Ik ga een Q&A doen!! Aan het einde meer info!!
Blake,
Als ze het nog is flikt om vreemd te gaan dan ben ik er echt klaar mee. Oke het is niet echt vreemd gaan maar als nog voelt het zo.
Ze loopt de badkamer in 'ga maar zitten hoor' zeg ik en hij neemt plaats. 'Wil je wat drinken?' Hij knikt 'lekker' zegt hij en ik vul een glas met cola. Zet hem op een viltje voor zijn neus en hij bedankt me vriendelijk. 'Kun je spelen?' Vraag ik en pak de console van de playstation. 'Ligt eraan wat' zegt hij en ik geef hem een console en laat hem kiezen. Hij kiest voor call of duty en we kiezen allebei een speler en beginnen te spelen.
Na zo'n kwartier komt Andora de badkamer uit met een handdoek om haar haar gewikkeld en kleren aan. Mijn ogen volgen elke beweging die ze maakt en heb helemaal niet door dat ik wordt neer geknalt.
'Je bent dood man' zegt Vince en ik haal mijn schouders op. Hij lacht en pakt zijn mobiel maar ik besteed er weinig aandacht aan.
Vince,
Jonathan had me gevraagt om zijn nichtje in de gaten te houden. Ik wist dat die 2 wat hebben gehad maar ik heb nooit geweten dat zij zo hot was.
Ik pak mijn mobiel en stuur Jona een berichtje. Ik ben zijn beste vriend maar Andora heeft mij nog nooit gezien of ontmoet.
Me: alles is wat het lijkt wel goed met haar, ga zo met haar shoppen. Ze geloofde het verhaal van die vriendin echt.
Jona: mooi en leuk dat je met haar gaat shoppen. Pas wel een beetje op haar want ze kan soms een beetje gevaarlijk zijn. Heeft ze iets over mij vertelt?
Me: zal er opletten. Ze moest huilen om jou dus ik denk dat ze je mist...
Jona: ik haar ook maar ze kan gewoon niet met haar neef een relatie hebben. Dat klopt gewoon niet.
Me: waarom niet jullie zijn noet echt super dichtbije familie. Dus het zou wel kunnen.
Jona: als nog we zijn familie. Ookal vind ik het niet erg om iets net haar te hebben. Maar ik heb een ander dus kan nu niet meer terug.
Me: het is beter zo want ze heeft zo ongeveer een relatie met de jongen waar ze mee op de kamer slaapt.
Jona: Jackson?
Me: Blake
Jona: betere keuze... zorg dat ze bij elkaar komen!
Me: ik ga ze niet koppelen dat moeten ze zelf beslissen. Maar ik ga we gaan naar de winkel.
Ik voel mijn mobiel nog trillen maar besteed en geen verdere aandacht aan. We lopen met z'n 3en naar buiten en gaan met de fiets naar de stad. Ik op de fiets van Andora en Andora achterop bij Blake. Al snel zijn we bij de stad en parkeren de fietsen in de gratis bewaakte fietsen stalling. Andora sprint al gelijk weg naar een snoepwinkel. Blake en ik barsten in lachen uit als we haar zien springen als een klein kind. Zodra we uit gelachen zijn lopen we naar haar toe en gaan naar binnen.
Andora,
Ze kijken me aan alsof ik gestoord ben. Ze komen naar me toe gelopen en ik loop naar binnen met de jongens. Ik pak de hand van Blake vast en slep hem mee door de grote winkel met allemaal rijen snoepjes. Blake lacht en trekt me terug en ik knal tegen zijn gespierde borst aan. Zijn handen omvatten mijn gezicht en hij drukt zijn lippen op de mijne. Zijn lippen verlaten de mijne en hij begint een giganten snoep zak vol te scheppen. Ik schud lachend mijn hoofd en begin een middelmatige zak te vullen. De giganten daar pas bijna 5 kilo aan snoep in, dan heb je een grote daar past 3 kilo, de middel: 2 en de kleine 1 kilo.
Zodra ik klaar ben is Blake nog maar halverwege en betaal ik maar vast van de zak die ik heb. Ik leun tegen het paaltje aan dat zich tegenover het winkeltje bevind. Even later komt Vince ook buiten met een grote zak snoep. Ik begin te lachen en hij haalt zijn schouders op en doet het in de plastic zak die in mijn krat ligt. Na zo ongeveer een kwartier komt Blake naar buiten met een trotse glimlach op zijn gezicht. Hij gaat voor me staan en haalt een snoep ring tevoorschijn.
'Andora wil je mijn vriendinnetje zijn?' Vraagt hij en kan zelf een lach ook niet onderdrukken waarschijnlijk omdat het een snoep ring is. Een glimlach van oor tot oor komt op mijn gezicht en knik. 'Ja' zeg ik en vlieg hem om de hals. 'Ik koop nog wel een andere ring voor je' fluistert hij in mijn oor. Mijn lippen druk ik op de zijne en hij beantwoord hem gretig.
'Tortelduifjes, ik wil jullie zoetsappige momentje niet verpesten maar we zijn wel in de stad en iedereen kijkt raar deze kant op' zegt Vince en ik laat Blake beschamend los.
Na zo'n 2 uur in de stad rond te hebben gelopen heb ik 1 jurkje, 2 zwarte skinny's en 3 truien die in de aanbieding waren. Ook Blake heeft een grote tas met kleren gekocht. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor mij. Oversized shirts en truien. We hebben nog ijs gehaald in de beste ijssalon. Blake heeft 3 bolletjes in een hoorntje en ik 3 in een bakje. Vince wou geen ijs. Het is echt lekker ik heb de smaken watermeloen, citroen en groene appel. En Blake is natuurlijk weer orgineek vanille, chocola en bubblegum. Ik leg mijn hoofd tegen zijn rug aan en luister naar hun gesprek over voetbal en call of duty. Al snel zijn we thuis en neemt Vince afscheid nadat we nummers hebben gewisselt.
Ik zal is willen weten of ik hem niet ergens van ken ofzo. Jona die zat ooit is aan de telefoon en hij was ook in gesprek met 1 of andere Vince.
Lichte tranen wellen zich op in mijn ogen als ik aan Jona denk. Ik stop de nieuw gekochte kleren in de kast en ga achter het bureau zitten en begin met mijn huiswerk terwijl Blake zich gaat douchen.
Zou ze het ontdekken??
Vote en comment!
Vinden jullie Blake en Andora niet schattig????
Ik ga een Q&A doen dus stel je vragen!!!
Aan iedereen toegestaan!!
Mij
Andora
Jonathan
VinceBlake
Stella
James
Naomi
Anna
Bo
SeanJackson
Thomas
Liam
Naill
Finn
Jeff
RemcoChase
Alec
Bruce
LukeTiffany
Tracy
Tanja
TeressaJe mag zoveel vragen stellen als je zelf wilt.
JE LEEST
Purple Eyes
RomanceAndora is een beeldschoon meisje ze is opgevoed door haar Tante en Oom. Andora heeft bruin lang haar en een bijzondere oogkleur namelijk paars. Haar ouders zijn verongelukt bij een trein ongeluk. 2 jaar geleden. Ze is 15 jaar en heeft in het gehei...