Hoofdstuk 1

1.2K 41 1
                                    

Ja ik begin maar gewoon gelijk met het eerste hoofdstuk

Andora,

'Ik moet waarheen!?' Vraag ik woedend aan mijn tante en oom. 'Lieverd het is alleen omdat wij op zakenreis gaan voor 3 jaar' ik kijk ze niet gelovend aan. 'En wanneer ga ik daar heen?' 'Vrijdag gelijk na school' antwoord mijn oom. Ik ren boos naar boven en sla mijn deur hard dicht en van huilend op mijn bed. Langzaam val ik weg in een onrustige slaap. Alweer een nachtmerrie over mijn ouders die in de trein zitten onderweg naar Amsterdam voor een nieuw huis ze rijden door een tunnel en halverwege de tunnel stort de tunnel in. Gillend wordt ik wakker en helemaal badend in het zweet. Ik voel hoe 2 sterke armen zich om mij heen wikkelen en me overeind trekken. 'Jonathan' zeg ik tussen de tranen door Jonathan is als een grote broer voor mij maar werkelijk is het mijn grote en sterke neef. 'Shhh, het was maar een nachtmerrie' en hij wrijft liefkozend en sussend over mijn rug heen.

Na een tijdje ben ik zichtbaar geklameerd en laat hem langzaam los. 'Zal ik bij je blijven?' Ik knik goedkeurend en hij gaat in mijn bed liggen en ik nestel me tegen hem aan en hij slaat zijn arm om mijn middel. Nog voor dat ik bij mijn oom en tante introk hadden Jonathan en ik al een relatie in het geheim. En nu nogsteeds eigenlijk want geen van beiden heeft het ooit uitgemaakt en geen van beide heeft een ander. Het ongeluk van mijn ouders is nog geen jaar geleden en ik heb nu al bijna 2 jaar met Jonathan een relatie en daar ben ik best blij mee. 'Weetje Andora, ik weer niet of we eigenlijk nog wat hebben maar ik moet binnenkort naar Australië. En.. ik denk dat het beter is als we misschien stoppen met elkaar' ik kijk hem aan met grote ogen en hij wrijft over mijn wang heen. Ik sla woedend zijn hand weg en spring uit bed. 'Jij facking klootzak!' Schreeuw ik met tranen in mijn ogen. Hij rent naar mij toe en slaat een hand voor mijn mond maar ik sla zijn hand weg en ren naar de deur en ren de trap af en trek snel mijn jas en mijn nikes aan. 'Andora wat ga je doen?' Vraagt Jonathan die in de deuropening van de hal staat. 'Ik heb even rust nodig' antwoord ik huilend en wil weg gaan maar hij grijpt me bij mijn heupen en trekt me terug. 'Laat me raden, er is een ander?' Vraag ik aan hem en hij sluit me tussen hem en de muur. Hij schudt zijn hoofd 'ik wil gewoon niet dat je me gaat missen of dat als je een ander vindt dat je vreemd gaat'
'Maar ik moet je sowieso al missen' snik ik hij kijkt me niet begrijpend aan 'ik wordt naar een kostschool gestuurd' 'wat!' Roept hij boos 'jij wordt naar een kostschool gestuurd?' Ik knik en hij trekt me in een omhelzing hij laat me los en pakt met zijn handen mijn gezicht vast en zoent me ruw. Een bom van vlinders ontploft in mijn buik. En duizende vragen schieten door mijn hoofd. Is het nu uit tussen ons? Of zijn we nog steeds samen? 'Wat is dit' horen we een harde mannen stem. Verschrikt laten we elkaar los en kijken naar Tiana en Klaas. 'Ehm... dit is niet wat het lijkt' probeer ik hun uit te leggen. 'Het is niet wat het lijkt... het is niet wat het lijkt' zegt mijn tante mij na. 'Je staat hier te zoenen met je neef en jij met je nichtje' zegt mijn oom wijzend naar ons. Er breekt een lange stilte uit tot oom Klaas ons wenlt en beveelt op de bank te gaan zitten. Jonathan pakt mijn hand beet en knijpt erin ik kijk hem aan en glimlach maar hem.

'Hebben jullie een relatie? En hoelang al?' Begint mijn tante. Ik kijk Jonathan aan hij knikt mij bemoedigend toe. 'Ehm... ja we hebben een relatie, al bijna twee jaar' zeg ik met twijfel na elk woord. Mijn tante schrikt zichtbaar en zegt iets tegen mijn oom waardoor hij begint te grijnzen. 'Oke als jullie tot vrijdag van elkaar af kunnen blijven alsof jullie gewoon broer en zus zijn. Dan mogen jullie hier samen blijven tot wij terug zijn en betalen we jou studie voor hier Jona' zegt Klaas en ze lopen weer naar boven om te gaan slapen. Ik kijk naar Jona en zie dat hij stijf voor zich uit staart en met nog steeds zijn hand in de mijne trek ik hem overeind en loop met hem naar mijn kamer. Snel doe ik de deur opslot en ga naast hem liggen in bed en kruip tegen hem aan. Uit reflex slaat hij zijn arm om mijn middel. 'Zijn we nu uit elkaar?' Vraag ik voorzichtig hij kijkt me aan en glimlacht 'nee, nee we zijn niet uit elkaar. Tenzij je nu al klaar bent met me' ik glimlach en schud mijn hoofd. Hij drukt een kus op mijn haar en draait ons om zodat ik nu bovenop hem lig. Hij grijnst en ik ga zitten ter hoogte van zijn middel en buig voorover om hem een kus te geven. Ik ga me dus echt niet aan die regel houden en Jona volgensmij ook niet. Hij grijpt mijn heupen vast en trekt me dichter tegen hem aan. Tussen de zoen door moet ik glimlachen en hij onderbreekt de zoen en houdt zijn hoofd een beetje schuin. 'Waarom glimlach je zo' ik schud mijn hoofd en kijk hem met puppy oogjes aan. Het is best raar we hebben al 2 jaar een relatie maar ik ben nog steeds maagd en eigenlijk ben ik er wel klaar voor, maar volgensmij begrijpt hij mijn hints niet. Hij drukt zijn lippen op de mijne en draait ons om zodat ik nu onder lig. Ik laat mijn handen over zijn borst naar beneden tot aan zijn bokser ik wil mijn hand verder naar beneden glijden alleen hij houdt me tegen 'niet nu Andora' gromt hij tussen het zoenen door.

Het eerste hoofdstukje wat vinden jullie ervan Vote en Comment!!

Purple EyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu