hoofdstuk 36

377 21 7
                                    

Blake,

Ik ben zo blij, zo blij dat ik een gat in de horizon zou kunnen springen. Eindelijk heb ik het meisje van mijn dromen. Ik moet het gelijk in mijn status zetten: Andora❤❤ 27-06-2016

Niet veel later krijg ik berichten binnen maar ik negeer ze en stap in bad. Een klop op de deur laat mij op kijken. 'Ja' zeg ik. 'Mag ik binnen komen?' Ik maak een instemmend geluidje en even later komt Andora binnen.

'Kom je erbij?' Vraag ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. Ze rolt met haar wenobrauwen. 'Zullen we pizza bestellen of zal ik koken?' Vraagt ze.

'Ik wil je kook kunsten wel is proeven' zeg ik met een grijns.

Ze rolt met haar ogen en loopt de badkamer weer uit en ik stap uit bad. Ik droog me af en trek mijn bokser aan.

Op dit soort momenten kan ik geen beter leven voorstellen.

Ik loop lekker in mijn bokser de kamer in want ze heeft me toch al vaak zo gezien. Zodra ik de deur open overheerst en een heerlijke geur van vlees met paneermeel en heerlijke aardappeltjes. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. Ik druk een kus in haar nek en plaats een zuigzoen, wat erg gemakkelijk gaat want ze heeft haar haar in een knot en staat stil.

'Je bent gemeen, weet je dat' murmelt ze en ik lach tegen haar huid aan wat kippenvel veroorzaakt op haar huid. Ik druk nog een laatste kus op haar kaak en loop naar de slaapkamer.

Een klop op de deur doet me zuchten. Waarom moet iedereen toch altijd langs komen op dit soort tijdstippen. Ik hoor hoe Andora de deur opent en een schrik geluid hoor ik. Ik maak snel de gulp en knoop van mijn broek dicht als ik de deur open zie ik Andora die Stella gemakkelijk van haar afhoud. Stella die probeert Andora aan te vallen maar dat lukt haar niet echt.

'Je hebt mijn Blake afgepakt' schreeuwt ze. Ik trek een wenkbrauw op en begin te lachen. 'Je begint echt steeds betere grappen te bedenken' zeg ik en Stella houdt op met tegen vechten en Andora laat haar los waardoor ze voorover valt op de grond. Ik hou mijn lach in om niet uit te barsten van het lachen omdat het er zo hilarisch uit zag. Andora komt naast me staan en ik sla mijn arm om haar middel heen.

Stella snuift en snelt de kamer uit. Ik grinnek 'hou je het eten in de gaten?' Vraag ik als dat weer tevoorschijn komt in mijn gedachten.

'Het eten is klaar' zegt ze en ik druk een kus op haar lippen. 'Je bent geweldig begin namelijk net honger te krijgen' Andora rolt met haar ogen en lacht als ze me naar de keuken ziet rennen. Ik pak een bord en schep snel op 2 stukken kip in panneermeel ik zal zo wel ontdekken wat erin zit, aardappeltjes. En een heerlijke salade met ijsbergsla, rode paprika, rode uitjes, kleine kaas blokjes, croutons en joghurt saus. Ik schep van alles het dubbele op als normaal en ga aan tafel zitten.

Ik snij een stukje kip open en ik zie een plakje ham en een heerlijke gesmolten kaas erin. Ik stop het in mijn mond en kreun van de smaak.

'Dit is verrukkelijk' zeg ik en eert het zo snel op en eet de rest ook op van wat er nog over is.

'Vreetzak' zegt ze zodra ze me weer met een bord vol de kamer in ziet lopen. Ik haal mijn schouders op en eet het op. 'Kan der ook niks aandoen'

Zodra het eten op is zetten we een film aan op netflix. We hebben toch nog veel dingen gemeen. Wij houden namelijk allebei van horror films. Ik beantwoord ondertussen alle appjes die ik heb gekregen toen ik in bad zat. Ik leg me neer op de bank en trek Andora tegen mij aan. Mijn arm sla ik rond haar middel. Je voelt nog wel wat bot maar gelukkig eet ze wel weer.

Ik druk een kus in haar nek en plaats een volgende zuigzoen. Een kreun verlaat haar mond en ik bijt voor de laatste keer na voor mijn lippen haar huid verlaten. Ik hoor haar zuchten en ik leg mijn kin in haar nek. 'Wat is er liefje' vraag ik en ze kijkt me aan en drukt haar lippen op de mijne. Ik kruip wat omhoog zodat zij plat kan liggen op de bank en ik leg me neer tussen haar benen. Mijn hand glipt onder haar shirtje en streelt haar buik.

Ik ga haar nergens toe dwingen. Al ze het wil dan geeft ze het vanzelf wel aan.

Ik ga van haar af en zorg dat ik zorgvuldig op de grond sta. Ik laat haar los en til haar in een oogwenk op. Ze gilt zachtjes en ik gooi haar zachtjes op bed. Ik kruip boven op haar. En druk mijn lippen op de hare. Ik grijp haar boven been beet en laat mijn vingertoppen er veder ligt overheen gaan. Ik laat ze iets naar beneden gaan en haar hand grijpt de mijne beet. 'Dat gaat nu niet gebeuren mannetje' zegt ze plagend. 'Het is goed dat je het zegt' zeg ik eerlijk. Ze kijkt me raar aan. 'Hee ik zeg de waarheid ik heb liever dat je het vrijwillig doet dan dat ik je dwing of je het wel doet en daarna kut gaat voelen. Ik wacht op je' zeg ik en ik zie een twinkeling in haar ogen.

Andora,

Echt super lief dat hij op mij wacht ookal heb ik het al wel is eerder gedaan maar als nog. En daarom hou ik van hem. Hij is niet opdringerig zoals Jackson en zijn vrienden.

Blake gaat onder de dekens liggen nadat hij zijn kleren heeft uit getrokken. Ik ga zitten en maak een jammerend geluid.

'Is er iets' en Blake schiet overeind. 'Ik heb geen zin om mijn kleren uit te trekken' zeg ik klagend. Hij grinnekt en gaat achter me zitten. 'Zal ik je helpen?' Ik knik en hij maakt mijn blousje los en trekt hem bij me uit en trekt zijn shirt weer over mijn hoofd heen. Ik grinnek en ruik aan het shirt. 'Ruikt lekker he' ik glimlach en knik. Hij maakt mijn broek los en ik kruip onder het dekbed. Hij trekt me tegen hem aan en ik laat mijn vingers over zijn buik gaan. Hij lacht en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Ga slapen het is laat' zegt hij en ik besluit te doen wat hij zegt.

'Ik hou van je' zeg ik en hij krijgt een glimlach op zijn gezicht 'ik ook van jou, kleintje' zegt hij.

Nou wat vinden jullie van hun?
Schattig of niet.
Vote en comment!

Nog een paar hoofdstukjes en dan komt er een einde aan dit verhaal. En ik ga op vakantie dus ik vaker schrijven!!!

Purple EyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu