hoofdstuk 38

375 18 5
                                    

Iemand nog vragen voor de Q&A?!?!

Andora,

Zodra ik thuis ben zie ik dat ik 2 uur in het park ben geweest en de pups dus moeten gaan slapen. Ik leg ze in hun mandje en start de laptop. Ik begin te zoeken naar een studie dichtbij. Tot nu toe heb ik nog niks leuks gevonden en in de buurt. Een bijbaantje zoek ik ook nog. Ik ga maandag op sollicitatie gesprek bij de apotheek en hopelijk kan ik daar dan werken.

Ik sluit de laptop en begin met het koken van het eten.

Weer Blake's lieverlings eten.

Kipfilet opgerolt met daarin een plakje ham en kaas. Gebakken aardappeltjes en zelfgemaakte salade. Ijsberg sla, rode paprika, rode ui, walnoten, kaas, croutons en yoghurt dressing. De croutons voeg ik nog niet toe anders is de lekkere knapperige bijt ervan af.

Ik open de laptop weer en zet netflix aan en kijk naar een actie film. Zodra de film is afgelopen besluit ik maar en rondje te gaan hardlopen en daarna nog even met de honden te gaan wandelen.
Zodra ik buiten ben stop ik mijn oortjes in mijn oren en mijn mobiel in een speciaal zakje. Ik begin te rennen op de maat van de muziek. Ik heb mijn playlist zo ingesteld dat de eerste 3 liedjes rustig zijn en dus rustig kan in rennen en dan na die liedjes zijn de liedjes ruiger en sneller. En dan op een gegeven moment zijn mijn liedjes op en dan loop ik rustig naar huis. Maar eerst ren ik door de straten van dit stadje heen en daarna naar het kleine bos. Zodra ik mijn rondje daar heb gedaan zijn mijn liedjes afgelopen en loop ik rustig naar huis toe. Onderweg stopt er een auto naast mij en ik kijk verbaasd op en zie een grijnzende Blake achter het stuur zitten.

'Heey schat, wil je een lift?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik wil zo wel een lekker warm bad' zeg ik en hij maakt een gebaar met zijn hand van "komt voor elkaar"

Ik loop weer rustig verder naar huis.

Thuis aangekomen pak ik wat schone kleren en loop de badkamer in waar ik Blake aantref in bad. Ik schud lachend mijn hoofd en kleed me uit. Ik stap bij hem in bad en hij trekt me gelijk tegen hem aan.

'Ik hou van je' zegt hij en ik druk mijn lippen op de zijne.

Hij pakt de chocolade douchegel en begint me helemaal in te zepen. Ik sluit mijn ogen genietend en leun tegen hem aan. Ik voel gewoon dat hij ern glimlach op zijn smoel heeft.

Na een half uur in bad te hebben gelegen in elkaars armen stappen we uit en drogen ons af. Ik kleed me aan en droog snel mijn haar.

Zodra ik klaar ben gaan we eten.

Oja shit ik zou nog met de honden uit moeten gaan. Ach doe ik zo wel.

Snel eet ik mijn eten op en ruim af.

'Ik ga met de honden uit' zeg ik terwijl ik mijn schoenen aan trek een jas is niet nodog want het was lekker weer buiten toen net. Ik roep de honden en klik ze allemaal aan de riem.

'Wacht ik ga mee' zegt Blake. 'Ik wacht buiten aan de overkant' meld ik hem en loop naar buiten aangezien ze al een het trekken waren om naar buiten te gaan.

Na ongeveer 2 minuten komt Blake naa buiten en lopen we samen richting het bos.

We lopen verschillende paden op en ontdekken zo verschillende mooie natuur plekken. Blake pakt zijn camera en begint foto's te maken van de pups. Binnenkort gaan we ze verkopen.

Dit is 1 van de mooie pups

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is 1 van de mooie pups. We hebben ze nog niet echt een naam gegeven dat kan de volgende eigenaar doen.

Nadat Blake ongeveer 100 foto's heeft gemaakt op verschillende plekken gaan we weer terug naar huis.

Blake begint foto's van mij te maken terwijl ik met de honden loop, op bankjes zit etc.

'Heb je niet iets beters te doen?' Vraag ik zuchtend. Hij schud zijn hoofd en wijst naar een plek waar ik naar toe moet kijken en maakt een foto. Ik schud lachend mijn hoofd en loop rustig door met Kira en Delgado op kop de pups achter aan rennend en Blake mij fotograferend. 'Geef is hier, dan maak ik er wat van jou' zeg ik en hij overhandigt mij zijn camera. Ik begin foto's te maken van hem terwijl hij gekke bekken trekt of in een boom klimt op, een rots zit. Na zo nog een hoop foto's van elkaar gemaakt te hebben besluiten we echt naar huis te gaan.

Zodra we thuis zijn zetten we de laptop aan en zetten alle foto's erop.

Hoezo veel foto's, pff.. het zijn er maar 487

Ik ga op Blake zijn schoot zitten terwijl we alle foto's bekijken. De allermooost vind ik wel dat we samen op de kleine rots zitten en Kira en Delgado voor ons op de grond liggen en de pups bij ons op de rots en op schoot. Ik stel die in als achtergrond foto en ook op mijn mobiel. Ik zie dat Blake dat ook doet op zijn mobiel.

'Laten we hier een hoesje van laten maken' zeg ik. Blake denkt goed na en knikt niet veel later.

'Dat kunnen we met meerdere foto's doen' zegt hij en ik knikt en omhels hem terwijl we verder kijken naar de foto's.

Opzich zijn de foto's die Blake van mij heeft genomen echt mooi geworden. En ook die ik van Blake heb genomen zijn mooi.

Samen met Blake zoeken we een paar foto's uit waar we hoesjes van laten maken voor onze mobieltjes. We hebben dezelfde allebei een Iphone 6s. Ik in het rose goud en Blake in het zilver.

We hebben nu 7 hoesjes besteld en 1 dubbel die ene die we ook als achtergrond hebben.

Blake betaald ze en ik bedank hem. We gaan op de bank liggen en zetten een leuke horror film aan.

Zodra ik op de klok kijk zie ik sat het al 11 uur is geweest. 'Ik ga slapen' zeg ik en sta op. Blale zet de film uit en volgt mijn voorbeeld.

Ik kleed me uit en trek een shirt van Blake aan. Hij kijkt me glimlachend aan en ik poets nog snel even mijn tanden en haal de make-up van mijn gezicht.

Ik ga in bed liggen en kruip tegen Blake aan.

'Goodnight' zegt Blake en ik druk een snelle kus op zijn lippen als weltrusten.

Nog een paar hoofdstukjes en dan is dit verhaal echt afgelopen.

Purple EyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu