De jongen wou net iets zeggen maar toen propte Jouad zijn kous in zijn mond. Ik moest me kapot lachen.
"Ewa safe nu met je ghatare lach, drek hoort iemand ons"
Ik knikte en begon met praten
"En ken je me niet meer, mijn beste vriendin bijna verkrachten? Dacht het niet el hmar. Als je vader dit te weten komt, hahaha dan ben je gesnitcht,
Kifesh je rand meisjes aan? Heb je dan geen hart! Het kon je zusje of nichtje zijn geweest 3shouma(schaam je) in shaa allah zul je ervan leren, als je zo naar Jannah wil, hahahaha dan ben je niet goed bezig"Ik ging met Jouad op het bed zitten. En ik leunde met mijn hoofd tegen Jouad zijn borstkas aan, hij deed zijn arm rond mij. We leken net een stel.
Mijn gsm ging af.
"Ja oke ik kom!" Zek ik en legde af.
"Hij heeft gebeld, ik wacht op je oke?" Hij knikte en ik rende naar de nooduitgang. Ik deed de deur open en liet de jongens binnen. Ze hadde allemaal een masker op, ik maakte een foto van amine vanvoor en zijn vrienden erachter(zie omslag).
Ze liepen allemaal naar binnen en ik bracht ze naar de kamer.
Taher en Amine zeiden dat ik weg moest gaan. Ik luisterde en liep onopvallend het steegje uit waar de deur stond. Ik liep naar Jouad zijn auto en belde hem op.
"Waar ben jeee"
"Ik ben in het steegje en jij"
"Bij je auto"
"Safe blijf daar, ik ga rennen"
En hij haakte af.
Het is nu 23u,
ik zag Jouad in de verte aan komen rennen. Hij kwam aan en deed de auto open.
we stapten in en reden vol snelheid weg."Waar gaan we naartoe"
"Ik breng je naar je tante's thuis en daar pak je je kleren en dan zijn we weg"
"Okee"Ik groete mijn tante en liep naar boven, in chafik zijn kamer zocht ik mijn kleren maar vond die niet.
"Zoek je deze" zei Ranja die bij de deuropening stond.
"Jaa dankjewel"
"Je kan toch ook zo naar huis gaan sletje"
"Niet praten als je van niks weet, ik ga niet met deze kleren naar Anouar's huis, geef men kleren terug"
"Oke je krijgt ze drek terug" ze ging weg en kwam even later terug met een schaar ze knipte m'n trainingspak in stukjes. Wajoww was kaolo duur man!
"Eeyyy die was kk duur man!"
"Wesh denk je dat intereseerd mij!?" Ik wou haar wel vermoorden
"Ik pak je drek van je haren kehba" zei ik
"MAMAAAAA" riep ze uit het niets
"Oohhh ze roept haar mamatje"
"Wat is er!?" Vroeg haar moeder geiïriteerd.
"Dounia noemt me kehba en sletje en dan knipt ze mijn trainingspak nog eens in stukjes"
"3shoumaa(schaam je) Ranja, Dounia zou zoiets nooit doen
Zehma beschuldigen, a ga je kamer opruimen hmara(ezel)" zei haar moeder en knipoogde naar me. Achh ik hou van die vrouww.
Ik liep terug naar buiten en keek strak voor me uit.
"Waar zijn je kleren"
"Mijn lieve nicht heeft ze geknipt, mijn Chelsea trainingg mtf"
"In de koffer ligt nog een philipp plein trainingspak, pak die maar"
"Oke, maar past die me wel?"
"Maakt niet uit"
Ik stapte uit en liep naar de koffer ik pakte de traing en stapte vanachter in.
"Doe je ogen dicht!"
Hij werd rood en deed zijn ogen dicht.
Ik deed de broek aan, en deed het kleedje uit. Ik deed het golfje aan en knoopte de broek vast vanbinnen(zo met die touwtjes).
Ik stapte uit en ging vanvoor zitten.
"I'm hungryy" zeurde ik
Jouad keek me lachend aan en reed door naar de Mac?!??! Ja die is open tot 2u snachts.
"Yess" zei ik, Jouad lachte naar me en stapte uit. Ik liep hem achterna en sprong op zijn rug.
"Gatt yaaa" met iligaal engels. Ik gaf hem een kusje op zijn wang.
En sprong van zijn rug af.
We liepen naar binnen en er waren veel jongens, zo van die junkies die ren nacht leven hebben. jouad kende er een paar van en groete ze dan ook, waardoor ik mee moest gaan.
We bestelde 4fishburgers en twe fritten plus ice tea.
Toen we de bestelling kregen zei ik dat ik liever niet hier at.
"Dan eten we wel auto"
Ik knikte en haakte mijn arm in die van Jouad.
We liepen de auto in en Jouad parkeerde ergens bij een ondergrondse parking.
"Waarom ondergronds"
"Ik vind het niet leuk als mensen naar me kijken als ik eet"
Ik gaf hem een glimlach en begon gulzig te eten.
"Hoelang heb jij niks gegeten hyena" zei hij en kwam nietmeer bij van het lachen.
Ik gaf hem een boks en at verder, in at 2burgers en Jouad ook.
Na een drie kwartier waren we klaar. We hebben lekker op ons gemak gegeten. Ik en Jouad stapte uit en gingen betalen en het vuil weg gooien.
Hij sloeg zijn arm om me heen en zo liepen naar de automaat en vuilbak."Ciaoo thankss voor het eten, is Anouar be3da al thuis."
"Is nikss, zie je maandag safe? En normaal wel" ik knikte en stapte uit.
Ik had de sleutel dus opende ik voorzichtig de deur.
"A benti waar was je ik maakte me zorgen"
"Sorry ghaltie ik viel in slaap bij Taher en werd pas wakker"
"Safsafe is al goed" zei ze en liep terug naar boven. Ik liep naar Anouar zijn kamer en trof hem op het bed aan. Met een kussen onder zijn hoofd en ene op zijn hoofd.
"Anouar?"
"Ga wegg" zei hij met een brok in zijn keel.
"Wat is er gebeurd" zei ik boos en deed de deur achter me dicht.
Anouar ging rechtop zitten en ik zag dat hij had gehuild, ik kreeg automatisch ook tranen en knuffelde hem strak.
Na dat de waren uigehuild, vroeg ik "wil je erover praten?"
"Het is bouchra(haar vriendin) ging haar oppikken in de stad, toen ik daar aankwam zag ik d'r niet dus ging ik even eten halen in mereba, toen ik daar was zag ik haar in een hoekje zoenen met een jongen" ik wist niet wat te zeggen, maar ik was woedend.
"Waar woont die kehba" ik ga die meid vermoorden, niemand doet Anouar pijn. Zo een jongen vind je niet vaak, geen fuckboy zoals de meeste. Die meid he die gaat nietmeer dezelfde fout maken. Kehba dat ze is.
Ik liep naar mijn kamer en ging douchen, daarna bad ik mijn gebeden nog en ging slapen...___________________________
Stem en reageer!💋
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...