Mám chuť na tebe

13.2K 628 35
                                    

Z prstů jsem si olizovala marmeládu a ošívala se pod bedlivým dohledem Adama.Natáhla jsem se po puntíkovaném hrnečku s čajem a přiložila si ho k ústům,napila jsem se horké sladké tekutiny a odložila hrníček zpátky na stůl.Zády jsem se opřela o opěradlo židle a naklonila se k Adamovi,povytáhla jsem jedno obočí "Proč na mě tak koukáš?" zeptala jsem se ho šeptem.Adam se ke mě naklonil taky a olízl si horní i spodní ret "Mám chuť" zachraptěl mi do obličeje a já se musela zasmát.

"Tak si vezmi něco sladkého na zub"

Adam se pobaveně uchechtl "Takhle jsem to nemyslel krásko" natáhl ruku k mé tváři a prsty mě pohladil po tváři "mám chuť na tebe" tváří se přiblížil k mé a políbil mě na špičku nosu.Usmála jsem se a odtáhla se od něho "Co s tím provedeš?" zeptala jsem se provokativně a zuby si přejela po spodním rtu. 

"Vezmu si tě"

"Tady?" 

Odtáhl se ode mě a rozhlédl se po jídelně plné lidí,protáhl koutky úst dolů a zavrtěl nesouhlasně hlavou "Tady ne.Moc lidí,moc očí" pověděl a podíval se na mě.Pokrčila jsem rameny a musela sním kývnutím hlavy souhlasit "Tak kde si mě vezmeš kovboji?"

"O jednom místě bych věděl.Pojď" 

Vstal a vzal mě za ruku,propletl prsty s mými a táhl mě z jídelny pryč.Lhala bych kdybych řekla,že mě tohle všechno nevzrušovalo a nenutilo mou krev divoce proudit v žilách.Zběsilý tlukot mého srdce jsem cítila až ve spáncích a vzduchu jsem potřebovala více a více.Byla jsem vzrušená a natěšená.

"Kam mě vedeš?" 

Otočil se na mě a zákeřně se uculil "Překvapení" pověděl a našpulil na mě rty.Já se zamračila a zavrtěla hlavou "Nemám ráda překvapení" zabručela jsem jako malá holka,kluk,který mě za ruku táhl bůhví kam se zasmál a otevřel dveře.Zatáhl mě do temné místnosti a zamkl dřevěné dveře,které při každém pohybu vrzaly,trhalo to uši..pustil mou ruku a rozsvítil.Až teď jsem pořádně viděla,že světlo bylo ovládáno provázkem..zatáhneš,světlo se rozsvítí,zatáhneš,světlo zhasne.

Ruce jsem si zkřížila na prsou a přejela si po pažích "Je tady zima" zamumlala jsem a snažila se aby mi nezačaly cvakat zuby.Rozhlédla jsem se kolem sebe a viděla několik poliček,na kterých byly sklenice s různým ovocem."Neboj krásko.Já tě zahřeju" promluvil na mě hlubokým hlasem,ze kterého se mi rozklepala kolena a kalhotky zvlhly.V úsměvu jsem odhalila zuby a nevěřícně zavrtěla hlavou "A kde to jsme? Ve sklepě?" 

Přikývl.

"Proč ne?" 

Zasmála jsem se a Adam ke mě s pobaveným úsměvem šel jako šelma ke své oběti,kterou má v plánu sežrat..oprava,nejdřív pohrát a potom sežrat.Já byla ta oběť a Adam ta šelma,která ke mě tak sebejistě kráčela.

Chytl mě za boky a přitáhl si mě k sobě "Dýcháš?" zeptal se mě pobaveně a krátce se zasmál.Několikrát jsem rychle zamrkala a přikývla "Dýchám" šeptla jsem potichu a nadechla se nosem,vydechla ústy.Opravdu u mě nastala chvíle kdy jsem se zapomněla nadechnout.Adam přikývl a spojil naše rty v polibek,který každým pohybem našich rtů nabíral na vášni.

Jazyky spolu zápasily a naše ruce zápasily s oblečením,které jsem měli na sobě.Adam byl rychlejší a šikovnější,zbavil mě trička jako první a popadl za zadek,tímto gestem si mě vysadil na sebe a já mu omotala nohy kolem pasu.Udělal pár kroků dopředu dokud nenarazil na dřevěný stůl,na který mě posadil.Rukami mi přejížděl po zádech a bocích.Rukama,které jsem měla položené na jeho prsních svalech jsem sjela až k lemu jeho trička,které jsem popadla mezi prsty a začala mu tričko vytahovat nahoru.Adam zvedl ruce abych mu ho mohla přetáhnout přes hlavu a tím vyrovnat body.Tričko jsem hodila na zem a rukama se zapřela o stůl,zaklonila jsem hlavu a prohnula se v zádech.Adam mi polibky posypával holé břicho a postupoval výš a výš..už byl s polibky na jemné kůžičce mezi mými prsy a do jednoho prsa mě jemně kousl.Zavzdychala jsem.

Ach..bože.

Zbavil mě podprsenky a jen co moje černá podprsenka dopadla na zem to šlo všechno rychle..jeho kalhoty byly dole,moje kalhoty byly dole a kalhoty následovaly mé kalhotky a Adamovi značkové boxerky.Adam mezi prsty svíral malý balíček s kondomem,který rozbalil mezi zuby..bylo fascinující sledoval jak si okraj balíčku od kondomu strká mezi zuby a jak ho potom opatrně rozbaluje aby nepoškodil kondom uvnitř.Přicházela jsem o dech.

"Chceš to zkusit?" 

"J-já?"

Uchechtl se "Vidíš tady někoho jiného?" 

"HA.HA.Nejsi vtipnej" 

Propíchla jsem ho pohledem a vzala si od něho kondom,seskočila jsem ze stolu a klekla si na kolena.Zvedla jsem oči k Adamovi,který mě pozorně pozoroval "Jak-jak ti to mám nandat?" zeptala jsem se a hned se začala červenat.

"Jednoduše mi ho naroluj tak aby nevznikla žádná bublinka a aby byl po celé délce" 

"Jasně,jednoduchý" zamumlala jsem si pro sebe a začala kondom pomalu rolovat na jeho mužskou chloubu.Neunikl mi Adamův smích,zvedla jsem k němu nechápavě oči "Dělám to snad špatně?" zeptala jsem se nechápavě.On zavrtěl hlavou.

"Jenom..mohla bys to dělat rychleji.Trpím!"

Zakřenila jsem se a dorolovala kondom.Postavila jsem se na nohy a sledovala Adama,který kontroloval mou práci.Podíval se mi do tváře a přikývl "Na poprvé celkem dobrý" mrkl na mě a vzal mě za ramena a ohnul přes stůl,tak že jsem na něho vystrkovala zadek.Chytla jsem se pevně stolu a z hrdla se mi vydral sten když do mě Adam pomalu vstoupil.

"Áách"

Adam se začal rychle pohybovat a přirážet v pravidelném tempu.Rukama mi jezdil po zádech,bocích a břiše kde se zastavil na mých prsou,které pevně stiskl a nepřestával přirážet."Adama ano! Ach!" sténala jsem jeho jméno a soustředila se jenom na jeho a jeho rychlé přírazy.Po čele mi stékaly kapičky potu a spodní ret mi pulsoval bolestí kvůli mému kousání se do něho.

"Už budu!" 

Adam přejel rukama na moje boky a zaryl mi prsty do masa "Ještě vydrž lásko" procedil mezi zuby on a ještě několikrát po mé explozi do mě přirazil a i on dosáhl svého vrcholu.

Oba jsme divoce oddechovali.

Adam ode mě odstoupil,já jsem se otočila a zády se opřela o stůl "No..páni" usmála jsem se a můj Kasanova taky.

"Měli by jsme se obléct a jít se připravit na svah" 

Přikývla jsem a začala se oblékat.Zrovna jsem odemykala když mě Adam vzal za ruku a přisál se mi na rty "Brzy zase tady" zašeptal mi do rtů a kousl mě do spodního už tak pulsujícího rtu.

"Už se nemůžu dočkat kovboji" 

______

PRASEČINKY! 

Tady máte odkaz na knihu s bonusy - https://www.wattpad.com/208767847-bonusy-mafie

Tasha 





Rivalita Kde žijí příběhy. Začni objevovat