Donderdag...
Het is 15u35, ik ben bij de poort aan het wachten op Yasmine want sinds maandag gaat ze altijd met ons mee. Ik heb jouad,Safouane,Younes,Youssef en Dalil verteld over het boksen.
Jouad zou me brengen en yasmine zou meekomen en daarna gaan we naar Chafik met Jouad. Daar zouden we het plan tot in de puntjes uitstippelen.
"Zinaa waar kom jij vandaan" zong een marokkaanse jongen die in een zwarte audi zat. Ik negeerde het en keek op mijn gsm, daarna kwamen er nog auto's bij, wajoowww.
Net toen iemand tuuten, kwam Jouad aangelopen. Hij sloeg zijn arm rond mijn nek en gaf me een kus op de wang. Hahahahaha sukkeltje. Ik keek bitchie naar het groepje jongens en liep naar de auto. "Ohnee wacht Yasmine kwam nog mee, ik loop eventjes terug" zei ik paniekerig
"Ewa ga dan ik wacht voor de poort met de auto, ziddd yallah loop"
Ik rende zowat naar school.
"YASMINEEEE" riep ik in de aula
Ik zag haar aanrenen
"Ewa waar was jij"
"Luister dounia ik moest Ayman zien, ewa heb net met hem afgesproken in school hij was langs achter gekomen. Sme3lia lieverd"
"Pfft oke dan maakt niet uit kom dan, Jouad wacht op ons schat"Aangekomen bij de training stapte Yasmine en Jouad uit.
Ik liep naar de paskamers en kleede me om. Ik pakte een flesje water mee,
"Douniaaaa" riep bijna iedereen.
"Hahaha ben back" zei ik, na wat lachen kwam de trainer Abdel.
We gaven elkaar een knuffel, het is niet alleen een trainer maar ook vriend van ons allemaal, hij is 49 jaar oud en heeft al veel meegemaakt, zo leert hij ons ook met geduld om te gaan met mensen.
Na het boksen ging ik me omkleden, ik pakte mijn tas en liep naar Yasmine en Jouad.
"Mohammed-ali hieroo" zei Jouad lachend. "Hahaha overdrijff"
"Ewajaa je kan goed boksen, weet niet of ik nu bang moet hebben van je"
"Hahahahaha geen zorgen, maar ik heb me waterfles vergeten ik ga die even halen wachten jullie?" Ze knikte.
Ik rende de zaal binnen en zocht overal maar vond niks.
"Zoek je deze?" Hoorde ik een stem zeggen die ik uit duizende herken......
Ik draaide me om, en ja hoor het was die flikker Hicham.
"Toevallig wel ja krijg ik hem"
"Eerst gaan we praten"
"Wat valt er te praten ga Ranja zoenen ofsoo, kifesh je komt mijn tijd verspillen!?"
Hij wandelde met een woedende blik mijn kant op. Ik nam rustig stappen naar achter totdat ik tegen de muur botste. Hij pakte mijn gezicht vast en duwde me tegen de muur.
"Ik heb je nooit willen pijn doen of Ranja zoenen, ik werd gewoon altijdd jaloerss. Wajoww soms hang je gewoon DE slet uit. Maar het was nooit zo bedoeld zina."
"Kifesh je praat nog tegen mij, je komt zeggen dat je ranja hebt gezoend en dan noem je mij nog slet. Awillie begin weg te lopen want ik ga je drek klappen
a hmar" hij keek me aan en begon me te kussen ik duwde hem weg, maar het lukte niet. Ik sloeg hem, ik deed bijna alles maar niks helpte. Hij begon in mijn billen te knijpen. Ik beet op mijn hardst op zijn lip, waardoor hij me losliet ik liep weg. Maar bij de deur pakte hij me vast.
"Laat me fucking los flikker"
Hij trok me naar zich toe, en gaf me een klap recht in mijn gezicht. "Nu pas ben je van me af!" Zei hij en duwde me op de grond. Ik pakte mijn gsm en keek naar mijn wang die helemaal rood was.
"Dounia wat is er kijk me aan" ik keek recht ik de ogen van Jouad.
"Jouadd" zei ik met tranen in mijn ogen en knuffelde hem.
"Ik heb hicham in de hal gezien heeft hij dit gedaan?!"
"Ja." Zei ik kortaf.
We liepen samen terug naar Yasmine."Eyy die Hicham gaat af zien" riep Yasmine kwaad. Echt leuk om haar zo woedend te zien om je te beschermen.
"Dus zaterdag 21u in club amigo, Jouad has ma back" zei ik en knipoogde naar hem.
"Ja maar voorzichtig dounia, ik vertrouw je oke!" zei Amine bezorgd. Ik glimlachte naar hem en dronk nog een beetje van mijn ne3ne3 thee. De avond verliep vlotjes.Ik deed mijn avondroutine (tandenpoetsen,wodo,bidden) en ging slapen.
Ik ben bijna een week bij Anouar zijn huis en ik vind het echt leuk ik beschouw het gewoon als mijn eigen huis. Zo behandelen ze me ook, ze behandelen me zoals hun kind of zus/zusje.
En gewoon dat je het weet, ik ben helemaal over Hicham heen heb wellou gevoelenss voor hem, alles is gewoon in woede veranderd!
Ik app letterlijk elke dag met Jouad. We zijn goed geworden met elkaar, nog beter dan vroeger zelfs!_______________
Bij 60 stemmen en 40 rea schrijf ik verder!!!
Dus blijven stemmen en reageren!!
JE LEEST
Dounia...
Teen FictionHet gaat over een 17-jarige marokkaanse meid genaamd Dounia. Vanwege een paar agressieve kanten, doet ze van kleins af aan al boksen. Dat is ook een van de redenen dat ze het beter kan vinden met de jongens dan met de meisjes. Dounia was niet zoal...