{perspectief Dounia}
Met barstende hoofdpijn word ik wakker.
Ik druk direct op de rode knop, waardoor er een verpleegster of dokter zal komen.
Ik herinner me niet meer zoveel over gisteravond.
Maar ik zag Ranja en de enge man. De enge man...
hij die de angst in mijn lichaam opwekt. Ughhh angst door alleen aan hem te denken.
Hoe hij eruit ziet. Kaolo raar man, nog nooit zo iemand gezien tfou djinn fsoo."Aaah mevrouw is wakker, hoe gaat het" vroeg de verpleegster vriendelijk
"Heb barstende hoofdpijn"Ze deed wat testjes en zei dat ik goed moet rusten en dat alles in orde is. Ook gaf ze me een pijnstiller tegen de hoofdpijn.
"Douniaa" zei Khalid vrolijk en kwam me knuffelen.
"Alles goed? Heb je ergens pijn?"
"Jaa alles is goed khalid. Niet zo bezorgd"
"Heb je misschien kleren bij je? Dan kan ik me gaan douchen"
"Ja, in de auto ik ga ze halen"
"Okey dankjewel"Daar zat ik dan in de kamer met amine. Hij stond geluidloos uit het raam te kijken.
"Hey amine alles oké?" Vroeg ik bezorgd.
Hij draaide zich om en ik zag dat hij een grote plakker had op zijn voorhoofd.
"Kom eens" zei ik weeral zachtjes.
Hij kwam stil naar mij toe, en ik gebaarde van dat hij naast me moest komen zitten.
Ik gaf hem een lange knuffel.
"Alles komt goed insha allah
amine."
Hij glimlachte en gaf me een kusje op de wang."Hier Dounia heb je kleren"
"Thankyou"Ik pakte de tas aan en liep naar de badkamer. En nam een warme douche. Ik waste mijn haar en kamde het uit.
Ik poetste mijn tanden en knipte mijn nagels bij.
Hmmm wat zou ik aandoen...
ik koos voor een strak zwarte enkel jeans met een grijze nike trui.Hahahaha Khalid heeft bijna mijn hele kleerkast meegenomen.
Ik deed mijn haar in een slordige hoge knot. En smeerde mijn gezicht in met nivea.
In de kamer was niemand meer.
Ik ruimde mijn spullen op en belde Khalid op.
Hmm neemt niet op. Dan Amine bellen.
"Amine waar zijn jullie man"
"Dounia pak je spullen en loop de kamer uit"
"hahaha doe normaal"
"Ik ben serieus, steek je oortjes in en blijf aan de lijn"
"Oke"
"Dus loop rechtdoor naar de trap,
Kijk of er niemand kijkt en neem de trap. Onder loop je naar buiten en zie je een blauwe ford fiesta staan. Loop er naartoe"
Ik doe wat Amine mij verteld en loop naar buiten. Als ik achter me kijk zie ik een man met handschoenen mij aankijken.
Ik kijk voor me en begin te rennen naar de auto.
"Wat was dat man"
"Ze waren in het ziekenhuis"
"waar is Khalid en vanwie the fuck is deze auto"Na ongeveer een uur gereden te hebben met een irritante Amine. Stoppen we naast de weg.
Na een paar minuten stopt er een zwarte bmw x6 voor ons.
Ik zie een meisje uitstappen en Amine stapt ook uit.
"Kom stap uit"
Amine overhandigd de sleutels aan het meisje en stapt in de bmw.
Als ik erin kijk zie ik Khalid.
Ik stap achterin en geef hem een kus op de wang via achter.
"Amine is kk irri"
"Hij heeft hoofdpijn"
"Had dat gezegd dan, heb pijnstiller"
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...