hoofdstuk 28

481 24 12
                                    

Andora,

'Dat is niet waar' zeg ik met een overgeslagen stem. 'Waarom zoen je dan weer met je neef terwijl wij zo goed als op weg waren naar een relatie' roept hij maar niet boos meer op een verdrietige toon. Zijn ogen glinsteren van de tranen in zijn ogen maar, hij laat ze niet gaan.

'Hij... hij zoende mij, hij heeft zijn baan opgegeven in Australië voor mij. Hij misde mij omdat hij van mij houdt. Maar het enige waar jij aan denkt is om mij te kunnen neuken en dan dumpen. Omdat dat toch het gene is waar jij naar uitkijkt. Of niet soms?' Roep ik dit keer ook. Hij schud zijn hoofd en komt naar me toe gelopen. Hij stopt voor mijn neus. 'Dat was de oude ik. De nieuwe ik is verliefd op jou, daarom ben jij de eerste met wie ik een gewone date neem. Jij bent de eerste die in mijn bed heeft geslapen en überhaupt gelegen' zegt hij dit keer normaal.

'Je bent verliefd op mij?' Vraag ik voor duidelijkheid. Hij knikt en glimlacht met een lieve glimlach die ik nog nooit heb gezien.

'Dan heb ik echt een groot probleem' zeg ik en laat me op bed zakken.

'En dat probleem is?' Vraagt hij met een uitgerekte "S"

'Dan moet ik dus tussen 3 jongens kiezen' zucht ik en hij trekt me tegen hem aan. 'Wie allemaal dan?' Vraagt hij en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Jij... Blake... en... Jona' zeg ik na elk woord een pauze van een paar seconde en na de naam Jona zucht ik.

'Wie vind je leuk?' Vraagt hij. 'Ik weet he niet' zeg ik verdrietig en hij pakt zijn mobiel. 'Kom' zegt hij en trekt me omhoog. We lopen weer richting de ingang en zie Blake samen met Jona praten. We lopen naar ze toe en Jona trekt me naar hem toe. 'ehm... jongens ik heb dus zeg maar een klein probleempje...' zeg ik een beetje bang omdat ik niet weet wat er komen gaat.

'Wat is je kleine probleempje dan?' Vraagt Jona en ik ga op een vrij plekje staan in onze kring. 'Ehm...ja dat is dus zeg maar dat Jack is verliefd op mij... Jona is verliefd op mij... en Blake is verliefd op mij' zeg ik en kijk ze allemaal afwachtend aan. Ze zitten me allemaal bedenkelijk aan te kijken.

'Ik hoor eigenlijk geen relatie te hebben met jou' zegt Jona als eerst en iedereen kijkt hem aan. 'Dus dan hou je er 2 over' zegt hij en doet een stap naar achter en draait zich op zijn hakken om. 'Hou me ook niet tegen want in kan altijd nog een meisje vinden' zegt hij en loopt weg. 'Jona' piep ik. Hij draait zich om en komt naar me toe gelopen. 'Wat is er?' Vraagt hij en gaat voor me staan.

'Wat ga je nu doen dan?' Vraag ik aan hem. 'Terug naar Australië' zegt hij en haalt zijn schouders op. 'Blijf nog een paar dagen' smeek ik hem. Hij zucht diep maar knikt toch.

Jackson,

Hoe kan je toch zo verliefd worden op iemand die familie van je is.

Kijkend naar Andora en Jonathan maakt me eigenlijk wel boos. En zo voel ik hoe erg jaloers ik eigenlijk ben. Maar tegelijkertijd had ze aan het begin wel gelijk. Ik wil eigenlijk alleen maar seks met haar en dan dumpen. Ik ben niet toe aan een vaste relatie. Daar ben ik nooit goed in geweest.

Altijd ging het bij mij om de seks niet om relaties. Ik heb ook nergens anders echt behoefte toe. Misschien als ik mijn best zou doen dat het wel zou lukken maar ik geloof er zelf niet echt in.

Ik kan het altijd proberen. Of niet soms?

'En wat als je met ons allebei op date gaat? Dan kan je ons allebei ervaren op date en misschien meer...' stelt Blake voor.

'Ik heb vandaag een date met Jackson en volgende week met jou' zegt ze en ik zie dat Jonathan er niet echt vrolijk bij staat. Zodra hij mij ziet staren zet hij een gemaakte glimlach op en kijkt maar Andora. Hij wil zijn arm om haar middel heen slaan maar bedenkt zich.

Jona,

Ik heb mijn kans zelf verspeeld. Ik had niet zo dom moeten zijn door te zeggen dat ik niks met haar kan hebben.

Ik wil mijn arm om haar middel heen slaan maar bedenk me. Ik laat hem weer langs mijn lichaam zakken en luister half mee met hun gesprek.

De drang wordt me te groot en ik sla mijn arm om haar middel heen en trek haar naar me toe. Mijn lippen druk ik vurig op de hare wat ze niet verwacht had en duwt me voorzichtig van haar af.

Ik laat haar los en ze kijkt me verbouweerd aan. Ik grijns en streel haar wang. Ze glimlacht en slaat haar armen om mijn nek heen. 'Ik wil je onder vier ogen spreken' zegt ze en duwt me achteruit en een gang in.

'Waarom doe je zo?' Vraagt ze me. 'Waarom doe ik zo?' Vraag ik aan haar omdat ik niet snap wat ze bedoelt. Ze zucht 'eerst zeggen dat wij niks kunnen hebben en daarna mij zoenen' zegt ze en kijkt me recht in de ogen aan. Zo recht dat ik haar blik bijna achter op mijn netvlies voel branden.

'Ik wil je' zeg ik en trek haar voorzichtig naar me toe. Ze doet wat ik van haar vraag en draai ons vervolgens om dat zij vervolgens tegen de muur aan staat. Ik druk mijn lippen op de hare en zet mijn handen aan weerszijde van haar hoofd. Ze zet haar handen op mijn borst en ik voel dat ze kracht zet om me weg te duwen. Ik blijf stug staan en laat haar na een paar seconden los als ze het heeft opgegeven. 'Blijf alsjeblieft de mijne' fluister ik. Ze knikt en glimlacht. Ik grujns en druk nog een kort kusje op haar lippen.

Die zijn ook weer bij elkaar.

Zijn Jona en Andora een leuk stelletje? Of past iemand anders beter bij haar?

Vote en comment:
Blake en Andora
Jona en Andora
Jack en Andora

Purple EyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu