"Nicol,Adame povězte jaké bude téma maturitního plesu..jak už víte ples máte za několik dní a vy dva abyste začali s přípravami" pověděl náš třídní učitel,který seděl za katedrou a dlouhými,hubenými prsty bubnoval do světle hnědé desky.Hlasitě jsem polkla a přestala jsem si hrát s propiskou.."My..víte"
"Masky"
Skočil mi do řeči Adam a tím mě i zachránil..otočila jsem se na něho a ústy jsem mu naznačila otázku "Cože?!" na maskách jsme se nedomlouvaly..vůbec ne.Adam na mě mávl rukou abych se zase otočila a spražil mě pohledem,blb.Otočila jsem se a podívala jsem se na učitele,který se usmíval "Skvělé.Tak dneska vás chci vidět v pavilonu za školou uklízet" zazubil se na nás dva..povzdechla jsem si a tvář jsem si schovala do dlaní.Achjo.
Zazvonilo na konec hodiny..po zbytek hodiny jsme se já a Adam dohadovali jak bude vypadat lístek.Ehm..jestli jsme došli k závěru? Ne,nedošli.Zvedla jsem se ze židle a začala jsem si do tašky házet sešity,tohle byla naše poslední hodina ale já a Adam jsme museli jít do pavilonu za školou,ve kterém se každoročně odehrávaly maturitní plesy..různé akce a někdy ty nudné školní diskotéky.Hodila jsem si batoh na záda a rozloučila jsem se s Ell.
"Tak co vy dva..můžeme?"
Oba jsme s předstíraným nadšením přikývl a šli jsme za učitelem..Adam se mi snažil podkopnout nohy "Nech toho blbečku!" zavrčela jsem na něho a kopla jsem ho do nohy,Adam se na mě zamračil a natahoval ruku..čekala jsem pohlavek,místo toho aby jeho ruka ale přistála na mé hlavě přistála na mém zadku.Povytáhla jsem obočí "Dej tu ruku pryč pokud o ní nechceš přijít" varovala jsem ho,Adam se jenom zasmál a pevně stiskl jednu mou půlku..lhala bych kdybych řekla,že to se mnou nedělalo velké věci.
"Prosím tě,ty by jsi mi neublížila..nikdy"
Tentokrát jsem se zasmála já "Kde bereš tu důvěru?"
"Z tvých očí"
Zastavila jsem se a chytla jsem ho za ruku,kterou jsem hned dala ze svého zadku "Za prvé,soukromý majetek a za druhé..v mých očích nic takového není!" pověděla jsem podrážděně a Adam ke mě přišel o krok blíž,musela jsem zaklonit hlavu abych na něho viděla..tělem se otíral o to mé a moje tělo na to jeho reagovalo,za což jsem sama sebe proklínala.Nemohla jsem mu podlehnout.Pousmál se "Máš nádherné oči,hodně se v nich odehrává ale ne to,že by jsi mi chtěla ublížit" ústy se přibližoval k mým "Jestli ode mě hned neodstoupíš tak ti ublížím Adame" zavrčela jsem varovně jako pes..on mé varování ignoroval a rty se otřel o ty mé.Na jeden malý okamžik jsem zatoužila ho políbit..a možná i víc.Pootevřenými ústy jsem do sebe dostávala vzduch,který by se z mých plic vypařil mávnutím proutkem.
"Měli by jsme jít"
Pověděl Adam a já jsem přikývla "Jo,jasně..nechápu proč zdržuješ" sykla jsme provokativně a odstoupila jsem od něho,otočila jsem se a šla jsem dlouhou chodbou dál.Olízla jsem si rty a s dlouhým výdechem jsem se snažila zahnat myšlenku na to jak asi chutnají jeho rty.
"Kde jste byli tak dlouho? Snad jste se neztratili ve škole"
"Ne,pane učiteli"
Pověděli jsme jednohlasně a učitel s mírným zamračením přikývl,oba jsme nafasovali košťata a hadry s kýbly "Chcete ples..tak si tu ukliďte" pověděl a odešel pryč.Svěsila jsem ramena a koště jsem opřela o zeď "To je týrání" zamumlala jsem a sundala jsem si batoh,položila jsem ho na zem a ohnula jsem se..tak,že jsem zadek vystrkovala..kdo by ale tušil,že ho někdo pleskne koštětem ne? Já tedy ne.Zapotácela jsem se do předu a narovnala jsem se "Děláš si srandu?" zamračila jsem se na Adama,který se culil jako sluníčko.
"Kde je vystrčeno tam je dovoleno"
Ruce jsem si dala v bok "Máš pět sekund náskok,pak tě nakopu" kysele jsem se zakřenila a Adam pochopil,odhodil koště a běžel pryč "raz..dva...kašlu na to pět" zakřičela jsem a běžela jsem za Adamem.Adam vyběhl na schody a opíral se o zábradlí "Pojď dolů srabe!"
"Pojď ty nahoru"
Protočila jsem očima a vyšla jsem na jeden schod,pak na druhý a Adam se ani nehnul "To už ses smířil s tím,že ti nakopu prdel?" uchechtla jsem se a ona jenom zavrtěl hlavou..rychle sešel schody ke mě,ohnul se a popadl mě za nohy..přehodil si mě přes rameno jako pytel brambor a nesl mě pryč.
"Okamžitě mě pusť!"
"Když tě pustím rozbiješ si hlavu"
To jsem nedomyslela.
"Fajn tak mě nepouštěj"
"Hodná holka"
Nesl mě..nesl mě k pytlům s odpadky,které se tam nosí za školy.Začala jsem se vrtět "Ne! Ne! Ne!" Adam se zasmál "Ano.Ano.Ano." už se mě tam chystal hodit,on však nedomyslel,že ho stáhnu sebou.Skončili jsem v odpadcích oba..Adam byl nade mnou a tváří kousek od mé.
"Chtěl bych tě políbit"
Zašeptal a já jsem se uchechtla "Ááááni to nezkoušej..moje koleno je u tvýho druhýho mozečku"
"Máš mě v šachu"
"Jako vždycky"
Zítra Mafie!
Moc vám všem děkuji a ještě pořád nemůžu uvěřit,že mám přes 500 sledovatelů! Vždyť to je ohromné číslo :O :D
Tasha
ČTEŠ
Rivalita
RomanceŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...