Díky mě jí to došlo

10.5K 728 118
                                    

„Mami jsem v pořádku.Vážně." podrážděně jsem si odfrkl a protočil očima nad ustaraným výrazem mé mamky.Poposedl jsem si a u toho se zašklebil bolestí,bolelo mě celé tělo a cítil jsem bolest vystřelující ze svalů,o kterých jsem ani nevěděl,že je mám.Hlavou jsem se opřel o načechraný polštář,který smrděl nemocniční dezinfekcí a povzdechl si.Na malou chvíli jsem zavřel oči a pootevřel ústa,kterými jsem do svých plic přijímal více kyslíku.

„Kámo ty teda vypadáš"

Uslyšel jsem hlas svého nejlepšího kámoše a usmál jsem se,otevřel jsem oči a z hrdla se mi vydralo slabé uchechnutí."Ty taky nevypadáš zrovna k světu" vrátil jsem mu to a Pavel se jenom uculil „Aspoň nevypadám jakoby mě srazil náklaďák"

Zamračil jsem se na něho a pobaveně zavrtěl hlavou.

Celým pokojem se rozeznělo nepříjemné vyzvánění mobilu,Pavel rukou,kterou neměl v sádře z kapes od kalhot lovil telefon a uculil se na obrazovku jako andílek."Kdo ti píše něco tak hezkého,že se culíš jako debil?" zeptal jsem se ho s chraptivým hlasem a vytrhl Pavla z jeho vlastní reality.

„Ell,ptala se jak ti je"

„Počkej! Ty jsi volal holkám,že jsme měli autonehodu?!"

„Jo" zamračil se na mě a uklidil mobil zpátky do kapsy „mohl jsem si vybrat,buď jim zavolat teď a nebo to nechat být a potom se nechat umlátit.Navíc Nicol tě chce zabít tak či tak" pokrčil rameny a protáhl koutky úst směrem dolů.

Pobaveně jsem se zasmál „To zvládnu,hlavně,že odmaturovala"

„No"

„Co no?"

„Nicol se kvůli tobě vykašlala na maturitu a jela sem do nemocnice"

„COŽE udělala?"

Pavel se zamračil na přístroj,ke kterému jsem byl napojený a který ukazoval moje životní funkce,momentálně hlasitě pípal."Měl by ses nejspíš uklidnit" pověděl zamyšleně a prohrábl si vlasy „Ell říkala,že tě musela vidět a ujistit se,že si v pořádku"

„Kde je teď?"

Pokrčil rameny „To já nevím,někam si jí odvedl tvůj táta se slovy,že se chce s ní promluvit v soukromí.Od té doby jsem jí neviděl"

„Ty jsi jí nechal s mým otcem samotnou?!"

„To je špatně?"

„ANO!"

***

„Co jsi jí řekl?!" zavrčel jsem otázku na svého otce,který se posadil do křesla vedle mé postele a pobaveně se usmál „Co jsem řekl komu?"

„Nedělej blbýho a řekni kam odešla Nicol!"

„Přestaň se starat o tu holku"

„Cože?" vystřelil jsem do sedu a vykřikl bolestí,spadl jsem zpátky na záda a ruku si položil na obvaz,který jsem měl ovázaný kolem pasu."Jak se o ní můžu přestat starat když jí miluju?" zašeptal jsem otázku a zamračil se na svého otce,který stával z křesla a zapínal si knoflík od saka.

„Řekněme,že tu holku už nepotkáš.Nebyla pro tebe dost dobrá a díky mě jí to konečně došlo" promluvil a odhrnul stranou tenkou deku,zamračil se na obvaz,kterým prosakovala krev a otočil se „Zavolám ti sestru aby se ti podívala na ty stehy" s těmito slovy odešel.

Bylo mi jedno,že krvácím.V hlavě mi pořád zněla jeho věta Nebyla pro tebe dost dobrá a díky mě jí to konečně došlo

***

Zaklepal jsem na dveře a čekal až mi někdo otevře.

„Dobrý den,je doma Nicol?"

Zeptal jsem se mile její mamky,která měla utěrku v ruce.Mile mě pozdravila ale potom mi věnovala smutný úsměv a zavrtěla hlavou „Je mi to líto Adame,ale Nicol včera odjela na vysokou do Brna"

Spadla mi brada „Do Brna? Co dělá v Brně? A proč mi nic neřekla?"

„Já nevím proč se tak najednou rozhodla,dokonce ani Ell neví co jí přinutilo se takhle rychle odstěhovat až do Brna" smutně pokrčila rameny.Já jsem se na ní mile usmál a zamračil se.

„Já možná vím co jí k tomu donutilo"    

KONEC!

Moc vám děkuji za ten neuvěřitelný výkon,který jste u Rivality předvedly! Obsadit 1.místo v žebříčku Romace to považuji za opravdu velký výkon,kterého bych nedosáhla nebýt vás a vaší podpory,které si vážím víc a víc! DĚKUJI vám a doufám,že vás zaujmou mé ostatní příběhy jako tento!

Dneska jsem projížděla starší kapitoly a komentáře,všimla jsem si,že jsem na některé komentáře neodpověděla..je to z toho důvodu,že komentujete hodně - a za to jsem ráda,to není vůbec špatně - ale nestíhám na ně odpovídat.Tak se prosím vás nezlobte když neodpovím na váš komentář,ale můžete mít na 100% jistotu,že si ho přečtu!

Pokračování Rivality vyjde zítra a s ním ještě jeden můj příběh!

Vaše Tasha a DĚKUJI!


Rivalita Kde žijí příběhy. Začni objevovat