Deel 28

4.5K 255 46
                                    

Toen ik klaar was klopte iemand op de deur. Ik ging op de grond en kroop naar de deur, ik deed open en zag
"AAAHHH OMGG"

"JOUADDD" ik wou opstaan maar alweer viel ik
"Gaat het Dounia wrm val je"
"Mijn enkel is gebroken, dus kan ik niet stappen en Chafik bracht me niet naar de dokter maar tjaah"
"Komkom" zei Anouar en tilde me op en bracht me naar de woonkamer. We gingen zitten en ik knuffelde hem zo lang dat we niet op de tijd letten
"we hebben je zoo gemist man"
"Ik jullie ook maar ben je alleen gekomen?"
"Aahjaa shit ik moest Anouar gaan halen in de mac kom je ffe mee dan gaan we ook dokter"
"Isgoed maar wat als ze zien dat ik weg ben"
"Je hebt je tellie toch bij so?"
Ik knikte en hij tilde me op naar de auto. In de auto gingen we los op ~investeren in de liefde~

Bij de mac aangekomen ging Jouad Anouar halen en kwam terug met eten voor mij. Anouar ging vanachter zitten, omdat ik al vanvoor zat.
"Anouaarrr inouu" zei ik met een pruillipje
"Ja ik weet heb je ook gemist we vertellen je nog verhaal enzo"
"Saff gaan we dokter nu?"

Aangekomen bij de dokter heeft hij mijn voet met gips gedaan en ik moet met 2krukken lopen. Vroeger wou ik altijd met krukken lopen, maar nu ik erop moet lopen is het echt niet om naar uit te kijken. We gingen door en ik oefende op de stoep om met de krukken te lopen.
Voor de auto deur knuffelde ik Anouar nog eventjes want dat was al lang geleden.
"So nu kan je zelf lopen eah handicap"
"Wollah meh je bent grappig"
"Van wie is die auto"
"Owshit zijn van mijn broers en neven" we stapten uit en klopte aan
"Is mevrouwtje ook al terug"
"Wat heb jij toch man" zei ik tegen Taher die mij negeerde en Jouad en Anouar groette. Binne zag ik Ranja in Hicham zijn armen liggen, dit wekt echt de woedde in me op.
"Wie is die jongen naast Anouar"
"Dat is Jouad hij heeft me naar de dokter gebracht, toch wel iemand die aan mij denkt"
"Wat bedoel je daar nou mee"
"Toen jullie thuiskwamen gaven jullie geen fock om mij plaats van mij naar de dokter te brengen gaan jullie gewoon door en laten jullie mij alleen maar schijn bedriegt" zei ik en voelde de tranen opkomen ik liep de trap op wat dus niet zo makkelijk ging en liep een kamer binnen zonder te kijken liep ik op het bed af en ging erop liggen, ik drukte het kussen in mijn gezicht en schreeuwde het uit. Dit had ik echt nodig alles eruit laten al mijn woede en pijn. Ik pakte mijn gsm en belde Yasmine op facetime op. Na een pazr keer overgaan nam ze op.
Y;douniaa wat is er wie heeft jou pijn gedaan
D;niemand gewoon stress en Anouar en Jouad zijn hier wist je dat
Y; zeg wollah zonderr mijj ofwatt?!?!
D; iknow maar Ranja zit onder te liggen in Hicham zijn armen vieze kk slet hoerrr van de kk hoerenland in de slettenwereld
Schelde ik, ik was zo kwaad dat ik agressief begon te doen dit was ook een van de redenen dat ik met kick-boksen was begonnen. Want anders scheld ik niet zoveel eigenlijk
Y;rustigg meidd maar uhmm die Ranja bevalt me niet en kifesh Hicham laat dat toe
D;hij durft geen nee te zeggen tazzzzzzzzzzzzzz
Y;hahahahaha wajow
D;en jij meisje kifesh je legt af toenjuist toen ik je belde is er iets gebeurd
Y;jaamaar ik moet het je live vertellen anders gaat het niet
D; okedannn maar je gaat het vertellen eah!"
Y; ja mevrouw
D;hahahahah maar ik ga door doeii eens kijken wat de 'tortelduifjes' aan het doen zijn
Y; HAHAHHAAHHA je bent niet barkie maar thalla
En ik legde af ik pakte mijn krukken en ging bij de trap staan bij de trap roepte ik
"CHAFIk,ANOUAR WILLEN JULLIE EVENTJES KOMENNN" en na geen twee minutne waren ze er
"Wat is er" zeidden ze in koor
"Chafik ga eventjes wachten in mijn kamer en anouar wat zei de dokter als ik me wou douchen ofzoo"
"Je moet een zak over je voet heen doen maar wrm huilde je dernet, want ik heb hicham ook gezien met ranja en vroeg of jij het wel leuk zou vinden en hij duwde Ranja direct van zich af en ging ergens anders zitten"
"Aahokey dankje en omg hahaha ik hou van jee redder in nood"
"Ik ook van jou zininouu" zei hij en liep de trap af ik ging naar mijn kamer en Chafik zat op mijn bed te wachten
"Waarom moest ik komen? En trouwens sorry van toenjuist ik had je beter naar dokter moeten brengen had er gewoon niet aan gedacht vergeef je me?"
"Ik vergeef je maar ik wou vragen wanneer we terug naar NL gaan"
"Morgen in shaa allah"
"En ohww ja ik wil wodo doen maar ik kan niet alles zelf doen wil je me helpen?"
"Jaa isgoed en dan bidden we ook samen"
"Isgoedd" we deden wodo en gingen bidden ik bad zittend op een stoel vanwege mijn been en Chafik rechtstaand.
"Asalamou alaykoum asalamou alaykoum" en we ronden het gebed af. Chafik wou mij helpen maar toen kwam Hicham binnen en zei dat hij me wel ging helpen.
"Ik kan het wel zelf hoor"
"Nee dat kan je niet laat me je helpen niet koppig doen"
"Ga naar ranja ofsoo maar verdoe mijn tijd niet"
"Aah daarom ben je boos, omdat Ranja tegen mij aanleunde" toen hij dat zei negeerde ik hem en probeerde op te staan hij wou me helpen maar ik doe heel koppig.
"Niet aanstellen dounia wjw"
"Doe ik niet." Hij keek me aan en tild me op ik sloeg hem op zijn rug maar hij liep door naar mijn kamer. Hij legde me voorzichtig op mijn bed en ging naast me zitten ik keek naar de andere kant.
"Dounia sorry wollah ik had er niet zo bij nagedacht ze was beetje moe van bij Walid en zr was een slaap gevallen op mijn schouder"
"Jaja leg het maar uit"
"Waarom doe je zo het is toch je nicht je kent haar toch waarom zou ze je jongen afpakken"
"Ze is niet barkie ze is daar aan het liegen tegen Taher dat ik haar heb geslaan omdat ze gevoelens voor hem heeft. En dan gaat ze nog op MIJN jongen zijn schouder slapen tfoee stress van zoiets"
"en Taher geloofde haar? En oohh je bent jaloersssssss"
"Ja" siste ik. Hij tilde mijn kin op en begon me intens te kussen

___________

Ewaaa schatjess,
Sorry dat het zo lang duurde school enzoo jeweetwel. Maar mohiem hier een deeltje stem!!! En liefst ook een reactie plaatsen😉❣

Dounia...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu