hoofdstuk 15

738 28 1
                                    

Vonden jullie het vorige hoofdstuk leuk?

Andora,

Ik word wakker met niemand naast me, ik kijk slaperig de kamer rond en zak vervolgens weer in mijn kussen. Niet mijn kussen maar die van Remco. Er is verder niks gebeurt we hebben alleen een beetje gezoend en verder niks. Kuch kuch, hij heeft mijn kleren bijna allemaal uitgetrokken. 'Goeiemorgen' fluistert een stem en vervolgens komt Remco de kamer in gewandelt met een dienblad. Hij zet hem op mijn schoot zodra ik rechtop zit. 'Je ziet er wel leuk uit zo' glimlacht hij en aait over mijn wang. Ik kijk naar mezelf en zie dat ik in alleen mijn lingerie zit. Mijn ogen scannen zijn lichaam en komen tot de conclusie dat hij in alleen zijn boxer zit. 'Mooi he?' Lacht hij en ik draai beschamend nijn hoofd weg. Mijn wangen zullen intussen wel vuurrood zijn. 'Je hoeft je niet te schamen hoor' lacht hij en draait mijn gezicht zijn kant op met 2 vingers. 'Of is het zo erg?' Vraagt hij met een pruillipje. Nog voor ik kan antwoorden wordt er op de deur geklopt. Remco glimlacht drukt snel een kus op mijn lippen en loopt vervolgens naar de deur toe. Ik zet het dienblad op zijn bureau neer en kruip weer op mijn warme plekje. Hij komt weer terug gelopen met Jackson achter hem aan. 'Goed werk jongen' zegt hij en klopt op de schouder van Remco die zijn hoofd omlaag heeft hangen. Ik kijk hun boos aan en wil ze helemaal verrot schelden tot het bij mij naar boven springt dat hij mij gewoon heeft gebruikt.

'Jack kan ik je even spreken onder vier ogen?' Vraagt Remco en Jackson knikt.

Remco,

'Hoe moet ik het uitleggen... maar het zit dus... zeg maar zo...'
'Vertel nou maar gewoon' bromt Jack.

'Ik voel wat voor haar' flap ik eruit en Jack zijn ogen schieten wagenwijd open.

'Waarom?' Ik haal mijn schouders op en kijk richting mijn slaapkamer waar zijn slaapt. 'Ze is mooi en het voelde goed' 'wacht even hebben jullie seks gehad!?' Vlug schud ik mijn hoofd 'het zoenen voelde goed' en mijn gedachten dwalen af naar haar. 'nou veel succes...' een opgeluchte zucht verlaat mijn lippen die al snel weer verdwijnt '...maar ik geef het niet op, ze zal voor me vallen' zegt hij en verdwijnt dan mijn appartamentje uit.

Zal ze me nu haten? Ze zal vast wel denken dat ik haar heb misbruikt.

Ik loop rustig naar mijn kamer en open zachtjes de deur. En zie dat ze zich al heeft aangekleed en op het bed zit met haar mobiel. Ze kijkt op zodra ik bij haar op het bed ga zitten. 'Ben je boos?' Vraag ik haar. 'Ik heb je gehoord' fluistert ze. Ik zucht en leg mijn hand op haar knie en wrijf erover met mijn duim. Ze legt haar hand op de mijne en glimlacht naar me. 'Je bent echt heel andets als je niet in de buurt bent van de andere jongens' zegt ze en kijkt me recht in mijn ogen aan. Het valt me nu pas op dat haar ogen een paar grijze spikkeltjes hebben. Voor ik mezelf goed en wel door heb ben ik bovenop haar gekropen en zijn mijn lippen op de hare geplakt. Onze zoen zit vol met rauwe verlangen naar meer maar ik laat haar maar kiezen of ze meer wil. Haar handen liggen op mijn breed, gespierde borst en mijn handen liggen op haar smalle, dunne heupjes. Jack heeft me wel verteld dat ze anorexia heeft maar eerst geloofde in hem niet maat nu wel nu ik haar lichaam heb gezien en ze heeft niks gegeten van haar ontbijt. Ik bevrijd haar van mijn lippen kijk haar aan. 'Eet asjeblieft wat' vraag ik haar zielig en trek een pruillipje. Ze zucht en kruipt vervolgens onder mij vandaan ze pakt het dienblad en legt die op tafel neer waar ze achter gaat zitten.

De helft van de tostie is weg en het gekookte eitje heeft ze opgegeten. Niet slecht al zeg ik het zelf voor iemand die anorexia.

'zullen we naar de film vandaag?' Vraag ik haar en ze kijkt me nadenkend aan maar knikt dan als nog. Ik glimlach en start de laptop op 'welke film wil je zien?' 'Zolang het geen horror is' antwoord ze op mijn vraag. Ik grinnek geen enkel meisje is echt een horror persoon, maar toch heeft ze een wapen.

_____

'En vond je het een leuke film?' Ze knikt en pakt mijn hand vast en wil naar buiten gaan maar ik hou haar tegen. 'We zijn er nu toch' fluister ik tegen haar huid en trek haar mee naar de winkels.

'Wat vind je van deze?' En haal een rood jurkje uit het rek. 'ik draag geen jurkjes' zegt ze met een zucht.

Andora,

Hij heeft al heel veel dingen naar mij toe gebracht om te passen.

Hij heeft nu dit in het mandje gestopt:

Een rood jasje
Dun spijker vestje
Een donker grijze winterjas
Zwarte blazer
Bruine laarzen
Bruine enkel laarsjes met hakken
Een grijs shirt
Een lang grijs shirt
2 skinny jeans
En hij is nog steeds aan het zoeken. Intussen heb ik 2 truien, een jurk en een minniom vest om te passen.

'Zo hier heb he denk ik wel weer genoeg aan' zegt Remco en knipoogt naar me. 'Ik heb er alleen geen geld voor nu' meldt ik hem en hij haalt zijn schouders op. 'Je krijgt het van me terug' wijs ik naar hem en hij schud afkeurend zijn hoofd. 'Dat is niet nodig' ik zucht verslagen en hij betaald mijn kleding. De jongen achter de kassa kijkt me de hele tijd aan. Remco merkt het blijkbaar ook want zijn arm glijdt rond mijn middel en hij trekt me naar zich toe. De jongen wendt gelijk ze blik af en gaat verder met het inpakken.

'Asje schoonheid' en hij wijst met zijn vinger naar zijn wang als teken dat ik hem een kusje moet geven. Ik druk een kusje op zijn wang en trekt me vervolgens mee naar de auto. 'Slaap je bij mij?' Vraagt hij en kijkt me veelbelovend aan. Ik knik en kom tot de conclusie dat hij mij leuk vind maar me nog steeds niet heeft gevraagt.

Zou er wat komen tussen die twee?
Vote en comment!!!

Purple EyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu