaly na zádech a pažích se mi napínaly pod bundou,v čelisti mi křupalo když jsem pevně zatnul zuby a na čele se mi objevilo několik vrásek.
"Neříkej jí tak!"
Zavrčel jsem na něho.Lukáš povytáhl tázavě obočí a zasmál se "Jak jí nemám říkat? Kurvičko? Když to ona je" to už jsem nevydržel a vyvlékl svou ruku z její,sevřel jsem jí v pěst a tvrdě Lukáše uhodil do obličeje.Zhluboka jsem oddechoval a kdyby to bylo možné z uší a nosu by sršely páry vzteku.Sledoval jsem jak Lukáš spadl na zem a teď se sbíral..já se mu však nehodlal udělat radost mi ránu oplatit a kopl jsem ho do břicha.Chytl jsem ho za límce od bundy a i přes jeho škemrání i naříkání ho vytáhl na nohy,mračil jsem se na něho a zhluboka oddechoval.
"Adame"
Ignoroval jsem její hlas a chystal se mu uštědřit další ránu,když jsem ucítil tupou ránu do břicha..zajíkl jsem se a předklonil se.Lukáš toho využil dal mi ránu pěstí,nečekal jsem jí a prokousl si jazyk..do úst se mi nahrnula krev a já cítil její ocelovou pachuť.
Nicol se za námi zajíkla a křičela na nás ať toho necháme..kdybych nebyl až moc zaneprázdněný úpravou Lukášovo obličeje otočil bych se a zkontroloval jestli je v pořádku,ale já jako bych měl tmu před očima.
Jedna rána ode mě,druhá od něho..tak to pokračovalo do doby než nás od sebe odtrhl nějaký kluk přibližně v našem věku.
"Tak se uklidníme pánové"
Zaječel na nás a oba nás držel od sebe..Lukáše pod krkem,mě za bundu.Odfrkl jsem si a vymanil se z jeho sevření,hned ke mě přiběhla Nicol a objala mě kolem krku..já jsem jednu ruku omotal kolem jejího pasu a políbil jí do vlasů.
Brečela..ne spíše jenom byla v šoku.
"Jsi v pořádku?"
Odtáhla se ode mě a povytáhla obočí "Já jestli jsem v pořádku?! To ty ses teď popral a panebože..krvácíš!" vzala mi tvář do dlaní a zamračeně si mě prohlížela,palcem přejela po mém zakrváceném rtu a zakřenila se.
Sykl jsem.
"Promiň"
"V pohodě"
Políbila mě na tvář a hladila mě po vlasech "Jsi trouba,neměl ses s ním prát" zamračil jsem se na ní "Ale musel jsem,urážel tě" namítl jsem na protest,ona svěsila ramena "Nestál ti zato" zavrtěla hlavou a já jsem jí hned vytáhl z omylu jednou větou - "Ty jsi mi zato stála"
Viděl jsem jak se jí do tváří žene krev.Usmála se a vzala mě za ruku "Tak pojď dám ti doma led na obočí" s vděčným úsměvem jsem přikývl a v ruku v ruce jsme šli kolem Lukáše,který vypadal hůř než já.Uculil jsem se.
"Jednoho krásného dne ho přejede náklaďák a já budu sedět za volantem"
___
Ahoooj,kapitola nic moc podle mě..tak snad se nezlobíte!
A hned jdu na odůvodnění proč nevyšla kapitola včera a proč dnes vyšla kapitola taková..mno jetá :D od Ježíška - jak už jsem psala - jsem dostala knižní sérii jménem Smečka,minulý rok jsem četla první díl a teď jsem šla na zbytek dílu a prostě a jednoduše jsem se začetla..brutálně.Jenom včera jsem přečetla dva a dnes mám v plánu se poprat se čtvrtým a posledním dílem,potom už budu aktivní a jenom VAŠE!
Děkuji za pochopení
Tasha
ČTEŠ
Rivalita
RomansaŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...