Lees het einde straks goed!!!
Andora,
Ik ben me intussen aan het klaar maken voor de date van Jackson en mij. Ookal heb ik er niet echt veel zin in maar ik doe hem maar even een pleziertje. We gaan alleen even naar de bios en uit eten. En daarna kan ik weer gaan wachten tot Blake en ik onze date hebben.
Bij zijn naam zwijmel ik al zo ongeveer weg.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje verliefd wordt op hem. Stiekem hoop ik wel dat we een stelletje worden.
Hij is ook z'n schatje. Maar goed, waar ik nu mee bezig ben. Niet echt iets bijzonders gewoon mijn make-up doen. Beetje eyeliner en mascara. Meer doe ik echt niet.
Ik doe mijn zwarte broek aan en een zwarte truitje. Mijn zwarte hakken trek ik aan.
Jackson komt nonchalant de badkamer ingelopen en zodra zijn ogen op mij vallen valt zijn mond open. Ik grinnek en loop naar hem toe. Ik lag mijn hand onder zijn kin en duw die voorzichtig omhoog. Mijn duim streelt langs zijn net geschoren wang en kin. 'Ik heb je nooit echt op hakken zien lopen' grijnst hij verbaasd. 'Oefenbaard kunst, en ik vond ze leuk' zeg ik en trippel de badkamer uit.
Ik kan er eigenlijk helemaal niet op lopen maar het komt. Ik pak een glas en vul hem met water.
Een stel sterk gespierde armen wikkelen zich om mijn lichaam heen en ik draai me om. Hij glimlacht en ik glimlach terug.
Zijn gezicht komt steeds dichterbij. Zijn ogen kijken me doordringend aan en ik slik.
Wat moet ik doen?
Help!!
Zodra zijn lippen nog maar 2 cm van de mijne zijn verwijderd draai ik mijn hoofd een kwartslag. En zijn lippen belanden op net iets boven mijn kaak.
Hij laat me los en zucht verslagen.
'Misschien kunnen we beter gaan anders komen we misschien te laat' zeg ik en loop langs hem heen. Ik doe een jasje aan en doe de deur open. Jackson volgt me stilletjes en komt naast me lopen. Zijn arm glijdt om mijn middel. Ik zucht en zijn vingers strelen mijn heup. Een tinteling schiet door mijn lichaam heen. Of het een goede is weet ik niet het enige wat ik weet is dat ik nu kippenvel heb dat wordt verborgen door mijn jasje.
Ik stap in zijn zwarte AUDI A7 en doe mijn gordel om. Hij stapt ook in en laat de moter opleven.
Misschien ligt het aan mij maar hij kan wel leuk en aardig zijn.
Ik laat mijn hoofd tegen het zijraam leunen en volg'de witte strepen die voorbij vliegen. Na zo'n 10 minuten geef ik het op en kijk naar de mooie oude gebouwen.
Opeens komt een vlaag van misselijkheid boven zetten.
'Stop' schreeuw ik en Jackson zet de auto op de vluchtstrook stil. Ik stap snel uit en buig over de relling heen.
Al het eten wat ik vandaag heb gegeten komt weer naar boven. En ik kots alles uit. Jackson pakt mijn haar vast en aait rustgevend over mijn rug.
Al snel is alles eruit en ga ik op de vangrail zitten. Jackson aait nog steeds over mijn rug en houdt me stevig vast aangezien ik aan het trillen ben.
'Zullen we maar terug naar huis gaan?' Vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Ik wil even rustig zitten' zeg ik en adem diep in en uit.
De kots smaak blijft in mijn mond vast plakken en Jackson komt even later terug met een flesje water en een pakje kauwgom.
Ik spoel zorgvuldig mijn mond en neem vervolgens 3 kauwgompjes die Jackson me geeft. Ik bedank hem en leun met mijn lichaam tegen dat van hem. Een auto stopt achter die van Jackson. Alleen ik heb geen puf om maar enigzins mijn hoofd op te tillen en te draaien.
'Goedemiddag, meneer, mevrouw' hoor ik een man zeggen en hoogstwaarschijnlijk is hij van de politie of iets dergelijks. 'Gaat alles goed hier?' Vraagt dezelfde man weer.
'Ja hoor mijn vriendin is alleen een beetje misselijk en moest overgeven' antwoord Jackson op zijn vraag. 'Aah zwangerschaps verschijnselen' zegt hij en klopt op Jackson' schouder. 'Ja zou vest wel is kunnen' zegt Jackson lachend en probeert zo min mogelijk te bewegen.
'Maar zouden jullie de auto even ergens anders kunnen neerzetten want dit is niet echt een veilige plek voor zo'n mooie auto' zegt de agent. Ik glimlach en Jackson knikt. 'Zal ik zo doen' zegt hij en de agent knikt en loopt weer naar zijn auto. 'Fijne dag nog verder' Jackson steekt zijn hand op als bedankje en ik sta op want ik ben nu intussen al uitgewaait.
'Waar bemoeit hij zich eigenlijk mee?' Vraag ik en Jackson haalt onschuldig zijn schouders op. 'Ben je zwanger?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb verder met niemand in bed gelegen' hij knikt en ik zie een opluchtig in zijn blik. Ik grinnek en stap in. Hij wacht tot de weg ook een beetje leeg is en hij rustig kan instappen. We rijden weer rustig verder.
'Rij maar naar de bios' zeg ik en Jackson knikt. We rijden in een vredige stilte verder en komen uiteindelijk uit op de parkeerplaats van de biosscoop.
We stappen allebei uit en hij loopt naar me toe. Zijn arm glijdt rond mijn middel en hij trekt me mee naar binnen. Hij bestelt de kaartjes, eten en het drinken. We kunnen gelijk door want we zijn een beetje laat vanwege mijn ongelukje. Maar gelukkig wel op tijd want de reclames duren altijd ontiegelijk lang. Die zijn nu voorbij en we lopen helemaal naar achteren. We delen samen een bankje en ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder aan. Mijn oogleden vallen langzaam dicht en ik hoor Jackson nog net fluisteren 'weltrusten schatje, ik hou van je'
Ik wordt wakker geschudt en ik kijk naar Jackson zijn gezicht dat boven het mijne hangt. Ik lig met mijn hoofd op zijn schoot.
'De film is afgelopen' zegt hij lachend. Ik knik en sta op. 'Nu gaan we eten' zegt Jackson. Ik grinnek en merk dat ik ook wel aardig honger heb na mijn kleine misverstandje.
Het plaatsen gaat vanaf nu wat langzamer want mijn school is weer begonnen dus ik ga gewoon schrijven en plaatsen waneer ik tijd heb en zin.
Of jullie kunnen nog wat anders kiezen dat ik de hoofdstukken korter maak want nu zijn ze meestal 1000+ woorden. En als ik ze korter maak worden het er wel meer hoofdstukken maar minder woorden ongeveer 500 á 600 woorden. Ik kan dan wel vaker plaatsen want dan hoef ik niet zoveel te schrijven.
Dus vote en comment wat jullie willen!!
JE LEEST
Purple Eyes
RomanceAndora is een beeldschoon meisje ze is opgevoed door haar Tante en Oom. Andora heeft bruin lang haar en een bijzondere oogkleur namelijk paars. Haar ouders zijn verongelukt bij een trein ongeluk. 2 jaar geleden. Ze is 15 jaar en heeft in het gehei...