Deel 54

3K 157 21
                                    

Perspectief Dounia

Issam warmt de pannenkoeken en de thee op.
Wollah Issam is echt een schat!
Ondanks dat mijn familie er niet waren op mijn verjaardag.
Hebben Issam, Zaki & Fernando er toch een geslaagde dag van gemaakt.
"Issam, ga maar tv kijken ofsoo. Ik
doe dat wel"
"Nee je bent ziek, ik doe het voor
je"
Ik keek bewonderend hoe hij alles lief voor mij klaar zette.

De hele dag heb ik met Issam films zitten kijken op netflix.
Het is ondertussen al 22u en Amine en Khalid zijn nog steeds niet thuis.
Ik stuurde Khalid en amine een appje. Want wellou(geen) bereik hierzo.
"Issam ik heb zin in een mcflurry"
"Ewa sta op dan gaan we snel"
Als een blij klein kind ren ik naar boven. Ik trek mijn psgtraining aan en doe mijn haar in een staart.
"Issam ben klaar"
"Zijnwe" ik knikte en volgde hem naar de auto.

Issam trekt me tegen zich aan als hij ziet dat er bijna alleen jongens zijn.
Als hij een paar vrienden ziet, wilt hij ze gaan groeten.
"Ik wacht wel hier"
"In je dromen ja. Je komt gewoon mee hoor"

Terwijl ik naar onder kijk, knijp in issam zijn hand. Als teken dat hij snel doet.
Als we besteld hebben is er zoals gewoonlijk weer een discussie over wie gaat betalen.
"Safe Issam laat mij gewoon, is maar 6euro"

Als Issam toch betaald heeft loop ik hem negerend naar een plek waar niet zoveel boys zijn.
Hij gaat tegenover me zitten en blijft me aankijken.
Daarna staat hij op en komt naast me zitten.
"Is dounia boos" zegt hij lachend terwijl hij in mijn wang knijpt.
Hij begint me zachtjes te kietelen, en ik kan het niet laten om te lachen.
"Zo is het beter" zegt hij lachend.
Ik gun hem een glimlach en eet verder van mijn ijs.
Opeens komen er shi 7 jongens bijzitten. Ze komen allemaal Issam zehma groeten.
En zo begon er een gesprek. Ik durfde niet op te kijken dus stuurde ik issam maar een berichtje dat ik naar de toilet ga.
Ik stond op en voelde hun ogen gewoon in me rug branden.
In de toilet belde ik Khalid op.
"Khalid waar ben je"
"Ik ben richting home met amine,
we waren in zo'n lounge waar je
ook kunt eten enzz."
"Ik ben met Issam in de maccie"
"Pak voor mij twee fishburgers mee, ik ga ophangen doei zina"
Ik liep de toilet uit en er stonden bij de deur een groepje jongens.
Ik liep door maar draaide al snel om toen iemand op mijn kont sloeg.
"Welke hoerenzoon deed dat" riep ik woedend.
"Vond je wel leuk he"  zei iemand van het groepje.
Ik kleurde rood van woede en schaamte.
"Vuile junkie tfou" ( je moet je alles voorstellen in het frans, behalve als ze met Issam,Khalid of amine praat)
Ik loopte terug naar Issam en hij gunde mij een glimlach. Maar mijn blik was nog steeds woest.
"Wat is er" vroeg hij bezorgd terwijl zijn vrienden meekeken.
"Toen ik uit de toilet loopte sloeg er een van die vieze jongens op mijn kont."
"Wat?!" Zei issam terwijl hij opstond.
"Kom mee" ik stond op en volgde issam
"Welke jongen was het" ik wijsde braaf naar de jongen.
Issam liep op hem af en pakte hem bij zijn kraag.
De jongens die aan onze tafel zaten kwamen naast me staan.

Issam had die jongen gewoon k.o geslaan. Hij was zo woedend! Dit was eerste keer dat ik hem zo zag.
Nu waren we aan het wachten op de fishburgers voor Khalid.
hij had nog steeds die boze blik op. ik pakte zijn hand vast, glimlachte en gaf hem een kus op de wang. Hij pakte de zak aan van de vrouw en deed zijn arm rond mijn nek. En nee er is niks tussen mij en Issam hij is gewoon kapot lief. En omdat er bijna alleen jongens waren, lol. 

We stappen uit en ja hoor, de buikkrampen zijn er weer. Issam doet de deur open en ik loop rechtstreeks naar boven, met alle lichten aan natuurlijk. Blijft scary in het donker.                                                                                                 Ik neem een snelle douche en doe een zwarte legging aan met een grijze oversized shirt. Mijn haar doe ik in een slordige knot en loop naar onder. "ewa Khalid, wat hebben jullie gedaan"  "buurt verkennen, wat jongens leren kennen en gewoon wat gaan eten in lounge"   ik knik en leg mijn handen op mijn buik. Soms denk ik echt wat ik zou doen als ik moest bevallen. Ik heb nu al zo'n pijn, laatstaan dan.
"Issam heb je nog een wonderpilletje" hij lacht en knikt. Ik volg hem naar de keuken en pak een glas water. "thankyouu"                                                                  "ISSAM, WAT IS DIT"  schreeuwt Amine en rent de  keuken binnen. Ik sta op en ga ook kijken. Is gewoon een video van Issam waar hij die jongen van de maccie k.o slaat. Khalid en Amine gingen helemaal stuk van het lachen. We liepen terug naar de woonkamer en daar ging het gesprek verder. "Maar waarom had je gevochten"  ik voelde mijn wangen gloeien en zei dat ik ging slapen. Ik deed mijn flits aan en rende naar mijn kamer. ik wou de wassing gaan doen maar besefte toen dat ik mijn maandstonden heb.

volgende morgen...

ik sta op en doe mijn ochtendroutine. Onder maak ik een lekker ontbijt klaar voor iedereen en besluit het huis te poetsen. ik pak de box en sluit mijn telefoon  aan.

Als ik klaar ben, doe ik mijn kamer ook even. terwijl ik dwijl ga ik los op mylove van frenna. "ik heb chocola schat, inlove voel me hartslag skuurt skuurttt ik neem de afslag skuuuuurt" zing ik mee met emms. Even vergeet ik dat de grond nat is en glijd uit. Een gil verlaat mijn mond en al snel staan Issam, Amine en Khalid in de kamer. ik voel mijn wangen warm worden & barst dan uit in lachen. Khalid staat hier in alleen een boxer, Issam met een handdoek rond zijn middel. hij was aan het douchen hahahaha en dan heb je Amine met deken en al rondom zich.                            "jullie mogen nu wel door gaan hoor" zeg ik en draai met mijn ogen. Khalid helpt me nog opstaan en verlaat dan de kamer. Wollah mijn billen doen nu kk veel pijn, tfou. Opeens gaat mijn tel af 'walid'.
"Waliddd"      
"alles goed kleintje"               
"hamdoulillah metjou?"
"gaatgoed hamdoulillah, ik heb Issam al verwittigd. jullie gaan vandaag inschrijven op de school daarzo"
"ohhw, isgoed. doe de groeten aan Taher en Amine"                               "en Anouar komt 's avonds bij jullie aan"                                                 "WATT?! ben je gek hij is een psychopaat"                                     "bslema" en hij legt af. Wat komt anouar hier doen? ieuww ik wil zijn kop niet zien. Ik dwijl verder en kleed me dan om. Ik maak me lichtjes op en laat mijn haren los. hangen. onder check ik mezelf nog in de spiegel, ik heb een zwarte kokkerrok aan met een wit shirt erbovenop. En mijn highlighter shined a neef.                                                                                             Onder zitten de boys pas te ontbijten. Ik groet hun en ga erbij zitten. Issam was zo te zien al klaar, ik ga niet liegen. Issam is kapot knap en schattig, en hij heeft ook zo een mooie stijl.            
"Anouar komt hier 's avonds aan btw" Khalid stopt met eten blijft me aanstaren. "wat zei je?" "ja walid zei net" "heb je je daarom mooi gemaakt" "nee, wat krijg jij opeens. ik ga me inschrijven op school" ik gun hem niet eens een blik en loop naar de gang, ik trek mijn witte huaraches aan en loop de deur uit. Issam komt  en start de auto.

"je ziet er mooi uit" zegt issam opeens. "jij ook hoor" hij glimlacht waardoor zijn kuiltjes tevoorschijn komen.  "maar wie is die anouar dan" "een klootzak".

"Issam ik durf niet te gaan" hij pakt mijn handen vast en drukt een kus op mijn voorhoofd."ik ben bij je"

Samen met issam heb ik me ingeschreven in de naam Mounia *******. Ik heb Issam zijn achternaam op mijn nieuwe ID kaart. Hij zei dat er jongens in Parijs zijn momenteel maar hier wonen, en ook op deze school zitten. Back to school.

Dounia...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu