Volgende ochtend...
Ik sta vroeg op om het fajr gebed te gaan bidden.
Als ik naar de badkamer wil lopen zie ik net Khalid zijn moeder uit haar kamer komen.
"Sbah el ghair lieverd, ga je ook bidden?"
"Ja ghalti"Ik kijk op mijn gsm, en shit het is al half twee.
Ik spring uit bed en neem een korte douch.
Ik trek snelle jelle een zwarte legging aan met een grijze trui waar diamond opstaat.
Onder zie ik khalid lachen naar zijn gsm. Zou dat een meisje zijn? Vraag ik mezelf af terwijl ik naar hem staar.
"Dounia?! Wat is er, je kijkt zo droevig" huh ik kijk droevig? Zou ik jaloers zijn? Neejohh kan toch niet khalid is me khoja.
"Uhh hahaha niks heb gewoon honger"
"Kom ik heb pannenkoeken gemaakt, en we zijn home alone btw"
"Jaa maar ik ga straks snel langs mijn huis nieuwe kleren pakken en even het huis checken"
"Isgoed ik kom mee"
"Zovan ik heb je uitgenodigd"
"Hahahaha isgoed dan ga ik wel naar Amine"
"Neeeneee kom maar mee is eng alleen thuis"
"Zeg gewoon 'Khalid ik durf niet zonder jou' "
"Whahaha geef me pannenkoek dan"
"Oke schat"
"Kuskuss"Ik trek mijn timberlands aan en loop met Khalid richting mijn osso.
Binnen gooi ik mijn vuile kleren in de was en pak een paar truien uit mijn kast. Het is mhayek koud man.
Ik loop even naar Walid's kamer en spring op het bed.
Walid ruikt altijd zo lekker, die mannenparfum he. Terwijl ik op het bed lig hoor ik iemand binnen komen. Ik blijf stil en draai me stilletjes om. Ik zie Khalid mij filmen.
"VERWIJDER DATT NU"
"K stuur alleen naar jou chill je"
Ik kijk op snap en zie dat hij een foto van me had gemaakt"Je hebt toch alleen naar mij gestuurd he?"
"Wesh denk je k ga jongens zo naar jou kont laten kijken"
"Deed jij toch wel he"
"Ik ben speciaal"
"Whahaha sukkelll" zeg ik terwijl ik hem speels sla op zijn arm.
We lopen naar onder en ik zei dat ik vlug alles ga checken.
Ik begin bij de keuken en eindig zo in de kelder.
In de kelder zie ik een paar barsten in het klein raampje.
Ik trek er een foto van en loop terug naar boven.
Ik zet het alarm terug aan en ga vlug naar buiten.Na een hele dag netflix, sta ik op.
"Eyy Dounia, Amine heeft me eventjes nodig"
"Wat moeten jullie gaan doen"
"Kijk kom mee en blijf in de auto"
"Oke maar ik heb mijn truien thuis vergeten, ik ga ze snel halen"Ik open de deur en doe alle lichten aan.
Waar heb ik die truien nou gelaten. Oohjaa in walid's kamer.
Ik ren snel naar boven en doe het licht aan.
Ik pak mijn truien en wil terug naar onder gaan. Maar stop aan de trap als ik een paar stemmen hoor.
Ik ga stilletjes terug naar walid zijn kamer en verstop me onder het bed.
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...