{perspectief Dounia}
Ik werd wakker door getik op mijn schouder. Ik draaide me om en zag dat het Anouar was.
"Kom we zijn er al" zei Anouar
"Pak me op ik ben moe" zei ik slaperig. Hij knikte en ik sloeg mijn armen rond zijn nek en hij nam me op. Hij liep het huis binnen en hij legde me neer op zijn bed. Hij gaf me nog een kus op mijn voorhoofd en verliet de kamer en ik viel in een blok in slaap.
Ik opende mijn ogen en zag dat het nacht was. Ik liep naar beneden en trof daar de jongens. Jouad merkte me op en liep mijn richting op.
"Heey je bent wakker, slaapkop" zei jouad en gaf me een kus op de wang.
"Waar is geltie (uitbeleefdheid)" zei ik
"Bij mijn oma, dus we hebben het rijk vanavond voor ons alleen" zei Anouar
"Leuk" zei ik en liep naar de keuken toe met een achtervolgende jouad.
"Heb je honger" zei jouad. Ik knikte.
"Kom dan gaan we buiten eten met zn tweetjes" zei Jouad. Ik glimlachten blij en we liepen hand in hand naar de hal.
"Waar gaan jullie naar toe" zei Anouar
"We gaan wat eten buiten" zei ik
"Zonder mij" zei Anouar zehma gekwetst.
"Nou we wouden met zn.." Zei Jouad en ik onderbrak hem
"Kom dan gaan we met zn drieen" zei ik en keek jouad aan die me raar aankeek.
"Saff isgoed" zei Anouar blij en wij liepen alvast naar buiten toe.
"We gingen toch met zn tweetjes" zei Jouad
"It's not a big deal" zei ik. Hij knikte maar wat en Anouar kwam aanlopen.
"Gaan we lopend?" Zei Anouar. We knikten en Jouad sloeg zijn arm rond me heen en liepen zo naar de dichtsbijzijnde restaurant. Ik maakte me los uit zijn omhelzing omdat ik zag dat Anouar ergens mee zat, Ik liep naar hem toe en ik gooide zijn arm over me heen en trok me dicht bij hem. Ik zag Jouad me boos aankijken maar dat scheelt me nu weinig.
"Wat is er anouar inou" zei ik met een pruillipje
"Niks je begrijpt het toch niet"
Pfft ik keek hem verdrietig aan en gaf hem een kusje op de wang. Daarna maakte ik me ook uit zijn greep los en liep gewoon zo verder. Ik keek op mijn iphone en zag dat het 1u snacht's was.We kwamen aan bij dat restaurantje en toen we binneniepen, zag ik alleenmaar jongens. Wajowww dacht ik in mezelf, Jouad en Anouar keken me streng aan zo van loop snel door. Ik liep snel door naar een tafeltje en ging zitten, Anouar ging even bestellen en drinken halen.
Nu zaten alleen ik en jouad nog aan de tafel.
"Jouad?" Hij keek op en lachte
"Dankjewel van toenjuist in duitsland"
"Is niks" zei hij en lachte, ien damnn wat was zijn lach sexy.
"We moeten morgen nog naar school" zei ik geiiriteerd.
"Ik ga me denk ik ziek melden" zei Jouad
"Why"
"Omdat ik toch niet ga opstaan"
"Ik ga me dan ook ziek melden"
Anouar kwam terug aanlopen.
We praten nog wat met zen alle tot dat er een meisje binnen kwam lopen en drie keer raden wie dat was.
"Vuile kk kehba"
"Ohh daar is de meest geliefde persoon in deze stad door jongens, Dounia el *******"
"Ik heb een goede naam bij ze als vrienden en niet als kehba a hoertje"
"Oohh en daar hebben we Anouar, luister Anouar dat meisje dounia daar verteld je alleen maar onzin, ik hield en hou van je anouar, dat bitch daar wilt ons gewoon uit elkaar hebben omdat ze toch niemand heeft die van haar houd""Dus jij beweerd dat niemand van me houd?"
"NIEMAND, want aahja je ouders hebben je verlaten, hicham bijna iedereen"
"Oke meid jij gaat nu eens goed luisteren, als je nog een keer over me ouders praat ga je zien plus ik had hicham verlaten en het kan best zijn dat er mensen zijn die niet van me houden maar ik ken wel 1 iemand die van me houd, en dat is Allah s.w.t. Maar die ken jij zeker niet, het enigste wat jij kent is kehba spelen, a ga ga. Kom nog 1keer in de beurt van Anouar en je gaat meemaken"
Zei ik half schreeuwend, en ondertussen was de hele snack al rond ons komen staan. Ik zag dat ze niet meer wist wat te zeggen dus gooide ze haar haren over haar schouder.
"Oke klaar stop niet proberen highclass te doen want je bent gewoon izan"
"Owmy goshh zien jullie hoe ze mij uitscheld echt een bitch zonder ouders hahahahahahah"
En bij deze woorden werd ik woedend, ik liep op haar af en sloeg haar, ik zag zwart voor mijn ogen van de woede en bleef maar slaan en slaan. Iedereen roepte nog stopstop maar ik kon niet stoppen ik was zo woedend.
Ik liet haar los en liep naar buiten, Jouad kwam me achterna lopen en knuffelde me stevig.
Ik zakte in elkaar en barstte uit in tranen. Jouad pakte me op en ik gooide mijn armen rond zijn nek. We liepen naar Anouar zijn huis, daar liet hij me los. Karim kwam de deur open doen en keek me geschrokken aan. Jouad hielp me naar mijn bed, ik zakte in elkaar en barstte opnieuw uit in tranen. Ik trok aan me haar,
Jouad kalmeerde mij door soerahs te reciteren. Toen ik kalm was ruste ik mijn hoofd op zijn schouder.
"Ga jij maar slapen"
"Nee ik moet nog mijn gebeden inhalen" Jouad knikte en zei
"Roep me als je nog iets nodig hebt" en zo verliet hij de kamer ik deed wodo en ging bidden.
Na het bidden liep ik naar onder en daar trof ik Anouar.
"Welwel is meneerke toch nog thuis geraakt"
"Ze ligt in het ziekenhuis" zei hij gevoelloos.
Ik liep verder naar de keuken en wou wat m&m's uit de kast halen, maar ik kon er niet aan. Ik ging op mijn tippen staan en rekte mijn armen fel uit. Zo hoog dat je mijn buik kon zien. Opeens voelde ik twee warme handen rond mijn middel me naar boven duwen. Ik pakte de m&m's en werd terug op de grond gezet.
Ik draaide me om en keek in de mooie bruine ogen van Jouad.
We staarde naar elkaar tot hij knipperde,
"Ik heb gewonnen" zei ik en lachte. Hij begon me te kietelen en ik viel op de grond, hij bleef maar door kietelen. Ik kon niet stoppen met lachen. Met alle kracht kietelde ik Jouad terug, hij moest lachen en viel op me
"Aahww dikzak" zei ik pijnlijk en begon tranen te krijgen
"Nu ga ik helemaal niet van je af" ik keek hem met pijn aan en hij lachte en ging met op zijn knieën. Hij zat nu op me, en begon weer te kietelen. Ik lachte zo hard dat ik moest huilen van het lachen. Hij kietelde verder tot hij bij de plek kwam waar hmidoush me een shock met de taser had gegeven. Ik begon te huilen en hield mijn zij vast. Jouad keek me verwarrend aan en deed mijn blous voorzichtig omhoog. Hij stond op en zei dat ik naar boven moest gaan.
Met alle kracht die ik had liep ik naar boven. Eenmaal boven liet ik me vallen op me bed. Ik pakte mijn kussen en drukte die op mijn gezicht. Toen schreeuwde ik alles uit. Je wilt niet weten de pijn die ik voel. Ik hoorde Jouad naar boven komen. Hij deed mijn blous naar boven, ik deed de kussen van men hoofd af en keek wat hij aan het doen was. Hij ontsmette het een beetje. Ik wou schreeuwen maar hield me in, ik kneep in mijn deken van de pijn.
Jouad plakte er een grote pleister op en deed mijn blous naar beneden.
"Wat heb je gedaan"
"Ik heb het verzorgd"
"Dankjewel" zei ik en stond op. Ik knuffelde Jouad en zei
"Hmidoush heeft dat gedaan"
"Wie is hmidoush" zei hij lachend.
"De man van de toiletten in duitsland"
We gingen zitten en keken voor ons uit. Ik ging zonder na te denken op Jouad zijn schoot zitten. Hij keek me recht in de ogen aan. Het was zo een fijn moment tot dat Younes binnenkwam lopen.
"Oelalahh" zei hij met een grijns. Ik ging af zijn schoot en Jouad verliet de kamer. Ik deed de deur dicht en Younes kwam naast me zitten.
"Oke luister, je weet toch in duitsland was ik naar de wc gegaan"
"Ja"
"Oke toen ik uit de wc wou lopen trok een man me van de haren, ja een man in de dames wc. Toen dreigde hij me met een taser enzo. Ik bleef wel lang weg dus Jouad kwam gewoon de dameswc inlopen, hij hielp me maar opeens kwam er ganse gangbang tevoorschijn, dus Jouad moest liegen dat ik zijn meisje was enzo, ze geloofde hem niet en hij had me gekust om het te bewijzen, maar toen hij me kuste brak er een hele dierentuin los, mijn hart ging sneller kloppen alles, wajoww niet normaal""Ik denk dat den dounia verliefd is"
"Misschien wel he, dokter Younes"
"En dat moet jouad nu weten" hij rende de kamer uit, en ik rende hem achterna.
"YOUNESSS" ik was de trap af aan het lopen en Younes stond vanonder aan de trap, ik sprong op hem en we vielen allebij op de grond. "Niks zeggen hafakk"
"Hahaha was ik ook niet van plan, wou gewoon zien wat je ging doen""Wat mag hij niet vertellen" zei Jouad
"Is iets tussen ons" zei ik en ging af hem, ik hielp hem rechtstaan en fluisterde nog in zijn oor niet zeggen. Jouad negeerde ik en liep naar boven.
________________________
Ewaa en nee ben niet gestopt met mijn verhaal.
Was gewoon druk, deze week ga ik mijn best doen om veel te schrijven. Sorry lieve lezertjes
Groetjes 💋
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...