Het was gewoon Hicham. Eerlijk is eerlijk hij is fucking knap! Maar duss hij pakte de bal af en begon te voetballen. Ik moest lachen en probeerde de bal af te pakken maar nee hij is veel te goed. Ik stopte tot hij zei
"zie je meisjes kunnen niet voetballen" ik moest lachen en ging in het doel staan "wedstrijdje doen?"
"Ewaajaa" "ik,safouane,anouar,karim, yasmine tegen jou en wie jij wil" nou ik had natuurlijk toptalenten gekozen na een uurtje hadden we gewonnen en iedereen ging naar huis.
Hicham kwam naar me en zei "hoeveel talenten heb je wel niet"
"hahaha kom er maar achter😉" hij kwam dichter maar ik zei al snel
"ewa ik ga door voordat je in me gaat" hij werd rood en deed een grote stap naar achteren.
hahaha ik schoot in de lach en wou door gaan maar hij riep
"wachttt Dounia" ik stopte en draaide me om.
"zal ik je anders brengen nou ja het is wel donker vind je niet? zou niet willen dat er iets met je gebeurd"
"Nee hoeft niet, ik kan mezelf wel verdedigen hoor"
"hahahahaha kom ik breng je wel"
"Als je me niet gaat ontvoeren ofzo. Dan mag je me brengen" weeral zweerde hij, wat ik dus echt grappig vind!
We waren bijna bij mijn thuis tot ik me broer voor de deur zag
"euhmm kun je misschien hier draaien? Me broer staat bij de deur anders gaat hij denken jeweetwel"
"aah saff isgoed"
"dankje voor het brengen bslemaa"
"krijg ik geen kusje?"
Ik bloosde lichtjes maar probeerde het te verbergen met mijn haren. Ik gaf hem een knuffel en ging door.Thuis zag ik dat mijn vader ook pas aankwam.
"en wat heeft mijn habiba vandaag gedaan"
"was na school effe balletje gaan trappen met Yasmine en Anouar" "ewa dat is mijn meisje"
ik gaf mijn ouders en broers een kus en ging douchen.
Ik belde nog een paar uurtjes met Yasmine en we hadden morgen afgesproken naar de stad te gaan een beetje rust.
En zo viel ik in een diepe slaap...
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...