Omdat ik al een hoofdstukje had
Blake,
Wow, oke, heeft ze me nou echt net gezoend? Ik dacht dat ik degene was die altijd begon met zoenen.
Ik probeer mijn ademhaling tot rust te krijgen en loop zo nonchalant mogelijk naar school toe. Wat nog geen 200m gangen zijn om op school te komen. Alleen wel veel bochten en een gigantisch doolhof en dus makkelijk te verdwalen als je hier nog maar net bent.
Ik zucht misschien moet ik haar maar vergeven.
Of juist niet en haar meer moeite laten te doen om mij te versieren.
Ik loop langs het gangetje waar het kluisje van Andora zich bevind en ik zie haar op de grond zitten. Ik loop naar haar toe en ze kijkt op en glimlacht. Ik glimlach en laat me naast haar neer zakken en ik trek haar tegen me aan.'Hoe jij snel mensen kunt vergeven is echt onmogelijk' horen we en we kijken allebei op naar het begin van het zijgangetje. Ik zie Stella een beetje boos en Jaloers kijken naaar ons. Ik heb al een paar maanden het gevoel dat ze op mij verliefd is en zelfs al voor dat Andora hier op school kwam.
Ik begon zelf ook wat voor haar te voelen ik liet het nooit merken. Ze was een geweldige meid. Zelfs in bed. Ja ik weet het ik ben met haar naar bed geweest. Maar toen kwam Andora en zij liet mij op het eerste zicht al bijna kwijlen. Niet letterlijk maar ik was voor haar gevallen. En ik hou van haar. Ik zou echt alles voor haar over hebben. Zoveel hou ik van haar.
En het deed me zoveel pijn om haar te zien zoenen met Jackson. Hopelijk hoef ik dat niet nog is mee te maken.
Ik sta op 'ik heb haar niet vergeven maar ik geef haar gewoon een kans. En dat zouden jullie ook mogen doen' zeg ik. Stella zucht en loopt met haar armen over elkaar boos weg.
'Wat is er met haar?' Vraag ik aan mijn vrienden en voornamelijk aan de meiden. Ze halen hun schouders op. 'Ze doet de laatste tijd een beetje raar maar wil niks vertellen' zegt Bo. Ik knik en de bel gaat als teken dat we les hebben.
'Wij gaan aju' zegt Sean. Ik knik en Andora loopt langs me heen. Ik grijp haar pols vast en trek haar naar me toe. 'Zomaar weglopen?' Zeg ik. Ze grijnst en knikt. 'Na school, joggen?' Vraagt ze. Ik knik en druk een kus op haar voorhoofd.
Ik wil haar zoenen maar ze moet gewoon meer haar best gaan doen. Voor ze een kusje verdient.
Ze verdwijnt naar haar lokaal en ik zie dat de menigte een beetje is verdwenen. Zodra de gang geheel leeg is zie ik Jackson en zijn meelopers leundend tegen de kluisjes aan mij aanstarend. Ik negeer ze en loop weg.
Ik hoop dat Andora en nooit achter komt wat Jackson en ik van elkaar zijn.
Ik loop rustig naar economie en kom net voor de bel binnen. Meneer Kwast komt net binnen en begint soepel de les.
Na 5 uurtjes ben ik vrij en loop naar mijn kamer.
Het is nog steeds een bende. Misschien kan ik vast gaan opruimen....? 'neh'
Waarom zou ik. Andora zou vast wel willen opruimen. Misschien kan ik dan maar vast beginnen.Langzaam begin ik mijn kleren op te pakken en te vouwen. Ik ben hier zo slecht in. En het duurt zo lang.
Zodra ik klaar ben met shirts fatsoenlijk op te vouwen komt Andora binnen en lacht bij het zien van mij stuntelen met de kleren.
'Je kan me ook gewoon even helpen inplaats van uitlachen' zeg ik chagarijnig want ik ben dus bijna 2 uur bezig geweest met het vouwen van 5 shirts. Ze pakt wat kleding van de grond en begint alles zorgvuldig te vouwen.
'Had je maar niet alles overhoop moeten halen dan had je nu dit probleem niet' zegt ze en zij ziet et als een grapje maar ik niet. 'Het is anders wel jou schuld dat dit gebeurt is' zeg ik bot en het kwam er blijkbaar harder uit dan bedoelt want tranen verschijnen in haar ogen. Ik gooi het shirt neer en trek haar in mijn armen.
'Het spijt me ik mocht niet zo grof reageren' zeg ik en ik voel haar schokken in mijn armen.
'Jij hebt er een reden voor, ik had niet zo dom moeten zijn en gewoon Jackson niet moeten zoenen. Het voelt nu net alsof ik vreemd ben gegaan' snikt ze en ik til haar hoofd op.
Dit heeft me over de streep getrokken.
'Ik hou van je' fluister ik en druk mijn lippen op de hare. Ze gaat er gewillig in mee en ik duw haar achterover zodat ze op de grond ligt. Ze schiet een stukje omhoog van de grond en ik laat haar los. 'Wat is er?' Ze trekt een pijnlijk gezicht en haalt onder haar rug een glasscherfje vandaan. 'Glas' zegt ze en gaat met haar vinger over haar rug en een bloedveeg komt tevoorschijn op haar vingertop. Ik trek haar overeind en trek haar topje uit. Een klein sbeetje komt tevoorschijn. Ik loop de keuken in en haal een plakkertje. Ik plak hem op het sneetje waar toch al aardig wat bloed tussendoor glipt en druk er een kus op. Ze giechelt en ik geef haar een nieuw shirt. Van mij.
'Gaan we nog joggen?' Ze knikt en ik trek mijn sportkleren aan.
'Kan ik misschien bij jou intrekken?' Vraagt ze voorzichtig en ik kijk haar aan en knik. Ze glimlacht en loopt naar de deur.
'Wat ga je doen?' Vraag ik met een lichte angst in mijn stem.
'mijn spullen halen en Kira van de puppyschool' zegt ze. 'Wacht ik ga mee' zeg ik om haar niet nog is kwijt te raken.
Aaah wat kan hij toch schattig zijn maar ook een beetje gevaarlijk.
Ik moet binnenkort maar is een eind aan dit verhaal gaan breien. Denk ik zo maar want het wordt anders een langdradig verhaal.
Vote en comment!?
JE LEEST
Purple Eyes
RomanceAndora is een beeldschoon meisje ze is opgevoed door haar Tante en Oom. Andora heeft bruin lang haar en een bijzondere oogkleur namelijk paars. Haar ouders zijn verongelukt bij een trein ongeluk. 2 jaar geleden. Ze is 15 jaar en heeft in het gehei...