Deel 6

7.7K 393 12
                                    

He..het was Hicham hij had iets achter zich maar ik kon het niet tegoei zien. Toch negeerde ik het gewoon.

"daar heb je mijn boksertje" "oowh was je komen kijken dan?" "Hahaha jaa ik heb iets voor je meegebracht"
"wattdan😳" hij haalde en grote beer met bokshandschoenen en een short aan tevoorschij.

Zo schattig! Waarom deed hij dat "ikk...ik weet niet wat ik moet zeggen is dat voor mij?"
"Hahaha jaa alles voor mijn boksertje" ik moest blozen en bedankte hem, wat doet hij toch met mij, bij hem kreeg ik een gevoel dat ik bij niemand anders kreeg.

"zullen we samen naar huis gaan?"
"Nee sorry" ik moest hem wel afwijzen want Anouar en Yasmine waren aan het wachten op me.
"oww okey ik zie je nogwel beauty"
"nog eens bedankt!"

Hij liep weg en ik ging maar naar anouar en yasmine
"Oehhh van wie heb je dat gekregen??"
"Hahahaha gewoon gekregen van trainer" verzinde ik maar snel "hahaha okey kom we gaan maar door boksertje" zei anouar snel.

Toen we aan waren gekomen had yasmine besloten om te blijven slapen. Ik verteldee haar alles van A tot Z.

Nadat ik me had gedoucht, keek ik samen met yasmine naar de beer en tot mijn verbazing was er een briefje waarop stond 064... Xhicham😉

"Zou ik hem sturen of niet"
"omgg stuur hem nu Douniaa" "Eigenlijk heb ik geen zin in jongens. Hij speelt waarscheinlijk maar! En je weet dat ik niet zo ben!"
"moet jij weten zina"
"Yasminee er is een nieuwe afleveringg van prison break onlinee pak de chips maar alvast" zo waren we dus met de tv aan in slaap gevallen op mijn tweepersoonsbed...
~~~~~
Blijf stemmen op de delen zo ben ik op de hoogte dat jullie ervan genieten en kan ik meer schrijven groetjess xxxx

Dounia...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu