Nadat ik had gebeden wou ik slapen, maar er was iets, maar ik wist niet wat, ik ben iets vergeten. Opeens ging mijn telefoon af. Taher🤓 stond er
T; ewaa alles goed we zijn aangekomen
D; omgg echtt ik kom nu naar jullie toe, bij chafik toch?
T;jaa maar kom morgen het is 1u wesh ben je gek?
D;pfft okee maar maandag moet ik terug naar school pffttt. En morgen moet ik je spreken dringend roep alle neven erbij!
T;ewajaa&kifeshh!? maaroke zal morgen wel horen, beslama zusje doe voorzichtig!Voordat ik iets kon zeggen legde Taher af.
Ik liep naar Anouar zijn kamer en besloot om toch maar daar te slapen op de matras.
Ik ging me verstoppen onder het bed, voor als Anouar kwam.
Na ongeveer 5minuten kwam Anouar de kamer binnen hij ging op het bed zitten. Ik pakte hem ruw bij zijn enkel, en fluisterde
"I'm gonna kil youu"
Hij maakte zich los en ging op het bed zitten. Ik lachte in mijn eigen, want ik dacht dat hij bang had.
"AAAHHHH" schreeuwde ik, Anouar trekte me van men voeten onder het bed uit.
"Hahahahaha wollah meh had bang" zei hij lachend.
"Je hebt echt witte tanden gekregen tbarkellah"
"Jajaa weet ik maar je hoeft niet te geilen op mijn tanden meid" zei hij als een meisje.
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
"Kom je morgen mee naar Chafik, mijn broers blijven daar slapen"
"In shaa allah" zei hij en ging slapen.
Ik ging nog even op appYasmine inou❤️; shokran gurl zonder jou zou ik niet weten wat doen
Samira❤️; ewaa heb gehoord terug NL? Dat word afspreken meid, lang niet meer gezien
Chedia❤️; tommorow boksen? Ben terug bezig x
Jouad❤️; kifesh je nakt mijn oortjes(oordoppen)
Anouar❤️; ga slapen izan x x x
En voor de rest nog in groepchat de Squad🖖🏼
Ik beantwoorde ze allemaal en ging slapen. ik had stiekem Jouad zijn oortjes genakt hahahaha._
Iedereen keek me verbaasd aan toen ik het verhaal van Yasmine vertelde.
"Oke luister die boy gaat vaak naar fuiven van een goede vriend van hem die een grote zaak heeft . we gaan daar naartoe en Dounia jij verleid hem gewoon een beetje, waarschijnlijk zal hij je verzoeken om met hem naar een kamer te gaan, dan maak je hem vast. Daarna bel je Jouad die zal je komen helpen, daarna laat je ons binnen en zullen we de rest wel handelen oke?" Legte Taher uit.
"Wat als het niet lukt?""Gellek als het niet lukt, je bent gewoon vrouwlijke versie van badr hari" lachte Anouar. Niemand wist dat ik bokste duss.
Nadat we alles hadden afgesproken. Bracht Jouad me naar de dokter we hebben wel 30minuten gewacht ofzoo.
De dokter zei dat mijn gips er volgende week al af mocht, dus dan kunnen we ook gelijk beginnen aan het plan.Jouad bracht me terug naar chafik's huis. Ik klopte een beat op de deur en beld en nog eens aan.
En raad eens wie open doet......
"Mag ik binnen?!" Zei ik geiïriteerd.
"Luister we moeten praten" zei Hicham.
"Er valt niks te praten"
"Jawel we gaan praten en daar ga ik voor zorgen!" Zei hij
Ik negeerde het en liep door
"Ewaaa" riep ik en liep de woonkamer binnen. Ik keek naar mijn familie en dacht na, omdat ik het zo druk heb gehad heb ik vergeten om te vragen waar mijn vader is.
"Euhmm jongens mag ik eigenlijk iets vragen, waar is papa?"
Ze keken elkaar allemaal met woede en teleurstelling aan.
"Luister dounia, Papa zei dat hij nog in Marokko wou blijven. Maar daarna bleek hij niet meer te vinden zijn dus is hij weg. Hij heeft ons verlaten" zei Amine rustig.
Ik kan het eigenlijk niet geloven mijn moeder is gestorven, en mijn vader laat ons achter, net nu we hem het meest nodig hebben.
Ik wist gewoon niet wat te zeggen. Ik belde Anouar op om te vragen of hij me wou komen halen, maar hij was nog aan het werken. Dus belde ik Jouad op
J; ewa
D; ewa Jouadd waar ben je
J; thuis waarom
D; gewoon kun je me bij Chafik komen halen als je wilt
J;jaaa maar niet alleen weg gaan
D;okeeee
J; ben er over 10minutenIk ging mijn schoenen al aan doen. En Ranja kwam
"Heey"
"Kifesh je praat nog tegen mij"
"Hij kuste mij!"
"En jij verleide hem plus Taher's hart gebroken. Auwshhh 2 vliegen in 1klap. Goed bezig sbil(vuil)"
"Sorry dat ik mooi ben?!" Zei ze onbegrijpend.
Ik hoorde een auto tuuten buiten, Het was Jouad. Ik groette iedereen en liep naar Jouad
"Dankje voor het komen halen"
"is niks maar waarom zo vroeg weg?"
"Hicham was daar en ze hadden verteld..." En ik barste uit in tranen. Jouad stopte langs de weg en knuffelde me strak
"ween maar, je gaat je daarna beter voelen" zei hij en streelde over mijn rug en haren. Toen ik een beetje afgekoeld was vertelde ik van mijn vader, hij wist niet wat zeggen.
"Luister als er iets is je kunt me altijd bellen of als je even weg wilt kan je altijd bij ons komen oke?"
Ik knikte met tranen in mijn ogen. Toen ik thuis was gaf ik hem een kusje op de wang en zette zijn oortjes in zijn zak.Maandag....
"DOUNIAAA STA OPP" schreeuwde Anouar. Waardoor ik mij verschrok en op de grond viel. Ik gaf hem een dodelijk blik en pakte een slipper en rende achter hem aan.
"IK PAK JE WEL SHMET" schreeuwde ik.
Ik pakte een grijze broek met een witte kenzo trui. Mijn haren in een hoge strakke staart.
Onder at ik wat msimen die Rachida voor me had klaar gezet.
"Ik wacht in de auto, doe door we moeten Jouad en Safouane ophalen" riep Anouar.
Ik deed mijn witte huaraches en mijn donkerblauwe monclerjas aan en liep de deur uit.Op school wachte ik op Yasmine bij de poort. Maar toen de bel ging was ze er nog altijd niet. Als die jongen haar weer heeft gepakt gaat hij zien. Woensdag mag mijn gips eindelijk weg en kan ik die jongen terug pakken.
Younes kwam aanlopen en ik liep met hem dan maar naar binnen.
"En is mevrouwtje terug? Het spijt me van je moed.."
"Ja ik ben terug en zullen we met de les beginnen?!??" Vroeg ik geiïriteerd. Ik hield plek vrij voor Yasmine en na 20 minuten kwam ze hijgend de klas binnen.
"Waarom zo laat?"
"Ik had die jongen gezien bij bus en ik had toen andere weg genomen zodat ik hem niet zou tegenkomen en ben te voet gekomen" fluisterde ze
Ik knikte begrijpend en zei
"Kom na school met ons mee, Anouar zet je af want ik mag ook nietmeer alleen ergens naartoe en vanaf nu, jij ook niet van mij"
Ze lachte en volgde de les gewoon mee.
Heb deze 7uur volgehouden op school. Meeste mensen kwamen vragen stellen en zeggen van het spijt me enzoo.Woensdag...
Ik had vandaag een halve dag school. Nu ben ik op Jouad aan het wachten bij de poort vandaga gaat mijn gips eraf eindelijk!
"Gaan we ma lady" zei hij met een british accent. Ik liep blij naar de auto.
Na 20 minuten wachten mochten we binnen. Mijn gips werd eraf gehaald en de dokter zei me dat als ik nie zo goed kon lopen nog de krukken mag gebruiken.
Nu kan eindelijk het plan beginnen😈......______
Sorry sorry en nog eens sorry dat het zo lang duurde. Ik had het heeeeeel erg druk deze week! Hopelijk begrijpen jullie mij. Ik word moe van school😪
Blijf stemmen en reageren!✅
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...