"Copak?"
Zeptal se mě Adam když jsem se choulila na sedačce do klubíčka a rukama se držela za břicho.Pomalu jsem k němu otočila hlavu a zhluboka se nadechla "Není mi dobře" zamumlala jsem a zády se opřela o opěradlo.Adam si vytáhl na klín tašku a začal v ní něco hledat,vyházel několik věcí a svačinu,kterou by mohl ještě nakrmit celý autobus.Po chvilce hledání vytáhl z tašky igelitový pytlík a zamával mi s ním před obličejem "Kdybys potřebovala zvracet" zasmála jsem se a hlavou se opřela o jeho rameno "Bojíš se,že bych ti pozvracela boty?"
"Jo.Byly drahý"
Protočila jsem očima a pousmála se.Adam mi omotal ruku kolem ramen a přitáhl si mě k sobě blíž,políbil mě do vlasů a pohladil po paži "Za chvíli tam jsme,vydrž zlato" pověděl směrem ke mě a po zbytek cesty se mě snažil rozptylovat..dělal kraviny,vyprávěl vtipy ale na líbání nedošlo,protože on i já jsme měli strach z toho,že mi strčí jazyk do pusy a já vyvrhnu svou svačinu.
Autobus konečně zastavil.
Žaludek jsem měla pořád jako na vodě a touha nadechnout se čerstvého vzduchu byla větší a větší.Vstala jsem a rychle na sebe natáhla bundu,čepici,šálu,batoh jsem popadla za jedno rameno a vystřelila jsem ven z autobusu.Doslova jsem seskočila z autobusových schodů do sněhu a začala zhluboka dýchat,předklonila jsem se a zavřela oči.Cítila jsem jak mi je při každém nádechu a výdechu lépe.
Křupání sněhu za mnou prozradilo Adama,který mě hladil po zádech "Dobrý?" zeptal se mě a já přikývla.Narovnala jsem se a v obličeji mi přistála sněhová koule,zakřenila jsem se a vydala ze sebe zvuk připomínající pištění myši..rukama jsem si shrnula sníh z obličeje a zamračila se na Adama,který měl napřaženou rukou před mým obličejem.
"Tohle byla odplatu za tu sprchu"
"Jsi jako malej"
Prskla jsem a prošla těsně kolem něho,strčila jsem do něho ramenem a nabrala rychle sníh ze země.Uplácala jsem kouli,která do koule měla daleko ale držela při sobě a hodila jsem jí po Adamovi.Trefila jsem se do jeho ramene.Uculila jsem se na něho a poslala mu vzdušný polibek.
Provokatérka jméno mé.
Adam si oklepal sníh z bundy a usmál se,přišel až ke mě,chytl mou tvář do dlaní,na kterých měl rukavice od sněhu.Studilo to ale na zimu,která prostoupila mým tělem jsem zapomněla hned co se jeho rty dotkly mých.Odtáhl se ode mě a já cítila jak mi rty pulsují,palcem mě pohladil po spodním a sklonil se.Vzal můj spodní ret mezi zuby a skousl.
Myslela jsem,že se rozteču slastí.
"Héj! Hrdličky rozdělují se pokoje!"
Zakřičel na nás Pavel a když jsem se kolem sebe rozhlédla zjistila jsem,že kolem nás nikdo není.S Adamem jsem se zasmála a vyndala svůj kufr ze zavazadlového prostoru,odešla jsem do budovy kde na mě už čekala Ell a mávala na mě klíčem od pokoje.
"Jsi zlato"
Našpulila jsem na ní rty a ona s úsměvem pokrčila rameny.Odvedla mě do pokoje,který byl čistý,uklizený a hezky zařízený.
"Jsem zvědavé jak takhle hezký vydrží"
Pronesla jsem a hodila batoh na postel u topení,kufr jsem zaparkovala u postele a vysvlékla se z bundy.Vlasy jsem si stáhla do drdolu,ze kterého mi spadávaly volné prameny a šla jsem otevřít dveře,na které někdo klepal.
Vzala jsem dveře a otevřela je.
"Mám pokoj vedle tebe"
Za dveřmi stál Adam s touto větou na rtech a svůdným pohledem.Vtáhl mě do objetí a kousl do krku "Jen počkej co všechno ti budu večer dělat" zašeptal mi hluboce do ucha a silně mi zmáčkl zadek.
Ach..áno.
"Už se nemůžu dočkat"
______
Tuhle kapitolu jsem původně neplánovala,chtěla jsem začít s třešničkami ale musela jsem udělat prezentaci a do toho se učit na písemky..jsem ráda,že jsem vůbec napsala tuhle.Děkuji za pochopení a žádám o chvíli strpení.
Další kapitola zítra a já letím do peřin abych zítra vstala!
Brou *_*
Tasha
ČTEŠ
Rivalita
RomanceŠkolní rivalita mezi dívkou a chlapcem,která se neobejde bez trestu.Nicol a Adam si ze života dělají peklo a jedná se mezi nimi o válku,všichni jsou na jejich roztržky a schválnosti zvyklí ale co je moc,to je moc.Jednoho rána se oba dva ocitnou v ře...