hoofdstuk 12

658 34 1
                                    

Andora,

'Waar kan ik beginnen?'
'Ik zal je eerst even een rondleiding geven' zegt hij knipoogend en leidt me vervolgens rond.

'Dan mag je de puppy's hun avond eten geven, en bij alle dieren kijken of ze nig genoeg eten en drinken hebben' ik knik en ga aan de slag. Nu hoef ik ook niet met de jongens mee. Ik geef de puppy's hun paté en doe nog even vers water in hun bakje. Glimlachend kijk ik naar de puppy's en aai over hun zachte vacht heen. 'Lief zijn ze he?' Hoor ik achter me. Ik knik en loop vervolgens naar de andere dieren ik vul 2 flesjes bij van de hamsters. 2 bakjes voeren voor konijnen en cavia's. Zodra ik de knaagdieren ga ik door naar de vogels, maar die hebben niks om aan te vullen. De reptielen zijn de laatsten die ik moet doen. Als ik zie dat er bij de spin water bij moet worden gevuld. 'Ricardo? Kun jij de spin doen?' 'Ben je bang voor een klein spinnetje'
'ne... ja' antwoord ik en kijk omlaag. 2 handen beginnen me te kietelen en ik proest het uit van het lachen. Maar ik ontkom uit zijn handen en kijk hem raar aan. 'Rustig maar ik hoef niks van je, ik ben homo' zegt hij en steekt zijn handen in de lucht als overgave. Ik lach en het belletje begint te rinkelen wat aangeeft dat er een klant is. 'ga jij maar dan maak ik dit wel af' zegt hij en ik loop naar voren. 'kan ik u ergens mee helpen?' Vraag ik zonder op te kijken van het blaadje met spullen die moeten besteld worden.

'Ik heb wel interesse in een puppy' zegt een bekende stem. Ik kijk op en zie hem grijnzend staan. 'Serieus, Jackson? Net wou je nog niks met ze te maken hebben en nu wil je er 1' vraag ik verbaasd. 'Ik verander best snel van mening hoor' zegt hij beledigd. Ik zucht 'welke wil je?'
'Kies jij maar' zegt hij en slaat zijn arm om mijn middel heen. Ik kijk hem niet begrijpend aan en haal zijn arm van mijn middel af. 'Ik koop er 1 voor jou maar de rest moet je zelf kopen' zegt hij en slaat plagend op mijn kont. 'Niet doen' zeg ik en kijk naar beide puppy's en kom tot de cinclusie dat ik maar voor de husky kies omdat dat ook de hond was die ik als eerst heb gehad en me uit een brandende boerderij heeft gered. Ik draai me om en geef hem een knuffel 'dankje' fluister ik en geef een snelle kus op zijn wang. Ik pak de husky op en Ricardo is erbij gekomen. 'Dus dat wordt hem? Voor het gelukkige stel'
'We zijn geen stel, maar deze wordt het' zeg ik en Jackson rekent de puppy af terwijl ik nog een halsband, riem, tuigje, hondenvoer, bakjes, heel veel snacks, en speeltjes.

Ik wil mijn pinpas pakken om te betalen maar Jackson steekt nu pas zijn kaart in het apparaat. 'Ik kijk hem raar aan en Ricardo heeft al het tuigje er aan gedaan. 'Je krijgt er een gratis hondenmandje bij die je zelf mag uitkiezen en je mag naar huis toe. Mogen om 5 uur?' Ik knik en bedank hem en loop vervolgens met de mand in mijn handen en de puppy erin die al ligt te slapen. Jackson strompelt achter ons aan met de zware tas.
'Ik krijg er wel wat voor terug toch?' Ik kijk acht me en grijs gemeen naar hem, hij stopt abrupt en hoodt zijn hoofd schuin van verbazing. Glimlachend loop ik door en bedenk ondertussen een naam voor het teefje. Diva, Hera, Diamant, Gina, Mira, Kira.

Ja Kira vind ik wel een leuke naam. 'Ik ga met je mee naar die club sukkeltje' zeg ik lachend als hij naast me komt lopen. 'En...'
'En.. ik trek geen jurk of korte broek aan. Je moet al blij zijn dat ik mee ga vriend' hij zucht

'Heb je al een naan voor het mormel?' 'Kira' antwoord ik en geef haar een vlees snackje.

'Wat ga je aantrekken?' Vraagt hij zodra we binnen zijn. Ik haal mijn schouder op en zorg dat alle spullen van Kira mooi verdeelt zijn over de kamer waarvan ik denk dat het daar mooi past.

Na ongeveer 10 minuutjes loop ik met mijn tas naar mijn klerenkast en stop mijn kleding op de goede plek.

'Ik mag vast wel helpen met uitzoeken he' zegt Jackson en gaat tegen me aan staan. Zijn handen gaan langs mij heen en zoeken tussen mijn kleding heen. Hij pakt een grijze skinny jeans met gaten, zwart strak shirt en een zwart wit geruit blousje. Ik glimlach bij het zien dat hij best wel een goede smaak keuze heeft. Ik wil naar de badkamer toe lopen maar hij houdt me tegen en geeft me een tasje. Ik trek mijn wenkbrauw omhoog en pak het een beetje verbaasd aan. Ik kijk erin en zie een sexy setje lingerie erin zitten. 'Dit kun je vergeten en hoe weet je überhaupt mijn maat?'
'Ik weet wel meer' zegt hij geheimzinnig. Ik zucht en haal het eruit. Onder in het zakje zie ik een verpakking liggen en van schrik laat ik alles vallen. 'En dat kun je al helemaal vergeten' zeg ik wijzend naar het zakje en loop langzaam achteruit de badkamer in. Met een luide klap gooi ik de deur dicht doe hem gelijk opslot langzaam laat ik me naar beneden glijden langs de deur.

Hij wil me gewoon gebruiken. Een traan glijdt langs mijn wang naar beneden.

Ik had het kunnen weten maar waarom wil hij dit soort dingen doen?

Hoeveel meiden heeft hij al gebruikt? Duizende vragen schieten door mijn hoofd heen.

Maar toch besluit ik me aan te kleden en lichtjes op te maken. Eigenlijk ben ik wel echt allergisch voor fountation dus heb ik er eentje speciaal anti allergie.

Ik stap uit de zwarte BMW van Jackson en hij leidt me richting de deur. Je hoort eigenlijk helemaal niks hier buiten van dat er een feest aan de gang is. Hij opent de deur en gelijk valt de geur van Alcohol en zweet je aan. Een dikke bass van muziek schiet naar buiten. Nu snap ik het, geisoleerde muren, ramen en deuren.

Vote en comment!
Hoofdstuk 12 alweer jeej!! *vreugdes dansje*
Maar vote en comment!!

Purple EyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu