Čeká nás dlouhý týden

12.3K 748 48
                                    

Je první den školy v novém roce a my místo toho aby jsme seděli v lavicích stojíme na zastávce a čekáme až přijede autobus.Celá naše třída jede na hory a budeme tam celý týden.Týden v jednom velkém domě na pokojích po dvou s minimálním počtem sprch,ve kterých teče jenom studená voda a záchody jsou jenom pro odvážlivce s pohlavními nemocemi.Těšila jsem se na týden strávených na zasněžených horách ale má nálada rychle klesla na bod mrazu když jsem viděla jak je Sára přicucnutá na Lukášovi.

"Asi budu zvracet" 

Pronesla jsem kysela k Ell,která si stahovala čepici níž na uši a očima mě prosila abych jí dala napít horkého čaje,který jsem si uvařila do termosky.Podala jsem jí tedy černou termosku a ona mi poděkovala."Pozor je to hor.." 

"Au!"

"horký" dopověděla jsem svoje zpožděné varování a Ell už si rty přejížděla po opařeném jazyku."Promiň" pokrčila jsem rameny a vzala si od ní zpátky termosku,zacvakla víčko a rozhlížela se kolem.Hledala jsem jenom jednoho člověka,který by mi dokázal zvednout náladu a Lukášovi z obličeje srazit úsměv.Hledala jsem Adama.

"Tváříš se citron.On přijde,určitě je někde s Pavlem" 

Otočila jsem se na ní a pousmála se "Jo určitě je někde s Pavlem" zopakovala jsem pro svoje vlastní uklidnění a zastrčila termosku do batohu.

"Nechceš mi něco říct?" 

Zeptala se mě Ell.Nahodila jsem nechápavý výraz a protáhla koutky úst směrem dolů,zavrtěla jsem hlavou "Ne,ani nechci" pověděla jsem ale Ell už mě znala natolik dobře,že věděla.Zkřížila si ruce na prsou a vystrčila bok "Tak povídej" vybídla mě a hlavou se zavrtala do šály,já se ihned začala culit a červenat když jsem si vzpomněla na nahého Adama a nato co jsme dělali v posteli.Sklopila jsem oči a Ell se začala smát.

"No ty vole!" 

"Když jsem ještě nic neřekla"

"Ani jsi nemusela.Culíš se jako andílek a jsi rudá" zasmála se a povytáhla obočí "Jaké to bylo?" zeptala se mě a přišla ke mě o krok blíž.Nadechla jsem se a kousla zevnitř do tváře "Bylo to úžasné" řekla jsem a Ell mě hned stáhla do objetí.

"Konečně si poznala to nejlepší na světě" 

Zašeptala mi do ucha a odtáhla se,protože jsem obě slyšely těžké kroky dopadající na chodník.Adam a Pavel.Oba k nám doběhli celý udýchaní,hodili tašky na zem a narovnali se.V obličeji byli rudí,stejně jako já když se červeném.

"Ahoj" 

Pozdravili jsme s Ell na stejně a během chvíle jsem se ocitla v Adamovo objetí."Pusa nebude?" zeptala jsem se a omotala mu ruce kolem pasu,on se zasmál a rukama mi přejel na zadek "Až popadnu dech dostaneš dvě" odtáhl se ode mě a splnil to co řekl.Pousmála jsem se a srovnala mu čepici "Zaspal co?" 

"Jo.Přísahám,že ten šmejd nezvonil" 

"Já ti to věřím" stoupla jsme si na špičky a políbila ho na tvář,poté jsem se otočila na Ell a Pavla,kteří se na nás dívali a usmívali se.Pozvedla jsem jedno obočí a nechala Adamovo ruku omotanou kolem mých ramen,jemně jsem do něho drcla loktem "Taky se ti zdá,že si ti dva něco šlehli?" zeptala jsem se ho a Adam se stejným zamračením,které jsem měla ve tváři i já přikývl.

Ell a Pavel se začali smát a něco si šeptat.Nepochybně o nás.

"Jste praštění" 

"Jste všichni?" zakřičel učitel na tělocvik a začal od nás vybírat lyže a házet do kufru autobusu,zatímco Adam jako můj rytíř na bílém koni mi vzal kufr a hodil ho do zavazadlového prostoru.

"Zvládla bych to i sama" vyplázla jsem na něho jazyk a on mě vzal za ruku "Já vím miláčku ale nemůžu dopustit aby ses mi strhala před dlouhým týdnem" mrkl na mě zákeřně a mojí malé bohyni mezi nohama se to více než líbilo.

____

Po mém náročném dni tu máte kapitolu!

Na jejich lyžák jsem se těšila,protože mám vymyšleno opravdu hodně zábavných třešniček :D

Jinak mám už připravený nový příběh a pomalu na něm pracuji.Už dopředu ale můžu říct,že to bude něco na co ode mě nejste zvyklý tak doufám,že se vám to bude líbit :)

Tasha



Rivalita Kde žijí příběhy. Začni objevovat