hoofdstuk 13

691 31 1
                                    

Nou dit is hem dan geworden Hoofdstuk 13. Ik ben ook bezig met een ander verhaal, die wordt pas gepubliseerd als mijn andere verhaal af is, Vampieren liefde. Aan het eond meer info over het verhaal.

Andora,

Zodra we binnen zijn draaien alle hoofden onze kant op.

Je kan zien dat hij echt populair is anders hadden ze ons niet zo aangestaard. Ze begroeten hem vrolijk en het feest gaat weer verder.

Hij pakt mijn hand stevig vast en trekt me mee naar de bar.

Hij fluisterd wat in het oor van de barman en die gaat dan knikkend aan de slag. Hij praat vrolijk door met die man blijkbaar komt hij hier vaker. Ik draai me om en kijk de mensenmassa rond.

Mijn ogen blijven hangen bij een groepje jongens dat de hele tijd deze kant op staan te kijken. Hun armen zijn onder getatoeërd en zijn ook erg gespierd. 1 jongen komt deze kant op gelopen.

'hier drink op dan kom je wat losser' fluisterd een stem in mijn oor en hij drukt een wodka glas in mijn handen. 'Ik drink niet' en schuif het glas vervolgens weer terug op de bar. De jongen is gestopt met lopen en is nu aan het schuren met een sletterig meisje die een te korte jurk aan heeft. 'Ik ga even naar de wc' meldt ik en loop richting de wc, ik kijk achterom en zie de jongen weer deze kant op lopen. Ik loop de meiden wc in en ga tegen de wasbak geleunt staan. De deur gaat langzaam open en de jongen komt de wc in gewandeld. 'Zo je bent dus echt knap' zegt zijn rokerige stem en hij loopt naar mij toe en komt helemaal voor me staan tegen me aan gedrukt.

'Misschien kunnen we wat leuks gaan doen, en dan kan ik kijken wat er onder die kleding verscholen zit' zegt hij met een hele, zware, rokeringe stem. Hij is niet lelijk maar hij zou vast en zeker net zo zijn als Jackson en zijn vrienden.

'Lijkt me leuk...' antwoord ik en grijp mijn pistool, druk hem tegen zijn borst aan en laad hem. '...Maar dat kun je vergeten' antwoord ik ruig. Hij loopt een paar stappen achteruit en ik loop die stappen vooruit. Hij knalt tegen de deur van het wc hokje en ik begin te grijnzen. 'Pittig meiske' grijnst hij en pakt mijn pistool vast en brengt hem naar beneden. Ik laat hem los en hij ontlaad hem 'mag ik?' Vraagt hij lief en ik knik. Zijn hand tilt mijn shirt omhoog en stopt mijn pistool in mijn broek.

'Leuke tatoe' fluisterd hij in mijn oor en wrijft over mijn heup heen waar mijn tatoe. Een rilling glijdt door mijn ruggengraat heen. Hij bijt zachtjes in mijn oorlel en plaatst zijn hand in mijn onderrug. 'Ik wil je' kreunt hij. Van schrik deins ik achteruit 'nee' fluister ik en knal tegen de wasbak aan. 'Wat is er?' Vraagt hij verbaasd. En loopt naar me toe. Er is duidelijk een bezorgde uitdrukking te zien op zijn gezicht. 'Je bent geen steek beter als de meeste jongens' zeg ik en wil weglopen maar hij blokeert de uitgang. 'Wie zegt dat?'
'Ik, mag ik nu weg?' bijt ik hem toe en vraag ik bot.

'Weet je dat zo zeker?' Vraagt hij met een warme stem.
'Je wil me toch alleen maar het bed ik krijgen je behoeftes doen en mij dan dumpen als vies vuil' roep ik boos baar hem.

'Das niet waar schat' zegt hij.
'Ik had het meer zo in gedachten. Ik krijg jou in bed, doe mijn behoeftes en je komt bij ons in het team' verbeterd hij me. Ik staar hem met open mond aan.

'Klootzak' zeg ik en wil weglopen maar hij pakt mijn polsen en duwt me tegen de muur aan. 'Na 1 keer zou je me zelfs gaan vragen om het nog een keer te doen' fluisterd hij en zijn lippen zijn nog slechts een cm van de mijne af. 'Niet' bijt ik hem toe. 'Zullen we wedden?'
'Prima' antwoord ik en hij laat mijn rechter hand los. 'Oke als ik je nu zoen en jij daarna mij gaat vragen om nog een kus of zoen, dan ga je met mij mee het bed in. Kom je bij ons in het team. Afgesproken?'
'Afgesproken' en ik schud zijn hand. Zijn lippen komen ineens heel snel maar worden toch zachtjes om de mijne heen gelegd.

Zijn zoen wordt steeds dwingender en ruwer en voor ik het door heb heeft hij me opgetild. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en mijn benen om zijn middel.

Na een paar minuutjes laat hij me hijgend los en ik leg mijn hoofd in zijn nek. 'Je bent echt ligt'

Ik stond hier gewoon letterlijk met een wild vreemde te zoenen, hij zou hij heten?

'Hoe heet je?'
'Bruce, en jij? Schoonheid met paarse ogen' ik giechel
'Andora, aangenaam' zeg in en steek mijn hand uit. Hij neemt hem aan en schud hem.

De deur wordt ruw open gegooit en Jackson komt woedend naar binnen gelopen. Hij trekt me uit de handen van Bruce en zet me op de grond.

'Heeft hij je wat aangedaan?' Vraagt hij, pakt allebei mijn schouders vast en kijk me indringend aan.

'Wat the heck is jou probleem?' Vraag ik boos en duw zijn handen weg. 'Ik hoef jou hulp niet' mompel ik en draai me boos om met mijn armen over elkaar geslagen.

'En jij laat haar met rust!' Roept Jackson tegen Bruce.

'Ik heb niks verkeerd gedaan en anders had ze mezelf wel neergeknald' zegt hij rustig.

Ik loop de wc uit en ren richting de uitgang. Zodra ik buiten ben kan ik eindelijk opgelucht ademhalen. Een hand glijdt in mijn hand, van schik trap ik diegene tussen zijn benen en grijp naar mijn pistool.

Ik zie Jackson en stop mijn pistool weer terug. 'Kun je me 1 keer met rust laten als ik het naar me zin heb?' Vraag ik woedend. Hij begint te grijnzen en tilt me weer op, ik zucht verslagen en pak hem als nog maar vast. 'Wat ben je koud' zegt hij en trekt me nog steviger tegen hem aan. Hij loopt richting zijn auto maar stopt en ik voel hoe zijn spieren aanspannen. Ik kijk op en zie het groepje jongens staan.

'Je bent een goeie jongen' zegt de mysterieuze stem van Bruce.

Oeeeh wat zou dat nou weer zijn?
Vote en comment!!

___Nieuw verhaal!!___

Ontvoerd! Dat is de titel

Tessa wordt op een dag wakker in een geheel ander bed en kamer. Ze kijkt geschrokken om haar heen en ziet na een paar minuten de deur open gaan. Een jongen van een paar jaar ouder komt de kamer in.

'Je bent wakker zie ik' grijnst hij en ik kruip nog verder naar achter. 'Je hoeft niet bang te zijn' en hij komt met een dienblad vol met eten de kamer in. 'Wie ben jij? Hoe kom ik hier? Waarom ben ik hier? Ga je me verkrachten?' Vraag ik geschrokken.
'Ik ben Jack, ik heb je ontvoerd. Je bent hier omdat je je voor mezelf wil en je al jaren leuk vind. Je herkent me misschien niet meer maar ik zat bij je op school. En nee ik ga je niet verkrachten' beantwoord hij mijn vragen en komt naast me zitten en legt het blad op mijn schoot.

Ongeveer in Januari/Februari is die te vinden. Maar dan meld ik het wel even.

Purple EyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu