Deel 56

3.1K 169 24
                                    

"AMINE HOU JE BEK!" Roept Dounia duidelijk geïriteerd naar Amine.
Ze staat boos op en pakt haar telefoon.
Net als ik wil opstaan zie ik Khalid opstaan om haar te volgen.

Na een paar minuten zie ik Khalid die Dounia vast heeft, klaar om haar in het water te gooien.
Maar in plaats daarvan gooit ze hem op Amine.

"Wajowww bolle, hoeveel weeg jij wel niet?!" Roept Amine.
"Noem je me nou dik?!"
"Nou als ik naar je ass kijk dan zou ik da.." en patss, Dounia geeft hem een klap.
Dit is hillarisch, die twee moeten gewoon een reality show beginnen.

Dounia gaat af Amine en komt naast mij zitten.
"Wachtmaar ik pak jullie allebei nog terug" zegt ze sneaky.

Terwijl ze opstaat doet ze haar jurkje uit waardoor ze alleen in haar bikini staat, maar dan trekt ze die voetbalshort aan. Beter voor haar dat ze die aandoet. Maar zelfs in die short steekt haar ass uit.

{perspectief Dounia}

Ik ga Amine en Khalid echt terug pakken die sukkels!
Ik trek vlug adnane zijn voetbalshort aan en scan een paar spelende jongentjes.
Ik loop naar hun en stel me voor.
"Zie je die twee jongens daar zitten?" Ze knikken
"Als jullie met jullie waterpistool hun gaan natspuiten dan trakteer ik jullie op een ijsje!" Ze gaan ermee akkoord en beginnen hun waterpistolen te vullen.

Ik pak mijn telefoon en begin te filmen.
"AAAH WAT DOEN JULLIE KK KINDEREN" schreeuwt amine maar dan zien ze mij erachter staan.

Ik verstop me achter Issam.
"Issam help me! Ze willen me pijn doen" ik hou Issam vast, wat best akward is omdat hij geen shirt aan heeft.
Hij houd khalid en amine tegen om me aan te vallen en dan ren ik vlug weg met de jongentjes.
Ik koop voor hun alle een ijsje en als ik me omdraai zie ik een lachende Issam.

Terwijl ik gezellig met Issam op het strand wandel voel ik een arm rond mijn middel. Ik kijk op en zie een blozende Issam. Ooh zo schattiggg.
"Er kijken teveel jongens naar jou"
Zegt hij dan.
Opeens word ik opgetild en als ik voor me kijk zie ik een lachende amine.
Amine heeft mijn voeten vast en Khalid mijn armen.
Ze rennen naar het water en je ziet overal mensen ons lachend aankijken. Ik gooi mijn telefoon naar issam en patsss! Ik word gegooid in het water. Ik knijp vlug mijn neus dicht en proef dan het zoutwater in mijn mond.
Ik loop boos uit het water en zie daar een lachende Issam staan.
Aah dus hij wilt lachen? Issam is de enigste die nog niet nat is geweest.

Ik lach sneaky en knuffel hem.
Hij begint nog harder te lachen als hij nat is. Wat krijgt deze? Hij hoort boos te zijn.
"Omg Issam kom naar die jetski's"
Hij knikt en we lopen ernaar toe.
Maar natuurlijk moeten er alleen maar jongens zijn.
Issam trekt me tegen zich aan en begint te praten met de eigenaar van de jetski's, die hij zo te zien goed kent.

Wat doet deze nou? Ik kan wel jetski rijden hoor.
"We pakken samen een jetski, zit jij maar vanvoor."
We doen een zwemvest aan en Issam komt achter me zitten.
Hij zegt me wat ik moet doen en helpt me er dan bij.
Als ik het een beetje onder de knie heb, wissel ik met Issam zodat hij kan rijden.

Ik klem mij vast aan Issam als ik zie dat hij gevaarlijk begint te rijden.
Hij neemt een bocht en pats...
Ik zwem naar boven en issam zit daar bezorgd te kijken waar ik ben.
Hij helpt me er terug opklimmen en geeft dan gas.

Als ik er eindelijk af ben zucht ik.
"Ik ga nooit meer met jou op 1 jetski" zeg ik tegen Issam terwijl ik mijn zwemvest uit doe.

Dounia...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu