Remco,
Oke ja ik vind haar leuk, maar ik ben bang dat ik niet goed ben in een vaste relatie. En misschien vind zij mij helemaal niet leuk. Ze ligt hier nog, slapend in mijn armen. En het voelt geweldig moet ik eerlijk zeggen. Ik haal een plukje haar weg voor haar ogen wat er voor zorgt dat ze wakker wordt. 'Hoe laat is het?' Zucht ze en kijkt me aan. 'Half 5' en ik druk een kus tussen haar ogen. 'Laat me de volgende keer slapen' kreunt ze en draait zich om. Mijn hand streelt de buitenkant van haar dijbeen en knijp zachtjes in haar kont. 'Niet doe stout jongentje' zegt ze plagend en duwt haar achterwerk tegen mijn geslachtsdeel aan. Ik voel de opwinding alleen maar groeien. Mijn ademhaling wordt steeds zwaarder en huigeriger 'alles oke Remco?' Vraagt ze en kijkt me met opengesperde ogen aan. 'Het is niks, alleen... een beetje opwinding' zeg ik beschamend. Ze grinnekt en drukt een kus op mijn lippen en kijkt me intens aan terwijl haar hand over mijn wang aait. Ik kruip boven op haar en druk mijn lippen op de hare. Onze rustige kus verandert al snel in een ruige tongzoen. Haar handen liggen op mijn borst en maken rustgevende bewegingen. Door lucht gebrek laten we elkaar los. 'Best raar we liggen in een 2 persoonsbed maar gebruiken de helf nog niet eens' lacht ze en komt rustig op adem. Ik steel haar heup waar ze haar tatoe op heeft staan. Ik laat me onder de deken glijden en druk er een kus op. Ze begint te lachen als teken dat het kietelt. Ik ga wat meer naar het midden en druk precies boven haar slipje een kus. 'Niet doen' lacht ze haalt het dekbed van ons af. Ik grijns naar haar en druk me weer omhoog. 'Is het zo erg?' Vraag ik met een pruillipje en hou mijn hoofd schuin. 'Eikel' grapt ze en pakt mijn gezicht tussen haar handen vast en drukt haar lippen op de mijne.
'Stoor ik?' Horen we iemand zeggen. We laten elkaar los en zien Jack staan. Hij leunt tegen de deurpost en kijkt naar Andora. Ik volg zijn blik en zie dat Andora half bedekt is. Snel trek ik het dekbed over haar heen en ga zelf voor haar liggen. 'Ja je stoort nogal' bijt ik hem terug en zorg ervoor dat Andora goed bedekt is. 'Misschien wil ik wel mee doen' het was niet echt een vraag meer een bevel. Hij loopt op ons af en gaat naar de andere kant van het bed. Hij gaat aan die kant zitten en aait over de rug van Andora. Ze kruipt nog dichter tegen me aan, als dat al kan. Ik trek haar mee uit bed en duw haar het dichtsbij zijnde shirt in haar handen. Ze trekt hem aan en hij bedekt haar net goed genoeg want het is mijn shirt. Ze blijft zich achter me schuilen en Jack staat weer op. 'Met haar valt echt niks te beleven' mompelt hij en vertrekt weer. Ik doe snel de deur opslot en trek haar in een omhelzing. Ik voel mijn schouder nat worden wat betekent dat ze huilt. 'Misschien kunnen we vragen of je bij mij mag intrekken?' Ze knikt en veegt vervolgens haar tranen weg. 'Kleed je aan, tenzij je zo mee naar beneden wil' grijns ik en geef haar een joggings broek. Ze trekt hem aan en eerlijk gezegt staat het hem goed alleen wat te groot.
'Das alles denk ik' zegt ze en ze kijk de kamer rond. Jack staat tegen de deurpost aangeleunt en kijkt ons echt chagarijnig aan. Ik loop naar hem toe. 'Wat is er met jou vriend?' Hij rolt met zijn ogen 'vriend' zegt hij uitspugend. 'Waarom kan jij haar wel zoenen? Waarom is ze bang voor mij?' Fluistert hij boos wat alleen ik kan horen. 'Misschien omdat jij te veel wil' zucht ik en kijk naar haar terwijl ze nog de puntjes op de i zet. Hij loopt naar haar toe en tilt haar op ze laat een kreetje los van de schrik en zodra ze ziet dat het Jack is begint ze wild te spartellen.
Andora,
2 sterk gespierde armen tillen me op en een geschrokken kreet verlaat mijn mond. Maar zodra mijn ogen contact maken met die van Jackson begin ik wild te spartellen. 'Doe is rustig, ik doe toch niks' zegt zijn stem poeslief waardoor ik verstijf. Hij begint te grijnzen waardoor ik de kriebels krijg en hij nog meer begint te grijnzen. 'Kun je me neer zetten?' 'Waarom het is best fijn je bent toch niet zo zwaar' ik sla boos mijn armen over elkaar en wil mijn pistool pakken maar die hebben ik niet bij me. 'Zoek je deze?' En Jackson haalt een pistool uit zijn broeksband dat sprekend op de mijne lijkt. Althans het is de mijne ik zucht en probeer hem te pakken maar hij trekt hem naar achteren. Ik spring uit zijn armen en maak een salto over hem heen en grijp onder tussen naar mijn wapen. Remco slaat beschermend zijn armen om mij heen en trek baar mee. Ik pak ondertussen de twee grote tassen en het kleine handbagage van haar en loop naar mijn kamer.
'Zo nu ben je veilig voor Jack' en zet de tassen neer. 'Jack?' Ik knik 'we noemen elkaar meestal bij de eerste paar letter van onze naam' 'Rem?' Vraagt ze. 'Ja' ze gaat zitten en ik loop naar haar toe. 'Wil je mij mijn tas geven' en ze wijst naar haar handbagage. Ik pak haar tas op en geef die aan haar. Ze haalt er een schriftje uit en begint op haar vinger te tellen. 'Ik ben al bijna 1 week over datum' fluistert ze. Ik begrijp niet wat ze bedoelt en ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. 'Wat is er?' Ze staat op en trekt snel haar jas aan en loopt naar de drogist. Ik volg haar en ik zie dat ze een zwagerschapstest koopt!!
Is ze zwanger?
Maar van wie?Zou ze zwanger zijn?
Vote en comment!!
JE LEEST
Purple Eyes
RomanceAndora is een beeldschoon meisje ze is opgevoed door haar Tante en Oom. Andora heeft bruin lang haar en een bijzondere oogkleur namelijk paars. Haar ouders zijn verongelukt bij een trein ongeluk. 2 jaar geleden. Ze is 15 jaar en heeft in het gehei...