Zamračila jsem se nad protivným zvukem zvonku..vydala jsem ze sebe zvuk,který připomínal umírající zvíře a hlavu jsem si schovala do dlaní.
"Tady má někdo kocovinu"
Rýpla si do mě Ell a já jsem pomalu zvedala hlavu,měla pravdu.Zrovna teď jsem byla majitelka kocoviny - příšerného bolehlavu,měla jsem pocit,že mi praskne mozek.Zhluboka jsem odfrkla "Ty bys jí měla mít taky" procedila jsem jedovatě skrze zuby a promnula jsem si rozespalé oči,k tomu všemu jsem toho ještě moc nenaspala.Celou noc jsem přemýšlela o Adamovi..jeho rtech na mých a jeho ruce putující po mém stehně.
Eliška se zasmála a pohladila mě po zádech "Budu tě muset naučit chlastat" naklonila hlavu ke mě a prstem mě píchla do tváře.Zabručela jsem "Jestli to tvoje 'budu tě muset naučit chlastat'" na obou rukách jsem ukazováčkem a prostředníčkem naznačila uvozovky "znamená chodit častěji do klubu,tak ne" dodala jsem a Ell se zasmála,pozvedla obočí a hlavu si opřela o ruku "No tak řekni to" pobízela mě ještě několikrát než mi začala lézt na nervy.
"UŽ NEBUDU PÍT!" skoro jsem zakřičela na celou třídu až jsem na sebe upoutala nechtěnou pozornost Adama,který se na mě usmál a souhlasně přikývl.O co mu jde? Otočila jsem se na Ell a zamračila jsem se..smála se a okusovala propisku.
"Vtipný"
***
Doslova jsem spadla na obří pytel s balonky na zami a protočila jsem očima..Adam měl v ruce něco jako pumpu.
"Nemůžu uvěřit,že děláme všechny přípravy na ples sami" pověděla jsem a ruce jsem si zkřížila na břichu...Adam pokrčil rameny a jenom něco nezúčastněně pronesl.Zvedla jsem se z pytle až moc rychle,zakolísala jsem ale mou ztracenou rovnováhu jsem našla rychle.Došla jsem k Adamovi,stoupla jsem si před něho a zamračila se "Kdo jsi? A co jsi udělal s Adamem,který by měl hned naprosto odzbrojující poznámku?"
Zamračil se a položil pumpu na balonky na zem "Co po mě chceš Nicol?" křikl na mě..hlasitě jsem polkla a udělala jsem pár kroků vzad.Otevřela jsem ústa a zase jsem je zavřela,povzdechla jsem se "Adame..já" chtěla jsem něco říct,musela jsem něco říct.
"Ne ty Nicol..promiň,jsem od rána trochu nabroušený"
Trochu?
Pozvedla jsem obočí a přikývla jsem "Fajn" pověděla jsem a otočila jsem se když najednou..obří rána přímo za mými zády.Vypískla jsem a vyskočila jsem dopředu,ruce jsem měla složené na hrudi a zhluboka jsem dýchala.Otočila jsem se na Adama,který v ruce držel jeden kus pumpy a ten druhý byl na zemi..skoro po celé podlaze.
"Asi jsem to rozbil"
"Myslíš?"
Ruce jsem si složila na hrudi a pozvedla jsem obočí..otevřeli se dveře a v nich stál ředitel školy.Kousla jsem se do spodního rtu a očima jsem tikala ze ředitele na rozletěné součástky po podlaze "Vy jste to rozbili?!"
"Vlastně to rozbil Adam.."
"Ticho Nicol! Jsem hodně zvědavý jak teď 100 balonků nafouknete pusou" ukázal na mě a na Adama ukazováčkem a pak zase odešel..100 balonků? Cože?
Podívala jsem se na Adama,který se na mě zákeřně uculil "Tak jdeme otestovat jak jsme dobří v orálních činnostech?" pověděl ke mě a pozvedl obočí,uchechtla jsem se a strčila jsem do něco "Ty jsi blbej"
Po půl hodině nafukování nás už bolela huba a oba jsme byli v obličeji rudí jako raci..prohrábla jsem si vlasy a chytla jsem se za hlavu.Ráno se mi točila z kocoviny a teď z nedostatku kyslíku.
"Kašleme na to..už mě to nebaví" řekl Adam a vstal,začal si oblékat bundu.Rukama jsem si přejela po pažích a zamračila jsem se na zbývající balonky "Měli by jsme to dodělat,už jich nezbývá tolik" pověděla jsem a Adam se zarazil.
"Nicol,už mě bolí huba a nehodlám už nafukovat ani jeden balonek..a ty taky ne!"
Povytáhla obočí a vstala jsem "Cože?"
"Slyšela jsi,ty jdeš taky domů"
Na čele se mi objevilo pár vrásek z mračení "Přinuť mě" pověděla jsem a zákeřně jsem se usmála,Adam pokrčil rameny a usmál se "Tak jo" šel ke mě a přehodil si mě přes rameno..proč já to nečekala? Do ruky vzal mou bundu,čepici a šálů a nesl mě ven..do zimy.Venku mě postavil na nohy a dal mi oblečení,nepoděkovala jsem..za prvé,nosí si mě jak pytel brambor,za druhé nemohla jsem pořádně mluvit kvůli bolavé puse.
Natahovala jsem si rukavice,když mi na hrudi přistála sněhová koule..zarazila jsem a zvedla jsem pohled k Adamovi "Děláš si srandu?" křikla jsem a zamračila jsem se na něho,on mi poslal vzdušnou pusu a to mě vyburcovalo k pomstě.Sehrábla jsem sníh a udělala jsem z něho kouli,napřáhla jsem se a sledovala jsem jak moje koule letí..letí..letí a letí přímo na Adama.
Bum..zásah.
Rychlý útěk.
Beznaděj.Adam mě chytil za pas a vyválel i s taškou ve sněhu.
PITOMEC!
Ahoj princezny,
takže včerejší Rakousko bylo jedním slovem úžasné :) krásné vánoční trhy,atmosféra správně naladěná a naprosto dokonalé donuty..k tomu v Rakousku najdete na každém rohu naprosto sexy,úžasný kluky! Ale kvůli tomu jsem tam rozhodně jenom nebyla..byla jsem se tam "vzdělávat" o Vánocích - nic si nepamatuju :D doporučuju Linec a jejich Muzeum Vánoc,je to tam opravdu krásné ale jejich záchodům bych se vyhnula obloukem :DD a taky jsem moc happy,že jsem zvládla cestu autobusem bez toho abych nepozvracela někoho z mých kamarádů za školy xD
A teď ke knížkám..mám v plánu psát Adamův pohled jenom nevím jestli to psát jako v kapitolách,nebo založit úplně novou knihu kde bych psala Adamův pohled na všechny kapitoly,které vyšly :) opakovalo by se to a proto chci vědět váš názor,děkuji.
Vaše Tasha
ČTEŠ
Rivalita
RomanceŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...